راهنمای هودینی برای در مورد رژیم کتوژنیک

خوراکی های مجاز در رژیم کتوژنیک محققان برای درک کامل فواید احتمالی رژیم کتوژنیک در پیشگیری از سرطان و درمان باید تحقیقات بیشتری انجام دهند. در یک متاآنالیز 13 کارآزمایی کنترل شده تصادفی مختلف که در سال 2013 انجام شد ، محققان دریافتند که افرادی که رژیم های کتوژنیک را دنبال می کنند ، 2 پوند بیشتر از افراد تحت رژیم های کم چربی بیش از 1 سال از دست دادند. با توجه به تحقیقاتی که انجام شد، محققین متوجه شدن که افراد معمولی هم میتونن از این رژیم به عنوان یک رژیم خوب و سریع کاهش وزن استفاده کنن.

تو رژیم کتوژنیک چی بخوریم یک مطالعه نشان داد که رژیم کتوژنیک ممکن است یک درمان مکمل بی خطر و مناسب برای استفاده در کنار شیمی درمانی و پرتودرمانی در افراد مبتلا به سرطان های خاص باشد. علاوه بر این، سبزیجات مانند کلم پیچ، کلم بروکلی و گل کلم با کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی ارتباط دارندرژیم های حاوی کربوهیدرات اندک جایگزین های عالی برای مواد غذایی با کربوهیدرات بالا هستند. خلاصه: مهمترین غذاها در این رژیم غذایی، غذاهایی مانند گوشت، تخم مرغ، ماهی، کره، آجیلها، روغنهای سالم، آووکادوها، و بسیاری از سبزیجات کم کربوهیدرات است. در رژیم کتوژنیک استاندارد تمام وعدههای اصلی و میان وعدهها بر اساس چربیهایی مثل آووکادو، کره، روغنهای سالم، ماهیهای چرب و گوشتها، زیتون و روغن زیتون تنظیم میشوند.

رژیم 21 روزه کتوژنیک

در واقع، روغن نارگیل برای افزایش میزان کتون در افراد مبتلا به بیماری آلزایمر و سایر اختلالات مغزی و سیستم عصبی مورد استفاده قرار میگیرد اسید چرب اصلی در روغن نارگیل اسید لوریک( یک اسید چرب اشباع شده) است و بنابراین یک اسید چرب با طول متوسط است. رژِیم های کتوژنیک گاهی با کاهش شدید قند خون و سطح انسولین همراهند که این امر همراه با افزایش کتون ، فواید بسیاری را برای سلامت شما به ارمغان می آورد .

رژیم اتکینز یا کتوژنیک

مهم نیست اگر شما در ابتدای کار هستید یا مدتهاست که رژیم کتوژنیک را شروع کردهاید، در هر صورت میتوانید از این کتاب بهره ببرید. اگر شما به بیماریهای کلیوی دچار باشید، این حالت متابولیک، اندامهای تحتانی شما را تحت فشار قرار میدهد. پزشک به شما توصیه میکند که بهتدریج غذاهای پرچرب و سالم را به رژیم خود اضافه کنید و در عین حال، مصرف کربوهیدراتها را محدود نمایید. در نتیجه شروع به تجزیه چربی انرژی می کند. گلوکز با تجزیه کربوهیدرات ها در بدن ، تولید می شود که یک فرایند بسیار ساده است و به همین دلیل است که بدن ترجیح می دهد با این روش انرژی مورد نیاز خود را تولید کند.

کتوز یک حالت متابولیک است که در آن بدن به جای کربوهیدرات از چربی استفاده می کند. اما رژیم های کتوژنیک هدفمند و دوره ای پیشرفته تر هستند و عمدتا توسط بدنسازان و ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرند. رژیم کتوژنیک چه مزایای بالقوه ای دارد؟ در حالی که رژیم کتو خیلی آسان به نظر نمی رسد ، تحقیقات نشان می دهد که علاوه بر استفاده از آن برای درمان صرع ، دارای مزایای درمانی بالقوه است. از این رژیم غذایی در دهه 1920 به عنوان راهی برای درمان صرع در کودکان استفاده می شد و به دلیل میزان موفقیت چشمگیر آن افرادی که رژیم کتو داشتند حدود 30 تا 40 درصد تشنج کمتری را تجربه می کردند.

امروزه همچنان در این زمینه از این رژیم استفاده می شود. در این نوع رژیم پروتئینی که در رژیم غذایی گنجانده می شود چیزی در حدود ۳۵٪ از کل رژیم می باشد. حداکثر میتوانید ۳۵٪ از کل کالری مصرفی روزانهتان را از پروتئینها دریافت کنید. این نسبت اغلب به صورت ۶۰٪ چربی، ۳۵٪ پروتئین و ۵٪ کربوهیدرات می باشد. دلیل این امر باعث می شود که استرس اکسیداتیو بیشتر در سلول های سرطانی نسبت به سلول های طبیعی ایجاد شود و باعث مرگ آنها شود. ​This post has ​be​en c᠎reat ed with GSA​ C ontent G᠎ener ator D᠎emov​ersi᠎on.

سلول های سرطانی این خصوصیت را دارند که از طریق کربوهیدرات ها یا قند خون و رشد و تکثیر می یابند و هنگامیکه شخص تغذیه نامناسبی داشته باشد، روند سرطان برای او بیشتر می شود. هنگامی که شما کربوهیدرات مصرف نمیکنید ، قند خون شما کاهش می یابد و چربی از سلول های شما آزاد می شود و به کبد می رود. اینکه شما از چه ماده غذایی استفاده کنید دست خود شماست. تخممرغ: تخممرغهای ارگانیک و محتوی امگا ۳ استفاده کنید. Data w as c᠎reated  by GSA C​on​te​nt​ Gener ator  DE᠎MO .

برای مقابله با این مسئله، میزان کربوهیدرات مصرفی خود را کاهش دهید و نکات بالا را دوباره مرور کنید. برای مقابله با این مسئله، میزان مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید و نکات بالا را دوباره مرور کنید. هنگامی که کربوهیدرات مصرفی خود را کاهش می دهید و یا برای مدتی غذا نمی خورید ، بدن شما به دنبال منابع دیگر برای تامین انرژی خود خواهد بود و چربی منبع مناسبی برای جایگزینی است. این موارد را برای متخصص توضیح دهید. همچنین در مقاله غذا های مجاز برای مصرف در رژیم کتوژنیک به طور مفصل در این مورد توضیح داده شده است.

همانطور که توضیح دادیم بازسازی و حفظ عضلات علاوه بر پروتئین به کربوهیدرات هم احتیاج دارد تا گلیکوژن مصرف شده عضلات دوباره بازسازی شود. مصرف بیش از حد کربوهیدرات ها می تواند بدن شما را از کتوز خارج کند و مجددا چند روز تا یک هفته طول می کشد که دوباره به کتو برگردید، و این مساله ممکن است پروسه کاهش وزن شما را مختل کند. اهداف شما از تغییر در سبک زندگی چیست؟ بیایید این رژیم غذایی که شامل کربوهیدرات بسیار کم و سرشار از چربی است را بررسی کنیم.

رژیم کتو یک برنامه غذایی است که با تمرکز بر غذاهایی که چربی های سالم زیادی ، مقدار کافی پروتئین و کربوهیدرات های بسیار کمی دارند ، تأمین می شود. در کل چندین ماده غذایی در برنامه کتوژنیک ممنوع بوده و با محدودیت مصرف روبرو هستند. همانطور که میدانید گرانولا، خوراکیهای شیرین و نان برای شما ممنوع است. مصرف قند و کربوهیدرات در رژیم کتوژنیک ممنوع است. محققان تأثیر رژیم کتوژنیک را در کمک به پیشگیری یا حتی درمان برخی از سرطان ها بررسی کرده اند. رژیم کتو ممکن است به فرد در کاهش وزن کمک کند.

فیبر فراوان دارد و نیز منبعی عالی از منگنز است.

انسولین هورمونی است که قند خون را کنترل می کند که ممکن است به برخی سرطان ها پیوند بخورد. منگنز یک مادهی معدنی مفید برای تشکیل استخوانها و کنترل قند خون است. فیبر فراوان دارد و نیز منبعی عالی از منگنز است. آب نوشیدنی عالی است و رعایت رژیم آب نیز مناسب است و قهوه یا چای نیز خوب است. با این حال ، همین یافته های اولیه نیز نوید بخش و هیجان انگیز است. این رژیم در حال حاضر برای درمان انواع مختلف سرطان و کاهش سرعت رشد تومور استفاده میشود. رژیم غذایی کیتوجنیک، رژیم تغذیۀ جدیدی است که اخیراً در سطح جهان بسیار محبوب شده و با سرعت در حال همهگیر شدن، منجمله در میان ورزشکاران، است.

رژیم کتوژنیک و حبوبات

این توزیع درشت مغذی ها با میزان عمومی توصیه شده که شامل 20 تا 35 درصد پروتئین ، 45 تا 65 درصد کربوهیدرات و 10 تا 35 درصد چربی است بسیار متفاوت است. بیماری کلیوی. کلیه ها به متابولیسم پروتئین کمک می کنند و رژیم کتو ممکن است آنها را بیش از حد تحت فشار قرار دهد (میزان مصرف توصیه شده فعلی برای پروتئین به طور متوسط ۴۶ گرم در روز برای زنان و ۵۶ گرم برای مردان است). در صورت ورزش کردن و دنبال کردن این رژیم غذایی، کراتین کمک بزرگی برایتان به شمار میآید.

درست کردن خورشها و خوراکهایی با گوشت و سبزیجات سبز و یا میگوی کبابی برای ناهار و شام بینظیرند. در رژیم کتوژنیک، حداقل در ابتدا مهم است که غذا بخورید تا سیر شوید و از محدود کردن بیش از حد کالری خودداری کنید. سبزیجات برگدار کالری کمی دارند و حجم غذا را زیاد میکنند. در این لیست کوتاه تقریبا همه ی غذاهای مورد علاقه شما که حاوی کربوهیدرات هستند مانند غلات ، برنج ، لوبیا ، سیب زمینی ، شیرینی ، شیر، میوه ها و حتی برخی سبزیجات حذف می شود.

جدول رژیم کتوژنیک

کبد چربی را به کتون بادی تبدیل می کند ، که بدن شما از آن به عنوان منبعی برای تامین انرژی استفاده می کند. در این حالت، کبد شما چربی را به مولکولهای انرژی کوچکی به نام کتون (کتون مولوکی حاوی چربی است که در زمان نبود قند در بدن تولید میشود تا به عنوان سوخت برای تامین انرژی استفاده شود) تبدیل میکند که مغز و سایر اندامها میتوانند از آن بهعنوان انرژی استفاده کنند. هرچه آگاهی شما در این زمینه بیشتر باشد، قطعاً تصمیم بهتری میگیرید و عملکرد بهتری خواهید داشت.

رژیم کتوژنیک برای کبد چرب

رژیم کتوژنیک دارای چربی فوق العاده بالا (حدود 80 درصد کالری روزانه) ، کربوهیدرات بسیار کم (کمتر از 5 درصد کالری شما) و پروتئین متوسط (معمولاً 15 تا 20 درصد کالری شما) است. رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD) : یک رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات که حاوی میزان پروتئین متوسط و چربی بالا است. رژیم کتوژنیک استاندارد: این نوع از رژیم لاغری کتوژنیک، با مقادیر کربوهیدرات کم، پروتئین متوسط و چربی زیاد همراه است. از طرفی افزایش کتون ها، کاهش سطح قند خون و بهبود حساسیت به انسولین نیز این رژیم را به بهترین رژیم لاغری و تناسب اندام تبدیل کرده است.

رژیم کتوژنیک و یبوست

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اسرار لاغری سریع برتر رژیم کتوژنیک لطفا از صفحه ما بخواهید.