فواید تمرینات گروهی – شروع سالم


همه ما سال هاست که درباره فواید ورزش شنیده ایم. ورزش منجر به افزایش احساس سلامت روانی، کاهش سطح استرس، قلب قوی‌تر و موارد دیگر می‌شود. اگرچه بسیاری از ما به خوبی از این مزایا آگاه هستیم، بسیاری از آنها هنوز درگیر شدن در یک برنامه تناسب اندام ثابت که منجر به نتایج پایدار می شود دشوار است. این می تواند به دلیل کمبود زمان، بی انگیزگی یا هر یک از دلایل دیگر باشد که ما را از ورزش آنطور که باید باز می دارد.

با دوستان و خانواده ورزش کنید و روابط خود را ایجاد کنید…

اینجاست که ورزش گروهی می تواند بسیار مفید باشد. بسیاری از مردم متوجه شده اند که این شکل از برنامه تناسب اندام مزایای زیادی نسبت به ورزش به تنهایی دارد. چهار مورد زیر را در نظر بگیرید فواید ورزش گروهی و به زودی به برنامه ای در منطقه خود بپیوندید.

فعالیت اجتماعی کم فشار

ما در حال حاضر استرس کافی در زندگی خود داریم. نیازی نیست که ورزش به یک بار تبدیل شود. می دانید که برای داشتن بدنی سالم ضروری است، اما شرکت در یک برنامه تناسب اندام به تنهایی ممکن است به جای کاهش آن، اضطراب شما را افزایش دهد. با این حال، شرکت در تمرینات گروهی به شما این امکان را می دهد که با فشار بسیار کمی در یک فعالیت اجتماعی شرکت کنید. در نتیجه احساس بهتری خواهید داشت و در نتیجه فواید زیادی به همراه خواهد داشت.

با خانواده و دوستان بیشتر درگیر شوید

اگر متوجه شدید که زمان کمتری برای گذراندن با خانواده و دوستان دارید، ورزش گروهی راهی برای تغییر آن است. متوجه خواهید شد که مشتاقانه منتظر هر جلسه هستید. شما می توانید با همدیگر تماس بگیرید، بخندید، و داستان های خود را با هم تبادل کنید و در عین حال از مزایای فعالیت بدنی هم زمان بهره مند شوید. این یک راه عالی برای تقویت حس کلی سلامتی شماست.

از دیگران کمک کنید تا شما را پاسخگو نگه دارند

وقتی صحبت از ورزش می شود، توصیه می شود برنامه ای برای پاسخگویی داشته باشیم. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار این است که دیگران را در یک محیط گروهی داشته باشیم که به حضور ما بستگی دارد. در نتیجه، کمتر احتمال دارد که هر جلسه ای را از دست بدهید، زیرا می دانید که دیگران در تعجب خواهند بود که چه اتفاقی برای شما افتاده است. به همین ترتیب، به مسئول نگه داشتن دیگران نیز کمک خواهید کرد. این یک موقعیت برد-برد برای همه درگیر است.

از انزوا بپرهیزید

اگر از قبل احساس می کنید که از نظر عاطفی کمی شکست خورده اید، نمی خواهید به تنهایی ورزش کنید. این فقط شما را با افکارتان منزوی می کند. در عوض، شما می خواهید در کنار دیگرانی باشید که شما را تقویت و تشویق می کنند. این چیزی است که با تمرینات گروهی به دست خواهید آورد.

خب! حالا شما مالک آن هستید. اگر به دنبال راه هایی برای بهبود سلامت ذهنی خود از طریق تناسب اندام هستید، پس ورزش گروهی ممکن است تنها راه حلی باشد که شما به دنبال آن بوده اید. شما می توانید به طور موثری سطح استرس خود را کاهش دهید، اضطراب را کاهش دهید، و اثرات افسردگی را با عرق کردن با دیگران به حداقل برسانید. همین امروز بیرون بروید و آن را امتحان کنید.

ورزش گروهی شما را تقویت و تشویق می کند..