درمان های طبیعی برای خروپف


درمان های طبیعی برای خروپف

 

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، لطفاً برای اطلاعات بیشتر سلب مسئولیت من را بخوانید.

آیا شما یک خواب پر سر و صدا هستید؟ افراد زیادی هستند که با خروپف مشکل دارند. برای برخی، این یک ناراحتی بزرگ نیست، اما اگر شریک زندگی دارید، ممکن است باعث اذیت‌های مکرر شود. با این حال واقعیت این است که خروپف می تواند شروع مسائل بسیار جدی تری باشد. خواب بخش بزرگی از زندگی مردم را تشکیل می دهد، بنابراین مهم است که قبل از اینکه بر روابط شما تأثیر بگذارد، به این مسائل توجه کنید. در چند صفحه بعدی، اطلاعات بسیار خوبی در مورد آن خواهید یافت درمان های طبیعی برای خروپف.

 

چرا خروپف باید برای شما مهم باشد

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً از این ایده که خروپف می‌تواند به یک مشکل جدی تبدیل شود، کمی متعجب شده‌اید، اما این یک علامت فیزیکی مهم است که باید آن را بررسی کنید. خروپف می‌تواند خواب شما را مختل کرده و آن را سخت‌تر کند. تا به سطوح خواب عمیق تری برسید. دوره های خواب عمیق برای بهبود ذهن و دادن استراحتی که به آن نیاز دارد مهم است. اگر خواب شما بیش از حد مختل شود، ممکن است به دلیل استراحت نکردن بیش از حد بیمار شوید. هنگام خواب، راه تنفس شما نیز ممکن است مسدود شود، که باعث می شود ناگهان از خواب بیدار شوید و واقعاً تنفس را متوقف کنید. این وضعیت به عنوان آپنه خواب شناخته می شود.

خطرات آپنه خواب

خطر واقعی آپنه خواب این است که بدن شما استراحت کافی نداشته باشد. در نتیجه سیستم‌های بدن که معمولاً در مواقع اضطراری شما را از خواب بیدار می‌کنند، ممکن است شروع به نادرستی کنند. اگر بدن شما با قطع تنفس از خواب بیدار نشود، این می تواند منجر به یک وضعیت بسیار جدی شود. اگر فردی با دیگری هستید، این می تواند برای آنها نیز بسیار استرس زا باشد. بی خوابی ناگهانی می تواند فشار زیادی بر سلامت جسمی و رابطه شما وارد کند. اگر این یک ویژگی عادی زندگی شما است، باید اقدامات جدی برای افزایش کیفیت خواب خود انجام دهید.

اکنون که از خطرات ناشی از تبدیل شدن خروپف به بخشی از الگوهای خواب شما آگاه هستید، می توانید به لیستی از کارهایی که می توانید برای کاهش یا حذف عادت خروپف انجام دهید نگاه کنید. همچنین ممکن است بخواهید چند مورد از این روش ها را به طور همزمان در نظر بگیرید، زیرا خروپف ممکن است نتیجه بیش از یک موضوع باشد. همیشه ایده خوبی است که تا آنجا که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این روش ها بدانید تا در صورت لزوم موثر باشند.

 

1. مطمئن شوید که هوا تمیز است

آخرین باری که از نظر آلرژی معاینه شدید کی بود؟ با تغییر فصول، آنها می توانند لشکری ​​از انواع گرده را برای تحریک حفره بینی شما بیاورند. کاهش میزان گرد و غبار و گرده موجود در هوای داخل خانه می تواند به شما در کاهش مشکلات تنفسی کمک کند. سپس میزان خروپف را کاهش می دهد.

با تمیز نگه داشتن خانه و ملحفه های خود و تا حد امکان شروع کنید. این امر باعث کاهش آلرژن های داخلی و به ویژه کنه های گرد و غبار می شود که برای افرادی که خروپف می کنند بسیار مضر است. همچنین ملحفه‌ها، ملافه‌ها، بالش‌ها، روبالشی‌ها، پتوها و هر کتانی دیگری که فرد با آن تماس دارد را بشویید.

2. از گیاهان تصفیه کننده هوا استفاده کنید

می توانید از انواع مختلف یونیزرها و گیاهان داخلی استفاده کنید که می توانند به کیفیت هوای خانه کمک کنند. برخی از گیاهان مانند Ficus Alii و Philodendron می توانند انواع کپک ها و سایر ناخالصی ها را از هوای خانه شما پاک کنند. نکته مهم در مورد گیاهان این است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مقدار مناسبی از آب و نور دریافت می کنند. شما نیازی به انجام کار دیگری ندارید. گیاهان به کار خود در کمک به تمیز کردن هوای خانه شما ادامه می دهند و خوب هستند درمان طبیعی برای خروپف

 

3. برای کمک به کاهش خروپف، یک رطوبت گیر نصب کنید.

همچنین مهم است که مراقب میزان رطوبت خانه خود باشید. مایت های گرد و غبار اغلب بدون اینکه متوجه شوید در هوا هستند، که می تواند برای هر کسی که در خانه شما آلرژی دارد فاجعه بار باشد. این می تواند منجر به حملات بد آلرژی و خروپف در شب شود. در حالی که همیشه نمی توانید وضعیت آب و هوا و آب و هوا را کنترل کنید، می توانید تعادل بهتری از رطوبت را در داخل خانه خود داشته باشید. با استفاده از رطوبت گیر شروع به کنترل کنه های گرد و غبار کنید.

2. عادات روزانه و شبانه خود را بهبود بخشید

منهمچنین ضروری است که بهداشت خواب خود را بهبود بخشید – که شامل عادات روزانه ای است که خواب شما را بهبود می بخشد. اگر بهداشت خواب خوبی نداشته باشید، این می تواند منجر به افزایش خروپف شود. از آنجایی که از بستر مناسب استفاده نمی کنید، مایت های گرد و غبار زیادی دارید و خواب کافی ندارید.

ملافه خود را تمیز و ارتقا دهید

این یکی از موارد نادیده گرفته شده در زنجیره سلامت تنفسی است. ملافه به راحتی می تواند گرد و غبار و ذرات پوست را که منبع اصلی غذا برای موجودات کوچکی به نام کنه های گرد و غبار هستند، جمع کند.

هنگامی که ذرات پوست در مدت زمان طولانی جمع می شوند، جمعیت هم اتاقی های کوچک شما می تواند به تعداد بیشتر از حد معمول افزایش یابد. این منجر به ایجاد مقدار زیادی زباله می شود که توسط مستعمرات آنها تولید می شود. مواد زائد وارد هوای اطراف تخت شما می‌شوند، بنابراین وقتی شب دراز می‌کشید، مقدار زیادی از مواد مدفوع کنه را تنفس می‌کنید. این می تواند باعث تحریک گلو و ریه های شما شود. اگر زمانی که به محل کار یا مدرسه می روید احساس بهتری دارید، این می تواند دلیلی بالقوه باشد.

برای بهداشت خواب خوب، شما همچنین می خواهید ملافه با کیفیت و تشک با کیفیت داشته باشید. این خواب شما را بهبود می بخشد و می تواند به کاهش خروپف کمک کند وقتی بالشی دارید که ضخامت و ارتفاع مناسبی برای سر و گردن شما دارد تا از حمایت مناسب برخوردار باشد.

در واقع بالش های ضد خروپف وجود دارد که بسیاری از افراد در حال حاضر از آنها برای جلوگیری از خروپف استفاده می کنند و آنها واقعاً کار می کنند.
ابزارک های Amazon.co.uk

 

سیگار نکش

بسیاری از عادات بد روزانه وجود دارند که می توانند بر خواب شما تأثیر منفی بگذارند، هم برای اهداف بهداشت خواب و هم برای سلامت عمومی. یکی از مهمترین آنها کشیدن سیگار است.

اگر سیگاری هستید، این احتمال وجود دارد که به خروپف شدید شما کمک کند. وقتی دودی که استنشاق می‌کنید به بافت‌های حساس دستگاه تنفسی شما برخورد می‌کند، تحریک می‌تواند باعث ایجاد انواع مشکلاتی شود که باعث بسته شدن راه‌های تنفسی شما می‌شود.

در حالی که آسان نیست، می توانید اقداماتی را برای کاهش میزان سیگاری که در یک روز مصرف می کنید انجام دهید. تعدادی برنامه و وصله وجود دارد که برای کمک به تمایل به سیگار کشیدن در دسترس عموم است.

 

مصرف الکل خود را کاهش دهید

چند وقت یکبار مشروب می خورید؟ اگر شما فردی هستید که به طور روزانه الکل می نوشید، مصرف الکل شما می تواند عاملی موثر در خروپف شما باشد. این به این دلیل اتفاق می افتد که الکل توانایی شل کردن عضلات و سایر بافت های گلو را دارد. هنگامی که دراز کشیده اید، این بافت های آرام می توانند به راحتی فشرده شوند. تنفس خود را محدود کنید که می تواند خروپف شما را تشدید کند و باعث شود که آن حتی بیشتر شود. سعی کنید کلاه شب را کنار بگذارید و احتمالاً استراحت بهتری خواهید داشت.

اگر برایتان مشکل است که نوشیدن خود را کاهش دهید، ممکن است زمان خوبی باشد که در مورد آن با پزشک خود صحبت کنید. آنها می توانند در مسیر مقابله با این موضوع به شما کمک کنند، اگر مشکلی بیش از تأثیرگذاری بر خواب شما باشد.

از مصرف داروهای خواب پرهیز کنید.

مشکلات خواب در میان بزرگسالان به دلیل استرس های زندگی نسبتاً رایج است، اما اگر عادت به مصرف قرص های خواب آور یا آرام بخش دارید، ممکن است زمان خواب شما را به یک موضوع پر سر و صدا تبدیل کند.

مانند الکل، آرام‌بخش‌ها می‌توانند باعث شوند راه‌های تنفسی شما آرام‌تر از حد معمول مطلوب شوند. آنها همچنین می توانند هنگام صبح که وقت بیدار شدن است، بلند شدن از رختخواب را بدون دوزهای زیاد کافئین دشوار کنند.

مسئله مهمتر این است که می تواند مانع از بیدار کردن بدن شما شود. اگر احتمالاً با آپنه خواب سروکار دارید، این خطر را به همراه دارد. سعی کنید از روش های طبیعی مانند نوشیدن چای بابونه یا ریشه سنبل الطیب استفاده کنید. بادرنجبویه و اسطوخودوس نیز چای های عالی برای قبل از خواب هستند.