انتخاب های برتر برای مکان مدیتیشن در ایالات متحده برای افراد دارای معلولیت – زندگی سالم را حفظ کنید


زندگی با معلولیت همیشه آسان نیست. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید زندگی کامل و لذت بخشی داشته باشید. یکی از بهترین راه‌ها برای غلبه بر چالش‌ها، پرورش تمرین مراقبه است.

مدیتیشن چیست؟

بیشتر مردم مدیتیشن را به صورت پابرهنه نشستن، پاها روی هم و خواندن “اهم” برای ساعت ها تصور می کنند. خوب، این با آنچه مدیتیشن در واقع است فاصله زیادی دارد.

مدیتیشن در مورد توجه و توجه به احساسات خود بدون اقدام است. این در مورد تمرکز مجدد از الگوهای خودپسندانه در ذهن شما و بازپس گیری کنترل افکارتان است.

برخلاف تصور غلط رایج، مراقبه درباره باورها نیست. هیچ کس از شما نخواهد خواست که چند سکه در پای یک خدای ناشناس بگذارید. این در مورد تقویت تمرکز و تمرکز شما است.

خوبی مدیتیشن این است که لازم نیست برای بازدید از معابد بودایی یا هندو به تبت یا هند سفر کنید یا به صومعه ای دور از جمعیت دیوانه بپیوندید تا یک جلسه مدیتیشن متحول کننده زندگی را تغییر دهید. مکان‌هایی در همین جا در ایالات متحده وجود دارد که می‌تواند به شما یک استراحت باورنکردنی برای مدیتیشن ارائه دهد و به شما کمک کند تا از فشار خارج شوید، دوباره انرژی بگیرید و با خودتان ارتباط برقرار کنید.

با در نظر گرفتن این موارد، ما فهرستی از مراکز شگفت‌انگیز استراحت مراقبه را آماده کرده‌ایم که می‌توانید در ایالات متحده از آنها دیدن کنید.

مراکز استراحت مراقبه برای افراد دارای معلولیت

استوپا-مذهب-بودیسم-معبد

1. مرکز کوه شامبالا، دریاچه های پر قرمز، کلرادو.

مرکز کوه شامبالا که بر روی قله‌های صخره‌ای مرتفع دره‌ای 600 هکتاری قرار دارد، محیطی امن و آرام برای مدیتیشن ارائه می‌دهد. این مرکز مسیرهای آگاهی عمیق، تحول و سلامت شخصی را آموزش می دهد.
در شامبالا، می توانید انتخاب کنید که یک بسته خلوت شخصی داشته باشید یا برای هر یک از 100 برنامه مختلف ارائه شده ثبت نام کنید. این برنامه ها توسط پزشکان ماهر تدریس می شود و زیبایی طبیعی، آسمان آبی، بیابان دست نخورده و راحتی را در این خلوتگاه پردیس مدرن ترکیب می کند. با ارائه یک مکان گرم، مهمان نواز و الهام بخش برای یادگیری و درک ماهیت آگاهی و تحول عمیق، در کمترین زمان احساس ذن خواهید کرد.

این مرکز برای افراد دارای معلولیت به راحتی قابل دسترسی است. یک فضای پارک برای معلولان برای استفاده کنندگان از ویلچر وجود دارد و درهای ساختمان دارای کاشی های سنگفرش به عرض 3 فوت است تا دسترسی ساختمان به ساختمان در هنگام استفاده از ویلچر آسان تر شود. برای برنامه‌هایی که نیاز به نیازهای حسی خاص دارند، سیستم‌های حلقه القایی و هدست فردی برای افراد دارای ناتوانی شنوایی ارائه می‌شود. از حیوانات خدماتی نیز استقبال می شود.

شما لازم نیست نگران اقامت در مرکز کوهستان شامبالا باشید زیرا طیف گسترده ای از اتاق ها در دسترس است. می توانید هر یک از اتاق های خوب اقامتگاه، خوابگاه های همجنس گرا یا حتی چادرهای مقرون به صرفه در دامنه تپه را رزرو کنید. وعده های غذایی با گزینه های گیاهی ارائه می شود.

2. استراحتگاه و اسپا میراوال، توسان، آریزونا.

ریزورت و اسپا میراوال مکانی آرام و پرانرژی برای ارتباط مجدد با خودتان، شکستن موانع و جهش رو به جلو به سوی آینده ای متعادل ارائه می دهد.

مرکز تمرکز حواس بدن Miraval مراقب تمام تلاش‌های مدیتیشن، تمرین معنوی و حتی یوگا شماست. فعالیت‌های این اقامتگاه شامل ماجراجویی در فضای باز – پیاده‌روی، کوهنوردی، و حتی زیپ لاین است – این کار شما را از منطقه آسایش خود خارج می‌کند و خودتان را به چالش می‌کشد.

“از زندگی در زمان حال لذت ببرید”

هنگامی که به استراحتگاه می‌روید، حتماً به حالت Miraval پایبند باشید. حالت Miraval شما را تشویق می کند که از دستگاه های دیجیتال خود جدا شوید و از زندگی و توجه به زمان حال لذت ببرید. با استفاده از این حالت، از شما خواسته می شود که تلفن همراه، تبلت و هر دستگاه دیجیتال دیگری را در مناطق مشخص شده ای که استفاده از آنها مجاز است، بگذارید.

میراوال برای معلولان قابل دسترسی است و همچنین به شما امکان می دهد در صورت لزوم یک سگ سرویس بیاورید.

3. بروکلین ذن، بروکلین، نیویورک.

در مرکز ذن بروکلین استراحت کنید و مدیتیشن کنید تا یک تجربه شفابخش بی نظیر داشته باشید. در Brooklyn Zen، شما فرصتی برای پیوستن به یک جامعه باز و تعامل با افراد از طبقات مختلف دارید. برنامه های زیادی برای پیوستن وجود دارد و این مکان در تمام طول هفته قابل دسترسی است. به عنوان بخشی از برنامه ها، فرصتی برای پیوستن به گروه های همتا، برای تمرین و بحث دارید.

Zendo رایج ترین سالن مراقبه در بروکلین ذن است. در اینجا، کوسن های گرد (زافو)، نیمکت های مدیتیشن و صندلی ها را دریافت می کنید. جلسات مدیتیشن معمولا 30 تا 40 دقیقه طول می کشد و کارکنان همیشه در اطراف هستند تا در صورت نیاز کمک کنند.

بروکلین ذن تضمین می کند که همه مناطق در دسترس و در دسترس همه هستند، از جمله افراد دارای معلولیت و مشکلات مزمن سلامت. بیشتر درها با ویلچر قابل دسترسی هستند و آسانسورهایی وجود دارد که به طبقات مختلف منتهی می شوند.

4. پروژه محور، نیویورک.

Axis Project که متناسب با افراد دارای معلولیت طراحی شده است، یکی از بهترین مکان‌هایی است که به کاربران ویلچر امکان تمرین مراقبه و تمرکز حواس را می‌دهد. این یک مرکز چند رشته ای است که به ارائه خدمات با کیفیت بالا برای افراد دارای معلولیت اختصاص دارد. این مرکز به افراد دارای معلولیت قدرت می دهد تا سبک زندگی سالمی را دنبال کنند و زندگی کنند.
پروژه محور به افرادی که با ناتوانی های جسمی زندگی می کنند به فراتر از موانع و محدودیت هایی که با آن مواجه هستند انگیزه می دهد و آنها را هل می دهد. برنامه های تمرکز حواس و یوگا آنها فرصت بسیار خوبی را برای کاربران ویلچر فراهم می کند تا بهترین تکنیک های مدیتیشن را بیاموزند.

به غیر از برنامه‌های مدیتیشن، طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، از کلاس‌های اسپین گرفته تا فعالیت‌های اجتماعی، دوچرخه‌سواری دستی تا بوکس و یوگای درمانی را نیز در اختیار دارید.

5. کانیون رنچ، لنوکس، ماساچوست.

تکنیک های مدیتیشن را بیاموزید و برای کاهش استرس، افزایش ذهن آگاهی، آرامش بدن و ذهن خود کمک بگیرید. Canyon Ranch فراتر از تجربه مدیتیشن معمولی، در این املاک بزرگ آرام و مجلل واقع در تپه های برکشایر ارائه می دهد.

Canyon Ranch دارای برنامه هایی است که برای تقویت سلامت و رفاه شما در یک بسته جامع طراحی شده اند. برنامه های موجود عبارتند از مدیتیشن، راهنمایی معنوی، یوگا و خدمات درمانی کامل در آبگرم در میان سایر خدمات.

شما همچنین فرصتی برای لذت بردن از فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی، کایاک سواری، دوچرخه سواری و اسکی دارید. فرصتی عالی برای رهایی از استرس و ارتباط مجدد با طبیعت.

Canyon Ranch برای کاربران ویلچر قابل دسترسی است و دارای امکاناتی برای مهمانان معلول است.

قبل از اینکه سوار ماشینت بشی،

اطمینان حاصل کنید که لوازم مهمی مانند دارو، گذرنامه مسافرتی و کارت های بیمه سلامت را با خود حمل می کنید.
همچنین همراه داشتن کرم ضد آفتاب خود را فراموش نکنید. به آفتاب سوختگی کمک زیادی می کند. از طرف دیگر، اگر در تعطیلات در ماشین خود هستید، می توانید برای کاهش قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید از رنگ های شیشه ای استفاده کنید.

نتیجه؛ اجازه دهید درون شما آزادانه پرسه بزند

غروب آفتاب - غروب - شبح - سایه - دخترهمیشه لازم نیست از کوه‌های دلهره‌آور بالا بروید و از جنگل‌های مهیب برای بهترین مکان‌های مراقبه عبور کنید. هر یک از مکان های فوق (یا هر مکان دیگری را که دوست دارید) انتخاب کنید که به شما کمک می کند زمان با کیفیتی را با احساسات، افکار و خواسته های خود سپری کنید.

بیوگرافی نویسنده

استیو موچ یک نویسنده مستقل، خالق محتوا و یک مرد فناوری همه جانبه است. او از نزدیک با https://scorpionwindowfilm.com به عنوان یک متخصص محتوا کار می کند و به آنها کمک می کند تا حضور آنلاین خود را از طریق محتوای وب دوستانه، جذاب و قابل اشتراک گذاری ایجاد کنند. هنگامی که روی رایانه خود خم نمی شود و با صدای بلند فکر می کند، می توانید او را در حال نواختن موسیقی پاپ با گروه خود، خواندن رمان های ترسناک یا مسافرت ببینید.