نعوظ بهتر شاید راز نیتریک اکسید است؟


یک زندگی جنسی سالم و میل جنسی می تواند کیفیت روابط را افزایش دهد، استرس، درد و باعث می شود احساس کنید کاملاً سکسی هستید.

ترمیم، تقویت نعوظ و میل جنسی در متون باستانی مستند شده است که به آغاز تاریخ انسان باز می گردد و بسیاری از گیاهان دارویی ثبت شده در آن زمان در سال 2023 مورد استفاده قرار می گیرند، اما اکنون شواهد علمی برای تأیید آنچه که خردمندان برای سال ها می دانستند، در اختیار دارند.

حفظ نعوظ به اندازه کافی برای رضایت بر مردان در تمام سنین تأثیر می گذارد، اما می تواند با افزایش سن کاهش یابد، و همچنین تحت تأثیر برخی داروها، استرس، گردش خون و عملکرد ساختاری و تعادل هورمونی قرار می گیرد.

در 40 سالگی شما 50 درصد از سطح اکسید نیتریک خود را از دست می دهید. بدن شما به طور معمول اکسید نیتریک (NO) تولید می کند، اما مانند بسیاری از عملکردها و هورمون های بدن، این عملکرد با افزایش سن و استرس کاهش می یابد. گردش خون و جریان خون ضعیف به معنای نعوظ ضعیف تر و کاهش دهنده میل جنسی است.

تقویت کننده های تستوسترون قانونی – مانند تریبولوس و گیلاس زمستانی – پنیر باد و مواد مغذی تولید اکسید نیتریک فوق‌العاده شارژ کننده، مواد کلیدی هستند که می‌توانند با تقویت نعوظ به زندگی جنسی شما کمک کنند و در عین حال میل جنسی شما را بهبود می‌بخشند و برای بدن و ذهن کار می‌کنند.

آشواگاندا که به نام جینسنگ هندی شناخته می شود استقامت را افزایش می دهد و اغلب با Tribulus برای حفظ عملکرد فیزیکی در باشگاه، مزرعه یا فقط برای یک بازی عالی گلف استفاده می شود، بنابراین تصور کنید که چه کاری می تواند برای زندگی جنسی شما انجام دهد!

عجایب میل جنسی که تأثیر می گذارد عبارتند از زعفران، علف هرز بز شاخی، ویتامین Dو از طریق افزایش تستوسترون، Tribulus و Ashwaganda.

گله‌داری بزهایش را گم کرد و آنها را در کنار کوه پیدا کرد که در حال خوردن علف‌های هرز بودند. پس از آن، بزها به شدت شاخی شدند، بنابراین او آن را امتحان کرد و مانند بزها او نیز رندی شد. او آن را علف هرز بز شاخدار (HGW) نامید، یا داستان از این قرار است. مطالعات نشان می دهد که ایکارین یک ماده شیمیایی موجود در HGW به عنوان یک محافظ اعصاب و همچنین یک آفرودیزیک طبیعی عمل می کند.

نعوظ را می توان با اکسید نیتریک سوپرشارژ کرد. افزایش جریان خون تا 50 درصد و کاهش استرس اکسیداتیو به میزان 74 درصد از رگ های خونی آلت تناسلی محافظت می کند و آنها را تقویت می کند و در عین حال باعث تقویت کامل آنها می شود.

رگ های خونی در آلت تناسلی به مراقبت و محافظت مداوم و در عین حال افزایش جریان خون نیاز دارند. یک مرد باید مراقب اجناس خود باشد! عصاره پوست درخت کاج، سلنیوم، روی، ویتامین D، و غذاهایی مانند جوانه کلم بروکلی آنتی اکسیدان های شفابخش، اسپرم با کیفیت بهتر و قدرت انزال را فراهم می کند.

اعتماد به نفس کلیدی است – ممکن است شریک جدیدی داشته باشید و بخواهید عملکرد خود را افزایش دهید تا احساس خجالت نکنید.

زعفران کلاله‌های گل، محرک‌های غذایی را غنی می‌کنند و به یک حمله دو طرفه اجازه می‌دهند بدن شما را پمپاژ کند. کار بر روی thه نه تحریکزعفران راهی برای بهبود نعوظ و آرامش عضلات است، زعفران بر خلق و خو نیز تأثیر دارد. شما می خواهید جریان خون خود را بدون ایجاد حمله قلبی تقویت کنید. عصاره‌های تخصصی زعفران ضربان قلب را کاهش می‌دهند و در عین حال علائم افسردگی مرتبط با خلق و خو را بهبود می‌بخشند و انعطاف‌پذیری را در برابر ایجاد اختلالات مرتبط با استرس افزایش می‌دهند که تعدادی از آنها با عملکرد جنسی مرتبط هستند.

بسیاری از داروهای ضد افسردگی دارویی میل جنسی را کاهش می دهند در حالی که زعفران می تواند سطوح هورمون استرس کورتیزول را کاهش دهد که می تواند نعوظ را کاهش دهد و اضطراب، بی خوابی، فشار خون، کلسترول و شب های بی خوابی را افزایش دهد.

دوست من توسط خانمش کنار گذاشته شد و پس از چند سال مصرف داروهای ضد افسردگی عشق زندگی خود را پیدا کرد، از آنها کنار رفت، اما میل جنسی او بهبود نیافت. او فکر می کرد که تا آخر عمرش همین خواهد بود. او می خواست دوباره کنترل زندگی خود را به دست آورد و پس از استفاده از درمان گیاهی و مواد مغذی (که در اینجا نشان داده شده است)، در عرض چند هفته، دوباره موجو خود را پیدا کرد و اکنون یک همسر جدید و یک دختر بچه دارد.

من می خواهم تاکید کنم که یک میل جنسی خوب و زندگی جنسی فقط به نعوظ نیست. اما مانند برافراشتن پرچم خود، زمانی که همه آن برافراشته شود، رضایت واقعی وجود دارد. داشتن هر دو خوب است، اینطور نیست؟

من آموخته ام که میل جنسی، مانند الویس و حسادت، هرگز نمی میرد. من همکارهای هشتاد و پنج ساله را می شناسم. کی گفته برای رابطه جنسی به نعوظ، بدن یا ارگاسم نیاز دارید؟»

حنیف کوریشی هیچ چیز

این محرک های مغذی بر سلامت عاطفی و جسمی، اعتماد به نفس، میل جنسی، نعوظ و سلامت رگ ها و گردش خون اثر می گذارند. باهوش بودن و استفاده از آنتی اکسیدان های هدفمند، سازندگان تستوسترون و تقویت کننده های اکسید نیتریک، کلیدهای مهمی برای مراقبت از خود به عنوان یک مرد هستند. بودن فعال، محافظت اعتماد به نفس شما و به شدت مراقب طعمه خود باشید و برای داشتن یک زندگی جنسی سالم تلاش کنید.

نظرات قبل از نمایش تایید می شوند.