درمانی برای آلرژی؟ متخصص اطفال شیکاگولند ممکن است کلید زندگی سالم را داشته باشد


خارش و آبریزش چشم، شاید آنقدر متورم که در واقع ترسناک باشد. نفس های ژولیده و خس خس سینه. عطسه های آنقدر مداوم که شانه ها و کمر شروع به درد می کنند. برای کسانی که آلرژی های زیست محیطی دارند، این واقعیت آنها در بیشتر سال، از بهار تا اولین یخبندان است. هنگامی که والدین کودکی هستید که از آلرژی رنج می برد، ناراحتی او را به شدت احساس می کنید و آرزو می کنید که راهی وجود داشت که بتوانید به تسکین علائم او کمک کنید.

برای والدین غیرممکن است که همه چیزهایی را که کودک مبتلا به رینوکونژونکتیویت – واکنش های آلرژیک شدید – در معرض آن قرار می گیرد، کنترل کنند. داروهای زیادی برای درمان شرایط آلرژیک از تزریق و قرص گرفته تا کرم ها و اسپری های بینی وجود دارد، اما تلاش برای یافتن بهترین گزینه های درمانی برای کودک شما می تواند بسیار سخت باشد.

تست آلرژی

Alzein Pediatric Associates، یک گروه اطفال برنده جوایز که در جنوب غربی شیکاگولند خدمت می کند، جایگزین ایمن، مؤثر و سفارشی برای تزریق آلرژی ارائه می دهد که ثابت شده است تحمل را افزایش می دهد و ایمنی پایدار در برابر آلرژن های محیطی ایجاد می کند.

دکتر حسن الزین، متخصص اطفال، می‌گوید: «برای بسیاری از کودکان مبتلا به آلرژی، پرهیز از اولین راه درمان است و اغلب می‌تواند به اندازه کافی خوب باشد – نداشتن سگ، روشن نگه داشتن تهویه مطبوع، و شاید مصرف آنتی هیستامین در صورت لزوم. با این حال، در موارد خاصی که واکنش‌های آلرژیک شدید است، اجتناب کافی یا واقعاً ممکن نیست، بنابراین دارو ضروری است. متأسفانه، گاهی اوقات داروها کمترین کمک را دارند و والدین نگران دادن دوزهای زیاد و طولانی مدت دارو به کودکان کوچک هستند. همچنین ممکن است والدین تمایلی به گرفتن کودکان برای تزریق هفتگی ایمونوتراپی مخصوص آلرژن زیر جلدی یا SCIT نداشته باشند.

خوشبختانه برای این بیماران جوان، دکتر Alzein پیشگام یک درمان نوظهور بدون تزریق در شیکاگولند برای درمان موارد شدید رینوکونژونکتیویت به نام ایمونوتراپی زیرزبانی یا SLIT است.

در سال 2013، دکتر آلزین در سمپوزیوم آموزش مداوم سازمان جهانی آلرژی در مورد یک درمان نوظهور برای رینوکونژونکتیویت آلرژیک شرکت کرد – و امید را برای بیماران جوان خود که از شرایط آلرژیک شدید رنج می برند، دید. ثابت شده بود که SLIT به اندازه تزریق SCIT موثر است، اما با خطر بسیار کمتر عوارض جانبی و تجویز درمان بسیار آسان تر. SLIT، که تحت نام AllerVision توزیع می شود، به صورت خوراکی، از طریق قطره هایی که زیر زبان قرار می گیرد، در خانه مصرف می شود.

دکتر Alzein گفت: “من متوجه شدم که AllerVision می تواند تغییرات بزرگی در زندگی بیماران من ایجاد کند.” SLIT در ایالات متحده بسیار کم استفاده است، اما برای چندین دهه در بریتانیا و در سراسر جهان از آن استفاده می شود. او ترتیبی داد تا توسعه دهندگان AllerVision از دفاتر او در اوک لان و پارک همیشه سبز بازدید کنند. توسعه دهندگان تمام کادر پزشکی ما را در مورد آزمایش، تجویز سرم آموزش دادند و به تمام سوالات ما در مورد ایمنی و اثربخشی این درمان ها پاسخ دادند. همه ما – من، دکتر ریف و دستیاران پزشک خانم مولوی، سرماک و خانم دنی – می‌خواستیم قبل از شروع توصیه‌های درمانی به درمان اطمینان کامل داشته باشیم.»

هنگامی که بیمار برای اولین بار با رینوکونژونکتیویت شدید مراجعه می کند، متخصصان پزشکی Alzein یک آزمایش خون انجام می دهند تا مشخص شود که کودک به کدام یک از عوامل تحریک کننده واکنش نشان می دهد. آنها یک آزمایش شبکه ای انجام می دهند، و انواع آلرژن ها را از طریق قلاب های بدون درد روی کمر بیمار اعمال می کنند و منتظر یک “چرخ” هستند – یک برآمدگی خارش دار، قرمز و برجسته که با یک “شعله ور” احاطه شده است، که نشان دهنده حساسیت به یک ماده خاص است. . هر چه چرخ و فلر بزرگتر باشد، حساسیت به آن آلرژن بیشتر است. تمام نتایج آزمایش به AllerVision ارسال می‌شود، که سرم‌های مخصوص نیازهای کودک را فرموله می‌کند.

سرم های AllerVision قطره های بی مزه ای هستند که در زیر زبان کودک قرار می گیرند و حاوی مقادیر کمی از محرک های اصلی منحصر به فرد بیمار هستند. از طریق این قرار گرفتن در معرض کوچک و روزانه، سرم‌ها کودک را قادر می‌سازند تا تحمل و ایمنی مادام‌العمر را نسبت به هر یک از آلرژن‌ها ایجاد کند. یک مرحله تشدید اولیه در طول 5 روز اول برای رسیدن به سطوح تحمل بهینه وجود دارد. بیماران به مصرف قطره های نگهدارنده روزانه، معمولاً 5 قطره از هر سرم، به مدت 3 تا 5 سال ادامه می دهند تا ایمنی متحول کننده زندگی ایجاد شود.

پس از آزمایش اولیه، تجویز و آموزش والدین، سرم مستقیماً به خانه کودک ارسال می شود، ویزیت های مکرر مطب پزشک را حذف می کند و صدها ساعت و دلار برای والدین در هر سال صرفه جویی می کند. SLIT یک هزینه واجد شرایط برای حساب های پس انداز بهداشتی و FlexSpending است. AllerVision با آنتی ژن های مورد تایید FDA و توسط سازمان بهداشت جهانی تایید شده است.

یک بار در سال، کادر پزشکی Alzein آزمایش گرید را با بیمار تکرار می کند. دکتر Alzein خاطرنشان می کند، “این که نتایج آزمایش ممکن است همیشه نشان دهنده کاهش مقاومت در برابر یک آلرژن نباشد. نتایج زندگی واقعی بیشتر نشان دهنده اثربخشی درمان است.» این آزمایشات در طول درمان کودک تکرار می شود و تا زمانی که سیستم ایمنی بدن بیمار به مواد حساسیت زا به درستی پاسخ ندهد، زمانی که بیمار دیگر در معرض خطر واکنش آلرژیک نباشد، ادامه خواهد داشت.

دکتر آلزین خاطرنشان می‌کند که پس از این درمان، ایمنی جدید بیمار در برابر آلرژن‌ها احتمالاً تا پایان عمر ادامه خواهد داشت. آنها نیازی به تکرار درمان نخواهند داشت. اکثر بیمارانی که از SLIT استفاده می کنند در عرض دو ماه بهبود می یابند و در طول زندگی خود بهبودی کامل آلرژی خود را تجربه می کنند. از آنجایی که می‌توانیم با خیال راحت SLIT را برای بیماران بسیار جوان تجویز کنیم، می‌توانیم آنها را از یک عمر رنج نجات دهیم.» خانواده های بیماران آلزاین موفقیت SLIT را تایید می کنند.

مادر یک بیمار می گوید: «این تفاوت بزرگی ایجاد کرده است. پسرم می‌تواند بیرون باشد، با سگ در چمن غلت بزند، بیسبال و فوتبال بازی کند. ما عادت داشتیم که هر تابستان چندین بطری قطره چشمی را دو تا سه بار در روز استفاده می‌کردیم، که او فقط از آن متنفر بود. تابستان گذشته، ما در تمام تابستان فقط از یک بطری استفاده کردیم. او قبلاً قرص‌های ضد آلرژی مصرف می‌کرد، اما در دو تابستان گذشته، فقط شعله‌ورهای بسیار جزئی داشت و ما به ندرت به دارو برای آنها نیاز داشتیم.

AllerVision و SLIT فقط برای آلرژی های محیطی مانند کنه های گرد و غبار، کپک ها و کپک ها، شوره حیوانات و گرده ها موثر است. برای آلرژی غذایی تجویز نمی شود.

برای کودکانی که از آلرژی های محیطی رنج می برند، SLIT به افزایش تحمل به آلرژن ها و ایجاد ایمنی پایدار و مادام العمر کمک می کند. در حال حاضر، Alzein Pediatric Associates تنها مطب اطفال شیکاگولند است که SLIT را تجویز می کند. متخصصان پزشکی در Alzein اکنون این درمان را برای ده‌ها بیمار تجویز کرده‌اند که با این درمان نوآورانه به تسکین آلرژی و ایمنی می‌رسند.

اطلاعات بیشتر در مورد SLIT و Alzein Pediatric Associates را می توانید در www.alzeinpeds.com یا با شماره 708-424-7600 تماس بگیرید.