4 راه برای داشتن انرژی کامل در طول روز بدون کافئین


“بیدار شو و بوی قهوه را حس کن” یک کلمه دلایلی است. اگر تنها چیزی که باعث می شود از رختخواب بیرون بیایید قول یک جام قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، برای اکثر مردم ، این فراتر از یک بازیگری است. در حقیقت ، بسیاری از افرادی که قهوه می نوشند مستقیماً بعد از ظهر می نوشند – اما تکیه بر کافئین برای افزایش انرژی در طول روز می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. اگرچه ما نمی گوییم که حتماً قهوه را میل کنید ، اما راه های دیگری نیز برای برخاستن بدون ریختن یک فنجان دیگر وجود دارد. بنابراین ، در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید!

علل کم بودن انرژی

درک کنید – اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، کاهش کافئین ممکن است راحت تر از انجام آن باشد. اگر احساس می کنید در حال لغزش هستید ، آن مرحله را از دست داده اید یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی کاناپه بنشینید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. با این حال ، اگر به علت اصلی خستگی مکرر برسید ، چه اتفاقی می افتد؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات زندگی. معمولاً این کمبود خواب است. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر توصیه شده را در روز دریافت نمی کنند. علاوه بر شب های بی خوابی ، عوامل دیگری نیز می توانند انرژی شما را پایین بیاورند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه به فنجان قهوه اضافی برسید ، آنها اینجا هستند اگر همیشه خسته هستید 10 کاری که باید انجام دهید

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

مطابق با سازمان غذا و داروی آمریکا، به طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم ، تقریباً در چهار یا پنج فنجان قهوه وجود دارد. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین ، شما باید منابع دیگر را نیز در نظر بگیرید!

گفته می شود ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود هماهنگ باشید ، می دانید محدودیتی که باعث می شود احساس کنید کافئین در کجا است ، تعیین شده است. به عنوان مثال ، اگر احساس عصبی ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. اگر در طول روز کافئین زیادی مصرف کنید ممکن است در خوابیدن شب دچار مشکل شوید و این وقفه خواب می تواند روز بعد شما را بیشتر خسته کرده و یک چرخه معیوب را آغاز کند. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه حفظ انرژی بدون کافئین ضروری است!

چگونه می توان در طول روز بدون کافئین پرانرژی بود

بیشتر بخورید H20

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی مایع هستند ، اما جایگزینی برای مصرف آب نیستند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین ، اگر می دانید که در طول روز به میزان کافی آب بدن خود را دریافت نمی کنید ، افزایش مقدار آب نوشیدنی شما جواب می دهد.

این تغییر ساده بود نمایش دادن برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات شناختی مانند گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پرانرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود را برای شما دشوار می کند ، ممکن است متوجه شوید که نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی شما به شما در رسیدن به هدف کمک می کند. و این هک هیدراتاسیون ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و عمر طولانی تری داشته باشید – به نظر می رسد همه جا پیروزی است!

غذاهای مرطوب کننده بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر داشتن مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی ، یک مزیت جدی دارند: آنها پر از آب هستند! بنابراین ، در حالی که شما مواد مغذی خوبی را برای خود مزه می کنید ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برآورده می کنید. در واقع ، 20 درصد شما مایعات مورد نیاز روزانه می تواند از غذا ناشی شود!

میوه و سبزیجات غنی از آب (مانند هندوانه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدوی تابستانی ، خیار ، زنگوله) اضافه کنید فلفل) در وعده های غذایی و میان وعده ها تا زمانی که می توانید. اولین؟ بسته بندی رژیم غذایی با محصولات با احساس استرس کمتری همراه است – یکی از این موارد باعث می شود انرژی کم!

جابجاش کن

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه ای از PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب ارتباط دارد – به ویژه در افرادی که بی خوابی دارند. ورزش یک پادزهر عالی برای استرس است و طبق تحقیقات ، می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. علاوه بر این ، می تواند به شما در خستگی جسمی کمک کند تا در زمان آمادگی برای خوابیدن آماده باشید.

در ارتباط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج را بیرون بیاورید

غرق شدن انرژی در محیط کار؟ بیرون بروید تا کمی هوای تازه داشته باشید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور خورشید طبیعی ، با سلامت روانی بهتر همراه است زیرا محرک انرژی طبیعی است. سازگار پژوهش، این می تواند ذهن شما را برای مقابله با خستگی شناختی بازگرداند!

نمی تونی بری بیرون؟ پنجره ای را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

کافئین را برای یک وزوز طبیعی کنار بگذارید

معمولاً “درمان” مصرف کم انرژی با کافئین معمول است ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید مهارت های خود را افزایش دهید! برای افزایش ذخایر طبیعی انرژی خود ، مطمئن شوید که بدن خود را آب می دهید ، رژیم غذایی سالمی دارید ، ورزش می کنید و در طبیعت وقت می گذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید ، وقتی احساس خستگی می کنید ، به این محرک های طبیعی انرژی مراجعه کنید!

اگر هنوز به جامعه ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات و مدیتیشن های نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید ، وقتی همه به دنبال افزایش انرژی طبیعی هستید ، همه اینها عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید