تمرینات تنفسی برای کاهش حملات پانیک – شروع سلامتی


تمرینات تنفسی برای سلامت روان

اگر به دنبال راه های آسان برای بهبود سلامت روان خود هستید، مانند اضطراب، استرس یا افسردگی، استراتژی های اساسی بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از آنها تمرینات تنفسی است که نه تنها می توانید در هر جایی که نیاز دارید انجام دهید، بلکه می توانید آنها را در برنامه تمرینی خود بگنجانید.

فواید تمرینات تنفسی

وقتی شروع به جستجوی راه های طبیعی برای کمک به اضطراب خود می کنید یا وحشت حملات، استرس خود را از بین ببرید، یا فقط سلامت عاطفی را پیدا کنید، احتمالاً موضوع تمرینات تنفسی مطرح خواهد شد. اما این دقیقاً چگونه می تواند به شما کمک کند؟ در اینجا نحوه انجام تمرینات تنفسی آرام بخش برخی از مزایای گنجاندن این تمرینات در برنامه روزانه خود آورده شده است:

تمرینات تنفسی را در برنامه روزانه خود تمرین کنید.

نحوه انجام تمرینات تنفسی

1 ابتدا یک نفس طولانی و آهسته از بینی خود بکشید
ریه های پایین و سپس ریه های بالایی شما را پر می کند.
2 نفس خود را تا تعداد «سه» نگه دارید.
3 به آرامی از طریق لب های جمع شده بازدم کنید، در حالی که عضلات صورت، فک، شانه ها و شکم خود را شل می کنید.

حداقل این تنفس آرام را تمرین کنید ده بار در روز برای چند مورد از آن در مواقع استرس یا زمانی که می خواهید تنش را رها کنید استفاده کنید و احساس آرامش را تجربه خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا با این روند راحت شوید. هر زمان که شروع به احساس اضطراب یا وحشت کردید از آن استفاده کنید. زمانی که به کمک نیاز دارید تا آرام شوید وحشت، شما با این فرآیند آشنا خواهید شد و می توانید از آن استفاده کنید.

شما می توانید آنها را در هر مکان و در هر زمان انجام دهید– یکی دیگر از مزایای بزرگ تمرینات تنفسی این است که نیازی به ابزار نیست. شما می توانید آنها را در حین تمرین، در خانه، هنگام پیاده روی یا دوش گرفتن، در محل کار، حتی در حین رانندگی انجام دهید تا زمانی که به جاده توجه کنید.

آنها اغلب به شما کمک می کنند یاد بگیرید چگونه مراقبه کنید –مدیتیشن را می توان همراه با تمرینات تنفسی استفاده کرد، اما اگر ابتدا تکنیک های تنفس را یاد بگیرید، یادگیری مدیتیشن را برای شما آسان تر می کند.

تنفس عمدی آهسته نیز به کاهش شما کمک می کند فشار خون wاین به نوبه خود برای سلامتی شما بهتر است.

شما همچنین می توانید چیزی را که به عنوان تنفس شکمی شناخته می شود، وارد کنید، جایی که دستی را روی شکم خود می گیرید و روی احساسات هنگام دم و بازدم تمرکز می کنید.

تنفس در حین ورزش

برای افرادی که برای سلامت روان خود ورزش می کنند، مزیت منحصر به فردی برای اضافه کردن تکنیک های تنفسی دارند. ترکیب هر دو واقعاً می تواند شما را به مکانی برای آرامش برساند و شروع به بهبود استرس یا اضطراب شما کند. بهتر است در طول تمریناتی مانند یوگا، پیلاتس، پیاده روی و پیاده روی انجام شود. اگر تازه شروع کرده اید، یوگای مبتدی را امتحان کنید که بر حرکات ملایم و تکنیک های مختلف تنفس تمرکز دارد.

مکمل هایی برای کمک به اضطراب

علاوه بر استفاده از تمرینات تنفسی برای از بین بردن استرس و اضطراب، مکمل های بسیار خوبی نیز وجود دارد که به آرامش طبیعی ذهن شما کمک می کند و به جلوگیری از حملات پانیک کمک می کند.

Anti-Anxiety Plus یک مکمل طبیعی با هدف هدف قرار دادن و پیشگیری از علائم اضطراب و کاهش آن است. وحشت حملات.ترکیب ویژه مواد به تقویت حس تعادل درونی، افزایش تمرکز و کاهش اضطراب کمک می کند.

مواد موجود در Anti-Anxiety Plus به کاهش استرس کمک می کند، که می تواند پیش زمینه ای برای بسیاری از اثرات منفی مانند:

  • موارد وحشت زدگی
  • تغییرات رفتاری
  • نقص سیستم عصبی مرکزی
  • نقص سیستم ایمنی
  • تغییرات قلبی عروقی
  • سیستم های گوارشی تحریک پذیر