غلبه بر علائم یائسگی به روش طبیعی


یائسگی یکی از طبیعی ترین بخش های زندگی یک زن است، بنابراین به جای مقابله با آن با داروهایی که تلفظ آنها سخت است، ممکن است با یک مکمل طبیعی میل جنسی و کمی اشتیاق قدیمی به آن نزدیک شوید.

یائسگی چیست؟

با بالا رفتن سن یک زن، تعداد فولیکول ها در تخمدان های او کاهش می یابد و متعاقباً هورمون های کمتری تولید می کنند. یائسگی زمانی اتفاق می‌افتد که تخمدان‌ها قادر به تولید هورمون کافی برای تحریک رشد ماهانه آندومتر نیستند و دوره‌های قاعدگی برای همیشه متوقف می‌شوند.

زنان به دلیل تغییرات هورمونی مرتبط با علائم مختلفی را تجربه می کنند یائسگی. در این زمان، آنها همچنین می توانند تراکم استخوان را از دست بدهند و سطح کلسترول خون آنها ممکن است بدتر شود و خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد. میانگین سن یائسگی 51 سال است، اگرچه این می تواند بسیار متفاوت باشد.

16 نشانه و نشانه یائسگی

اولین علامت یائسگی قریب الوقوع اغلب تغییر در الگوهای خونریزی قاعدگی است. پریودها ممکن است سبک‌تر یا سنگین‌تر، طولانی‌تر یا کوتاه‌تر شوند، زمان بین قاعدگی‌ها ممکن است افزایش یابد و گاهی اوقات پریودهای از دست رفته وجود داشته باشد. این تغییرات ممکن است در برخی از زنان به تدریج رخ دهد اما در برخی دیگر ممکن است ناگهانی تر باشد.

همچنین طیف گسترده ای از علائم و نشانه های فیزیکی و روانی مرتبط با یائسگی وجود دارد. در برخی از زنان بسیار خفیف است، در حالی که در برخی دیگر شدیدتر است. ممکن است فقط چند ماه ادامه داشته باشند یا ممکن است چندین سال ادامه داشته باشند.

علائم و نشانه های فیزیکی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. گرگرفتگی.
  2. عرق کردن (اغلب در شب).
  3. خستگی.
  4. سردرد.
  5. درد مفاصل و استخوان.
  6. تپش قلب
  7. احساسات غیرمعمول پوستی
  8. خشکی واژن، بی اختیاری و عفونت های مجاری ادراری و واژن.

علائم و نشانه های روانشناختی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. کاهش علاقه به رابطه جنسی
  2. تحریک پذیری و نوسانات خلقی.
  3. مشکل در تمرکز.
  4. از دست دادن اعتماد به نفس.
  5. فراموشی.
  6. مشکل در خوابیدن.
  7. افسردگی

7 روشی که یائسگی می تواند بر رابطه جنسی تأثیر بگذارد

شایع ترین علائم یائسگی گرگرفتگی و خشکی واژن یا کوچک شدن واژن است که همگی باعث ایجاد ناراحتی در حین رابطه جنسی می شوند.

به گفته دکتر موری فریدمن، پروفسور زنان، بسیاری از زنان تمایل شدیدی به حفظ زندگی جنسی خود در دوران یائسگی دارند، اما نمی دانند که کوچک شدن واژن با کمبود استروژن مرتبط است و بنابراین به راحتی درمان می شود.

تغییرات در سلامت جنسی زنان در دوران یائسگی ناشی از موارد زیر است:

  1. تغییرات قاعدگی، از جمله اختلال در جریان و عدم اطمینان در مورد زمان وقوع قاعدگی.
  2. ناراحتی به دلیل خشکی و حساسیت واژن.
  3. کاهش میل جنسی
  4. تعریق شبانه که خواب را مختل می کند، تصویر خود را مختل می کند و باعث تحریک پذیری می شود.
  5. تغییرات عاطفی که می تواند بر دیدگاه زنان تأثیر بگذارد و او را تحت فشار قرار دهد و جذابیت نداشته باشد.
  6. عفونت های دستگاه ادراری و از دست دادن کنترل مثانه.
  7. افزایش وزن.

یائسگی به معنای پایان رابطه جنسی نیست

اگرچه تغییرات هورمونی مرتبط با یائسگی می تواند بر سلامت جنسی زنان تأثیر بگذارد، این یک افسانه است که فکر کنیم همه زنان در این مرحله از زندگی دچار کمبود میل جنسی و کاهش رابطه جنسی فعال می شوند – به خصوص اگر یائسگی آنها به طور طبیعی اتفاق بیفتد و به عنوان یک نتیجه نباشد. از هیسترکتومی

چندین مطالعه نشان داده اند که حدود نیمی از زنان میانسال متوجه کاهش میل جنسی می شوند که 20٪ از آنها به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار می گیرند، اگرچه تعداد بیشتری از زنان (75٪) پس از انجام هیسترکتومی از دست دادن غیرمنتظره میل جنسی را گزارش کردند. اعتقاد بر این است که هورمون هایی مانند استروژن، تستوسترون و DHEA نقش مهمی در میل جنسی و پاسخگویی دارند و نه تنها بر میل جنسی بلکه بر جنبه های فیزیکی مانند خشکی واژن نیز تأثیر می گذارند.

یائسگی یک نتیجه طبیعی برای چرخه باروری زنان است، و زمانی که با نگرش مثبت به آن نزدیک شوید، می تواند آزاد کننده باشد. مارگارت مید، انسان شناس معروف، عبارت “شوق پس از یائسگی” را برای توصیف آزادی زنان در این زمان “بدون کنترل بارداری، PMS، گرفتگی عضلات و ناراحتی های ماهیانه” ابداع کرد. این می تواند زمان ماجراجویی های جدید باشد – هم در اتاق خواب و هم در خارج از آن.

6 روشی که مکمل های گیاهی می توانند به علائم یائسگی کمک کنند

گیاهان معمولاً کمی بیشتر از درمان های جایگزین هورمونی طول می کشد تا شروع به کار کنند، اما زمانی که در سیستم شما جمع شوند، نتایج می تواند بسیار خوشایند باشد.

در کتاب او “در خلق و خوی دوباره، از قدرت هورمون های سالم برای راه اندازی مجدد زندگی جنسی خود در هر سنی استفاده کنید.دکتر جن جیمز توصیه می کند که چهار تا شش هفته منتظر بمانید تا سطوح افزایش یابد. خوب است به یاد داشته باشید که این یک “رویکرد تدریجی و ملایم برای جوان سازی تمایلات جنسی شما برای مادام العمر است، نه برای یک سرعت جنسی”.

به عنوان جایگزینی برای داروها و درمان‌های جایگزین هورمون – که می‌تواند عوارض جانبی منفی داشته باشد – زنان به طور فزاینده‌ای به دنبال محصولات بهداشتی گیاهی مانند Herbal Ignite for Women هستند. چندین سال تمرین گیاهی نشان داده است که گیاهان موجود در Herbal Ignite for Women به طور موثری از سلامت باروری زنان حمایت می کنند. تعدادی از پیامدهای سلامتی مثبت دارد، از جمله:

  1. کمک به تعادل هورمونی.
  2. کاهش ناراحتی یائسگی.
  3. بهبود میل جنسی و میل جنسی.
  4. افزایش برانگیختگی و لذت جنسی.
  5. کاهش عوارض قرص های ضد بارداری.
  6. بهبود سطح خلق و خو و انرژی.

فرمول ویژه Herbal Ignite به هزاران زن کمک کرده است تا از میل جنسی حمایت کنند و حس بهتری از سلامتی داشته باشند، با حداقل عوارض جانبی ناخواسته. با این حال، توجه به این نکته مهم است که درمان‌های گیاهی مانند اینها فوراً یا حتی یک شبه مؤثر نیستند. مانند بسیاری از داروهای گیاهی، ادامه دادن Ignite برای زنان به مدت سه ماه ایده آل است. این برای اطمینان از بهترین نتایج است، حتی اگر بیشتر افراد در چند هفته اول متوجه مزایای آن شوند.

چگونه Herbal Ignite for Women به حمایت از سلامت زنان در دوران یائسگی کمک می کند

گیاهی Ignite برای او

Herbal Ignite for Women یک مکمل غذایی بدون نسخه است که روزانه همراه با غذا برای حمایت از تنش قبل از قاعدگی و یائسگی و بازگرداندن سطح هورمون ها به تعادل سالم مصرف می شود. همچنین به کاهش سطح استرس و افزایش میل جنسی کمک می کند.

گیاه ایگنایت برای زنان شامل چهار ماده اصلی است:

  • دامیانمبارزه کلیدی با خستگی و استرس در Herbal Ignite for Her است. این گیاه که به عنوان “نهایی ترین گیاه احساس خوب” برای زنان شناخته می شود، با خستگی مبارزه می کند، بدن را آرام می کند، استرس و اضطراب را کاهش می دهد، خلق و خو را بهبود می بخشد و پاسخ جنسی را افزایش می دهد. همچنین به متعادل کردن سطح هورمون های زنانه، کنترل گرگرفتگی کمک می کند و به ویژه به دلیل ویژگی های افزایش میل جنسی خود مشهور است.
  • دونگ کوایبه عنوان “گیاه زنانه” یا “جین سینگ زنانه” شناخته می شود زیرا در طب سنتی آسیایی به عنوان یک گیاه همه منظوره عالی برای زنان شناخته شده است. برای آرام کردن اعصاب، تسکین اضطراب و نوسانات خلقی، کمک به درمان انواع بیماری های پوستی، تقویت جوانی، کاهش استرس و همچنین در درمان سرطان موثر است. همچنین به بازیابی تعادل هورمونی، بهبود منظم قاعدگی و تسکین PMS و گرگرفتگی کمک می کند.
  • قبیله زمینییک تونیک عمومی است که از میل جنسی، تخمک گذاری و سلامت باروری حمایت می کند. همچنین سطح هورمون ها را متعادل می کند، نشاط و احساس تندرستی را افزایش می دهد.
  • علف هرز بز شاخداردر طب سنتی به عنوان یک داروی تقویت کننده جنسی برای افزایش میل جنسی، بهبود پاسخ و عملکرد جنسی و ایجاد احساس خوشبختی در دوران یائسگی استفاده می شود. از زمان های قدیم برای تقویت انرژی جسمی و روحی استفاده می شده است. میل جنسی را با افزایش پاسخ جنسی و ارگاسم تحریک می کند، علائم مرتبط با PMS و یائسگی را تسکین می دهد، هورمون ها را متعادل می کند، استرس را کاهش می دهد و به درمان پوکی استخوان کمک می کند. علف هرز بز شاخدار حاوی فلاونوئیدی به نام ایکاریین است که به افزایش سطح اکسید نیتریک کمک می کند، عضلات تناسلی را در مردان و زنان آرام می کند که نعوظ و ارگاسم را افزایش می دهد. همچنین میزان هورمون استرس کورتیزول را در بدن کاهش داد تا استرس را از بین ببرد.

Herbal Ignite با موفقیت توسط هزاران مرد (Herbal Ignite for Him) و زن در نیوزلند و استرالیا برای کمک به غلبه بر استرس و خستگی، تقویت میل جنسی و رضایت جنسی استفاده شده است. 100% طبیعی و بدون عوارض جانبی ناخوشایند است. این در نیوزیلند با بالاترین استانداردها، با آزمایش کامل و تضمین عدم تقلب یا مواد اعلام نشده ساخته شده است.

گیاهی Ignite ویژه زنان را دریافت کنید: 2 بطری بخرید، 1 بطری رایگان دریافت کنید!

با Intenza میل جنسی خود را تا سالهای آخر زندگی خود حفظ کنید.

ما کاملاً معتقدیم که شروع یائسگی هرگز نباید به معنای کاهش میل جنسی شما باشد و اکنون لازم نیست. با Intenza تماس بگیرید و ببینید مکمل های طبیعی چه کاری می توانند برای میل جنسی شما انجام دهند.

سلب مسئولیت. این اطلاعات فقط برای اهداف اطلاعاتی عمومی ارائه شده است و جایگزین توصیه های ارائه شده توسط متخصص پزشکی شما نمی شود. همیشه برای درمان مناسب خود به دنبال توصیه های پزشکی خاص باشید. نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد و تضمین نمی شود.

نظرات قبل از نمایش تایید می شوند.