مسائل دل | گیاهی ایگنایت


با نزدیک شدن به روز ولنتاین، فکر می‌کردیم که به تعامل بین روابط خود – چه احساسی و چه جنسی – و سلامت کلی خود نگاه کنیم. در حالی که مسیر عشق واقعی (یا هر چیزی که شما آن را جستجوهای جوانی نامیدید … جو وحشی و همه اینها …) به ندرت هموار بود، منصفانه است که بگوییم جدا از برخوردهای عجیب و غریب در روزهای اولیه، رابطه جنسی و عاشقانه چیزی بود که ما انجام دادیم. لذت بردم، دنبالش رفتم و مطمئناً نمی‌توانستم از دست دادن علاقه را تصور کنم.

بنابراین روابط و فعالیت های جنسی ما چقدر به طول عمر و رفاه ما در طول دهه ها کمک می کند، و آیا افزایش سن بر یکی از اساسی ترین غرایز انسانی ما تأثیر می گذارد؟

مطالعه‌ای در سال 2007 با عنوان جنبه‌های منفی روابط نزدیک و بیماری قلبی، که در آرشیو طب داخلی منتشر شد، نشان داد که ازدواج‌ها و دوستی‌های نزدیک که با اتفاقات منفی مانند درگیری و مبادلات نامطلوب همراه بود، باعث افزایش بروز بیماری‌های قلبی در طی 12 سال شد. 34 درصد با در نظر گرفتن سایر عوامل مؤثر مانند افسردگی، این میزان به 25 درصد کاهش یافت.

با این حال، کیفیت تعاملات شخصی صمیمی ما به وضوح تأثیرات عمیقی بر سلامت بلندمدت ما دارد. و صرف نظر از اینکه چگونه از نظر ذهنی و عملی با آن کنار می آییم (با چهره ای شجاع)، ممکن است درون قلب ما به معنای واقعی کلمه در حال شکستن باشد.

مطالعه زیر به طور خاص شادی را با عادات جنسی ما مرتبط می کند. این مطالعه که توسط دکتر آدرین جکسون انجام شد، پاسخ‌های نظرسنجی را از 238 نفر طی سال‌های 2004 تا 2008 گرفت و نشان داد که فعالیت جنسی منظم یکی از پیش‌بینی‌کننده‌های اصلی شرکت‌کنندگان بود. شادی کلی – هم با زندگی به طور کلی و هم با روابط آنها.

واضح است که بین سلامتی خوب، شادی و روابط صمیمی ما ارتباط معناداری وجود دارد. بنابراین، با شاد بودن، سلامتی خود را بهبود می بخشیم. و یک زندگی جنسی منظم و رضایت بخش یکی از چیزهایی است که می تواند ما را خوشحال کند.

اما در مورد کاهش عملکرد و میل جنسی که به نظر می رسد با افزایش سن به طور فزاینده ای بر ما تأثیر می گذارد، چه؟

در مطالعه‌ای در مورد تمایلات جنسی و سلامت در میان سالمندان منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند در سال 2007، محققان دریافتند که با افزایش سن، فعالیت جنسی در واقع کاهش می‌یابد (عمدتاً به دلیل تغییرات هورمونی که با افزایش سن روی می‌دهد) و حدود نیمی از مردان و زنان مورد مطالعه حداقل یک مشکل جنسی آزاردهنده را گزارش کردند. با وجود این، تنها 38 درصد از مردان و 22 درصد از زنان گفت که آنها این مشکلات را با متخصص بهداشت خود در میان گذاشته اند.

جالب اینجاست که افرادی که سلامت خود را ضعیف توصیف می‌کردند، کمتر از نظر جنسی فعال بودندو در حالی که زنان تمایل داشتند در مورد کیفیت ذهنی تجارب جنسی خود شکایت کنند، مانند کمبود میل، مردان بیشتر نگران پاسخ خاصی بودند – مانند اختلال نعوظ (ED).

ED ناتوانی در حفظ نعوظ به منظور برقراری رابطه جنسی رضایت بخش است. برای زنان، شایع ترین مشکلات جنسی، کمبود میل، مشکل در روانکاری واژن و ناتوانی در اوج گیری بود.

خبر خوب این است که اکنون یک راه طبیعی برای حمایت از سلامت عاطفی و جنسی ما وجود دارد. Herbal Ignite طیف وسیعی از مکمل های طبیعی را برای مردان و زنان ارائه می دهد که به حمایت از علل زمینه ای ED، سطوح پایین تستوسترون و میل جنسی کمک می کند.

نظرات قبل از نمایش تایید می شوند.