علف هرز بز شاخدار – آفرودیزیاک طبیعی


علف هرز بز شاخدار (نام گیاه شناسی اپیمدیوم) گیاهی برگی است که از دیرباز به عنوان یک داروی سلامت جنسی و همچنین به عنوان یک عنصر در مواد مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است. درمان های یائسگیاین گیاه در طبیعت وحشی در چین، سایر نقاط آسیا و در دریای مدیترانه رشد می کند و سابقه طولانی استفاده در طب سنتی شرقی دارد. طبق افسانه ها، یک گله بز متوجه شد گله اش پس از خوردن این گیاه از نظر جنسی تحریک می شود که منجر به نام غیرمعمول آن می شود.

زمانی که رومی‌ها و یونانی‌های شیفته جنسی در حال جنگ نبودند و لوله‌کشی داخلی را اختراع نمی‌کردند، از صنعت سکس در حمام‌ها حمایت کردند و مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از معجون‌های عشقی را توسعه دادند. آن‌ها به دنبال مواد تقویت‌کننده‌شان در گیاهان و گیاهان می‌گشتند – با تماشای آنچه در طبیعت اتفاق می‌افتد، یاد می‌گرفتند که چه چیزی مؤثر است.

علف بز شاخدار یکی از اکسیرهای «برو به» آنها شد. صدها سال بعد، داروسازان لندنی علف‌های هرز بز شاخ‌دار را برای مردم شهوان الیزابتی تجویز کردند.

علف هرز بز شاخدار چگونه برای بهبود عملکرد جنسی کار می کند؟

فرهنگ هایی که هزاران سال از علف هرز بز شاخدار در طب سنتی استفاده کرده اند، گزارش می دهند که از عملکرد مطلوب میل جنسی، رضایت جنسی، برانگیختگی جنسی و احساس تندرستی در دوران یائسگی پشتیبانی می کند. کاربردها و اثرات مختلفی برای علف هرز بز شاخی وجود دارد.

1. به عنوان یک غرایز جنسی عمل می کند

علف هرز بز شاخدار دارای خواص تقویت کننده جنسی زیر است:

  • از فعالیت جنسی حمایت می کند.
  • مردان متوجه افزایش کلی رضایت از زندگی جنسی خود می شوند.
  • مردان متوجه افزایش میل جنسی می شوند.
  • مردان افزایش رضایت جنسی شریک خود را گزارش می دهند.

مطالعات اخیر همچنین نشان می‌دهد که دوز روزانه علف هرز بز شاخی، فشار خون را با گشاد کردن مویرگ‌ها و رگ‌های خونی کاهش می‌دهد و در عین حال تولید آدرنال را کاهش می‌دهد که می‌تواند جریان خون به اندام‌های جنسی را مختل کند. مردان نعوظ بهتری دارند و زنان نیز از افزایش جریان خون سود می برند.

2. از اختلال نعوظ (ED) پشتیبانی می کند

علف هرز بز شاخدار به عنوان یک داروی گیاهی برای اختلال نعوظ محبوب شده است. این ماده حاوی ترکیبی به نام ایکاریین است که با مسدود کردن آنزیمی (PDE5 – Phosphodiesterase-5) که از نعوظ مردان جلوگیری می کند، به روشی مشابه سایر داروهای تجویز شده ED عمل می کند. از آنجایی که PDE5 به کنترل جریان خون در آلت تناسلی کمک می کند، مهار PDE5 به ایجاد نعوظ بهتر کمک می کند.

علف هرز بز شاخدار یکی از گروهی از گیاهان و غذاهایی است که حاوی مهارکننده های PDE5 طبیعی است. سایر موارد عبارتند از گوارانا، آب انار، شکلات و قهوه. همه آنها وجود PDE5 مشترک با داروهای نعوظ دارند. علف هرز بز شاخدار همچنین یک عنصر مهم در Herbal Ignite for Men است، یک مکمل برای اختلال نعوظ که با موفقیت توسط هزاران مرد در استرالیا و نیوزیلند استفاده می شود.

3. پیری را کند می کند

علف هرز بز شاخدار مزایایی فراتر از بهبود سلامت جنسی دارد. آکادمی علوم چین مطالعاتی روی علف هرز بز شاخدار انجام داده است و استفاده منظم از آن را برای کند کردن روند پیری و بهبود کیفیت کلی زندگی توصیه می کند.

سایر مزایای مرتبط با سن علف هرز بز شاخدار عبارتند از:

  • محافظت در برابر پوکی استخوان و پوکی استخوان در دوران یائسگی.
  • کاهش آرتروز.
  • بهبود سلامت قلب.
  • محافظت در برابر برخی سرطان ها
  • بهبود سلامت کبد و کلیه.
  • بهبود حافظه و سطح انرژی.

4. بز شاخدار علف هرز و سرطان

مطالعه ای که توسط دپارتمان زنان و زایمان در دانشگاه ملی سنگاپور انجام شد نشان داد که دوزهای بالای علف هرز بز شاخدار باعث مهار رشد سلول های سرطان سینه انسان می شود. یک مطالعه در ایالات متحده نتایج مشابهی را نشان داد.

شباهت بین علف هرز بز شاخدار و داروهای نعوظ

تحقیقاتی که منجر به کشف PDE5 شد، میراث قابل توجهی دارد. سه دانشمندی که روی بیولوژی قلب کار می کنند، جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی 1998 را برای کشف نحوه عملکرد سیگنال بین سلول های قلبی عروقی – که PDE 5 در آن نقش دارد – بردند.

در سال 2008، دکتر ماریو دل آگلی، دانشمند دانشگاه میلان، علف هرز بز شاخدار را مورد مطالعه قرار داد و دریافت که ایکاریین به همان روش سیلدنافیل عمل می کند. کار او – منتشر شده در مجله محصولات طبیعی– مطالعات قبلی تایید کرد که نشان می دهد ایکاریین یک مهارکننده PDE5 است.

آ دانشمند جدید گزارش این مطالعه توضیح داد که اگرچه سیلدنافیل در مهار PDE5 نسبت به ایکاریین مؤثرتر است، عصاره اصلاح شده ایکاریین (ترکیب 5) که توسط تیم میلان ایجاد شده است “به خوبی سایر داروهای ED تجویز شده عمل می کند” و ممکن است عوارض جانبی کمتری ایجاد کند.

علوم حمایت از علف هرز بز شاخدار و ED

حمایت علمی از علف هرز بز شاخدار به عنوان یک درمان موثر اختلال نعوظ توسط چندین مطالعه از جمله کار MN Markova پشتیبانی می شود. تحقیقات او، منتشر شده در مجله اتنوفارماکولوژی، نشان داد که مصرف خوراکی علف هرز بز شاخدار در درمان عملکرد کلی نعوظ مؤثر است.

علف هرز بز شاخدار ممکن است با محدود کردن مهارکننده‌های PDE5 به مشکلات نعوظ از راه‌های دیگر نیز کمک کند. طبق گفته کلینیک مایو، اپیمدیوم ممکن است سطوح پایین تستوسترون را بهبود بخشد و سطوح پایین هورمون تیروئید را افزایش دهد.

و به گفته کریس کیلهام، محقق مشهور گیاهان دارویی و نویسنده کتاب گیاهان گرمپزشکان طب سنتی چینی از علف هرز بز شاخدار با موفقیت در عمل بالینی برای درمان اختلال نعوظ استفاده می کنند.

در هیچ یک از مطالعات اخیر هیچ گونه عوارض جانبی برای سیستم عصبی مرکزی یا قلبی عروقی مشاهده نشده است. همچنین در حال حاضر هیچ اثر منفی شناخته شده ای وجود ندارد که در آن علف هرز شاخی بز به عنوان یک مکمل غذایی استفاده شود.

به طور کلی، علف هرز بز شاخدار در صورت استفاده در دوزهای توصیه شده بی خطر است. دوزهای بالا ممکن است باعث ناراحتی معده یا سرگیجه شود. برای خانم‌ها، اگر سرطان سینه داشته‌اید، به دلیل اثرات استروژنی آن نباید بدون توصیه پزشکی از علف‌های هرز بز شاخدار استفاده کنید. همچنین در صورت بارداری یا شیردهی توصیه نمی شود. معقول است که از دوزهای بالا برای مدت طولانی استفاده نکنید.

چگونه می توانم علف هرز بز شاخی بگیرم؟

علف هرز بز شاخدار یک عنصر کلیدی در گیاه گیاهی است که با موفقیت توسط هزاران مرد در نیوزلند و استرالیا برای نعوظ بهتر، بهبود سلامت جنسی و به طور کلی سلامت بهتر استفاده شده است. گیاهی کاملا طبیعی بدون توجه به فعالیت جنسی به عنوان یک مقوی روزانه مصرف می شود.

Herbal Ignite for Men and Women مکمل های غذایی بدون نسخه هستند که روزانه همراه با غذا مصرف می شوند. آنها به افزایش سطح انرژی و رفع خستگی و استرس در مردان و زنان کمک می کنند. گیاهی Ignite برای مردان همچنین سلامت و میل جنسی مردان را افزایش می دهد، سطح تستوسترون (هورمون کلیدی در مردان) را افزایش می دهد و عملکرد اعصاب و جریان خون ناحیه تناسلی را بهبود می بخشد. گیاه ایگنایت برای زنان از تنش های قبل از قاعدگی و یائسگی حمایت می کند، به بازگرداندن سطح هورمون به تعادل سالم کمک می کند و میل جنسی را بهبود می بخشد.

گیاهی Ignite برای مردان

گیاهی Ignite برای مردان

سه گیاه کلیدی موجود در Ignite for Men – Tribulus Terrestris، Horny Goat Weed و Avena Sativa – قرن هاست که در طب سنتی برای جوان سازی سلامت جنسی مردان استفاده می شود. مشخص شده است که گیاه Tribulus Terrestris به طور طبیعی سطح تستوسترون را افزایش می دهد و به شکل کپسول در مکمل های گیاهی مانند Herbal Ignite موجود است.

  • قبیله زمینی سطح تستوسترون را بالا می برد و فعالیت جنسی و قدرت عضلانی را بهبود می بخشد. همچنین باعث ایجاد انرژی، اعتماد به نفس و استقامت مردانه می شود و مردانی که از Herbal Ignite استفاده می کنند، حس بهتری از تندرستی را گزارش می دهند. در حالی که Tribulus Terrestris از تولید طبیعی تستوسترون در بدن حمایت می کند و به آن کمک می کند، باید به وضوح درک کرد که این یک مکمل هورمونی نیست. با ترویج تولید هورمون های خود بدن، در محدوده طبیعی بدن کار می کند تا به مردان کمک کند تا قدرت و پتانسیل عضلانی خود را بدست آورند. Tribulus Terrestris باعث نمی شود بدن به طور نامحدود مقادیر فزاینده ای تستوسترون تولید کند – بلکه سطح هورمون های طبیعی را متعادل می کند.
  • علف هرز بز شاخدار میل و عملکرد جنسی را افزایش می دهد. مواد فعال موجود در این گیاه مهارکننده های PDE-5 هستند که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهند و به نعوظ بهتر کمک می کنند.
  • آونا ساتیوا استرس را از بین می برد و میل جنسی را افزایش می دهد. بسیاری از مردان متوجه کاهش میل جنسی و قدرت جنسی به دلیل اثرات استرس و ساعات کاری طولانی می شوند. این گیاه به مقابله با اثرات سبک زندگی سخت مدرن ما کمک می کند.

گیاهی ایگنایت ویژه مردان را دریافت کنید: 2 بطری بخرید و 2 بطری رایگان دریافت کنید!

گیاهی ایگنایت برای زنان

گیاهی آتش برای اودامیانا عامل اصلی مبارزه با خستگی و استرس در Herbal Ignite for Women است. این گیاه که به عنوان “نهایی ترین گیاه احساس خوب” برای زنان شناخته می شود، با خستگی مبارزه می کند، بدن را آرام می کند، استرس و اضطراب را کاهش می دهد، خلق و خو را بهبود می بخشد و پاسخ جنسی را افزایش می دهد. همچنین به متعادل کردن سطح هورمون زنانه، کنترل گرگرفتگی کمک می کند و به خصوص به دلیل ویژگی های افزایش میل جنسی مشهور است. Herbal Ignite for Women شامل چهار ماده اصلی است:

  • دونگ کوای به عنوان “گیاه زنانه” یا “جین سینگ زنانه” شناخته می شود زیرا در طب سنتی آسیایی به عنوان یک گیاه همه منظوره عالی برای زنان شناخته شده است. برای آرام کردن اعصاب، تسکین اضطراب و نوسانات خلقی، کمک به درمان انواع بیماری های پوستی، تقویت جوانی، کاهش استرس و همچنین در درمان سرطان موثر است. همچنین به بازیابی تعادل هورمونی، بهبود منظم قاعدگی و تسکین PMS و گرگرفتگی کمک می کند.
  • قبیله زمینی یک تونیک عمومی است که از میل جنسی، تخمک گذاری و سلامت باروری حمایت می کند. همچنین سطح هورمون ها را متعادل می کند، نشاط و احساس تندرستی را افزایش می دهد.
  • علف هرز بز شاخدار در طب سنتی به عنوان یک داروی تقویت کننده جنسی برای افزایش میل جنسی، بهبود پاسخ و عملکرد جنسی و ایجاد احساس خوشبختی در دوران یائسگی استفاده می شود. علف هرز بز شاخدار از زمان های قدیم برای تقویت انرژی جسمی و ذهنی استفاده می شده است. میل جنسی را با افزایش پاسخ جنسی و ارگاسم تحریک می کند، علائم مرتبط با PMS و یائسگی را تسکین می دهد، هورمون ها را متعادل می کند، استرس را کاهش می دهد و به درمان پوکی استخوان کمک می کند. علف هرز بز شاخدار حاوی فلاونوئیدی به نام ایکاریین است که به افزایش سطح اکسید نیتریک کمک می کند تا ماهیچه های تناسلی را در مردان و زنان شل کند و نعوظ و ارگاسم را افزایش دهد. علف هرز بز شاخدار بر هورمون استرس کورتیزول تأثیر می گذارد تا به کاهش استرس کمک کند.

هزاران مرد و زن در نیوزلند و استرالیا از گیاه ایگنایت برای کمک به غلبه بر استرس و خستگی، تقویت میل جنسی و رضایت جنسی با موفقیت استفاده کرده اند. 100% طبیعی و بدون عوارض جانبی ناخوشایند است. این در نیوزیلند با بالاترین استانداردها، با آزمایش کامل و تضمین عدم تقلب یا مواد اعلام نشده ساخته شده است.

گیاهی ایگنایت ویژه بانوان را دریافت کنید: 2 بطری بخرید و 1 بطری رایگان دریافت کنید!

سلب مسئولیت. این اطلاعات فقط برای اهداف اطلاعاتی عمومی ارائه شده است و جایگزین توصیه های ارائه شده توسط متخصص پزشکی شما نمی شود. همیشه برای درمان مناسب خود به دنبال توصیه های پزشکی خاص باشید. نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد و تضمین نمی شود.

نظرات قبل از نمایش تایید می شوند.