5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرین با وزنه های سنگین نیز می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ساخت توده عضلانی کمک می کند ، که برای بدن سالم ضروری است و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن ، خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ به پنج دلیل برای شروع وزنه برداری از امروز می پردازد!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید ، اما نتایج مطلوب را مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که وزنه برداری راهی م effectiveثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که بدون تمرین نمی توانند عضله بسازند.

2. وزنه برداری می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای ندیده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی کالری کمتری نسبت به دمبل می سوزانند. بنابراین ، اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. وزنه زدن به شما کمک می کند تراکم استخوان خود را بهبود ببخشید و خطر پوکی استخوان را کاهش دهید

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه برداری راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمری قوی داشته باشید یا از آسیب دیدگی در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش باید تمرینات با وزنه باشد. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

“خم شد روی خط.”

– چانه زدن

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل صحیح انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب وارد کنید. اگر مطمئن نیستید که کدام تکنیک برای یک تمرین خاص مناسب است ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدئویی از آن را تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش استقامت و تعادل است

موقعیت صحیحی که هنگام بلند کردن وزنه دارید مهم است. باید یک قوس خفیف در قسمت پایین کمر داشته باشد ، در غیر این صورت با آسیب روبرو خواهید شد. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و خم شدن زانو نباید روی میله بنشینید. شانه ها باید به سمت پایین کشیده شوند تا در هر زمان راحت باشند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری را می توانید بلند کنید. مهم است که تمرینات خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5- وزنه برداری راهی عالی برای رفع استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) تمرین می کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که تمرین نمی کنند ، خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد ، که باعث می شود پس از ورزش به مدت کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید