خلق و خوی خود را به طور طبیعی بالا ببرید – 8 راه برای تقویت خلق و خو | اینتنزا


8 راه برای تقویت روحیه

در برخی از روزها، شاداب ماندن و در یک چارچوب ذهنی مثبت می تواند کار دشواری به نظر برسد. ممکن است روز کاری پر استرسی داشته باشید، خبرهای بدی شنیده باشید، با یکی از نزدیکانتان مشاجره داشته باشید یا به سادگی یک روز تعطیل داشته باشید. علت هرچه که باشد، قطعا شما تنها نیستید – این بخشی از روان انسان است و حتی مثبت ترین افرادی که می شناسیم در مقطعی تحت تأثیر خلق و خوی ضعیف قرار می گیرند.

و جای تعجب نیست که خلق و خوی بد اغلب ما را پنهان کند. به گفته روانشناس گای وینچ، نویسنده کتاب کمک های اولیه عاطفی: شفای طرد، احساس گناه، شکست و سایر آسیب های روزمره، خلق و خوی بد می تواند ناشی از هر چیزی باشد، از احساس گناه به خاطر فراموش کردن روز تولد یک نفر، کارهای برجسته در لیست کارهای ما، تا عدم دریافت لایک کافی در یک اشتراک شخصی یا مهم فیس بوک. اساساً، انسان ها موجودات حساسی هستند، و این غیرعادی یا حتی غیرعادی نیست که چیزهای کوچک ما را به یک فانک بکشاند.

چه کسانی تحت تاثیر خلق و خوی ضعیف هستند و افسردگی چیست؟

تقریباً همه در مقطعی از زمان دچار حالات بد می شوند. اما وقتی بلوز از بین نمی رود، ممکن است تعجب کنید که آیا واقعاً افسرده هستید یا خیر. با این حال، از آنجایی که افسردگی علائم مشخصی دارد، راهی برای تشخیص این موضوع وجود دارد.

افسردگی زمانی تشخیص داده می شود که فرد پنج علامت خاص یا بیشتر را برای بیش از دو هفته تجربه کند. اینها شامل احساس غم و اندوه و از دست دادن لذت در فعالیت هایی است که زمانی از آنها لذت می بردید، تغییر در اشتها که باعث کاهش یا افزایش وزن می شود، خواب بسیار کم یا بیش از حد، احساس خستگی دائم، مشکل در تمرکز و تصمیم گیری، و احساس عصبانیت و عصبانیت. .

افراد مبتلا به افسردگی ممکن است احساس بی ارزشی یا گناه، دردهای فیزیکی غیر قابل توضیح مانند سردرد یا کمردرد و افکار مرگ یا خودکشی داشته باشند.

دکتر دیوید هلرستین، استاد روانپزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده می گوید: «همه روزهای بد، فراز و نشیب های عادی زندگی دارند که در آن روز بعد احساس بهتری دارید، اما افسردگی ادامه دارد. آن را برای خیلی بیشتر از دو هفته؛ دکتر هلرشتین می گوید معمولاً ماه ها یا سال ها.

همه افراد افسردگی را به یک شکل تجربه نمی کنند. طبق گفته کلینیک مایو، زنانی که از افسردگی رنج می برند اغلب احساس غمگینی می کنند، در حالی که مردان مبتلا به افسردگی ممکن است بیشتر تحریک پذیر و پرخاشگر باشند. افسردگی در کودکان می تواند شامل چسبیدن، نگرانی و تمایل به ماندن در خانه از مدرسه باشد. نوجوانان ممکن است عصبانی شوند، درگیر آسیب به خود و کناره گیری اجتماعی شوند. افراد مسن ممکن است مشکلات حافظه و تغییرات شخصیتی را تجربه کنند.

8 راه برای بهبود خلق و خوی طبیعی

تغییرات ساده سبک زندگی می تواند خلق و خوی شما را به میزان قابل توجهی تقویت کند. اینها شامل ورزش منظم، اجتناب از میل به گوشه گیری، خوردن غذای سالم و اختصاص زمان کافی برای استراحت و آرامش است. سایر مکانیسم های مقابله ای عبارتند از:

  1. هر روز کمی نور خورشید دریافت کنید. نور خورشید می تواند به بهبود خلق و خوی شما کمک کند – هر روز حداقل 15 دقیقه را هدف قرار دهید.
  2. در مورد احساسات خود با کسی صحبت کنید. آنچه را که از سر می گذرانید با افرادی که دوستشان دارید و به آنها اعتماد دارید به اشتراک بگذارید و از کمک و حمایتی که نیاز دارید بخواهید.
  3. اجتماعی باشید. سعی کنید با فعالیت های اجتماعی همراه باشید حتی اگر تمایلی به آن ندارید. وقتی احساس آبی دارید، عقب نشینی در پوسته خود احساس راحتی بیشتری می کند. اما بودن در کنار افراد دیگر می تواند به شما کمک کند که از حال بدتان خارج شوید.
  4. برخیز و حرکت کن. مطالعات نشان می دهد که ورزش منظم می تواند به اندازه داروهای ضد افسردگی در بهبود خلق و خو موثر باشد. شما حتی مجبور نیستید به باشگاه بروید. 30 دقیقه پیاده روی هر روز به شما کمک می کند که بسیار مورد نیاز است.
  5. ۸ تا ۹ ساعت بخوابید. خلق و خوی بد و افسردگی اغلب می تواند مشکلات خواب را به همراه داشته باشد. چه خیلی کم بخوابید و چه زیاد، خلق و خوی شما آسیب می بیند. با یادگیری عادات خواب سالم، برنامه خواب بهتری داشته باشید.
  6. تکنیک های تمدد اعصاب را تمرین کنید. یک روال آرام‌سازی روزانه می‌تواند به تسکین خلق و خوی ضعیف و علائم افسردگی، کاهش استرس و تقویت احساس شادی و تندرستی کمک کند. یوگا، تنفس عمیق، آرام سازی پیشرونده عضلانی یا
  7. هدف را پیدا کنید اختصاص زمان به یک فعالیت معنادار باعث بهبود خلق و خو، کاهش استرس و تیزبینی ذهنی شما می شود. این فعالیت می تواند به سادگی انجام یک سرگرمی جدید یا صرف وقت داوطلبانه باشد. وقتی تمرکز خود را به یک علاقه جدید منتقل می کنید، کمتر نگران درد و درد زندگی خود هستید.
  8. در صورتی که حال بد به افسردگی تبدیل شود، پزشک ممکن است قرص های خلق و خو را تجویز کند. اینها برای کاهش یا از بین بردن علائم کار می کنند و معمولا تا یک سال مصرف می شوند. مانند همه داروها، داروهای ضد افسردگی نیز می توانند عوارض جانبی منفی داشته باشند، از جمله بی خوابی، خواب آلودگی، حالت تهوع، تغییر وزن و مشکلات جنسی.

6 دلیل که چرا گیاه ایگنایت یک انتخاب طبیعی خوب برای کمک به بهبود خلق و خو است

در اینجا برخی از مزایای استفاده از کپسول های خلق و خوی با کیفیت خوب مانند Herbal Ignite آورده شده است:

  1. بهبود خلق و خو و احساسات.
  2. کاهش سطح استرس و اضطراب.
  3. غلظت و سطح انرژی بهتر.
  4. افزایش بهره وری و عملکرد فیزیکی و ذهنی.
  5. خواب با کیفیت بهتر.
  6. بهبود سلامت.

چگونه Herbal Ignite برای مردان و زنان به بهبود خلق و خوی کمک می کند

Herbal Ignite for Men and Women مکمل های غذایی بدون نسخه هستند که روزانه همراه با غذا مصرف می شوند. آنها به افزایش سطح انرژی و رفع خستگی و استرس در مردان و زنان کمک می کنند. گیاهی Ignite برای مردان همچنین سلامت و میل جنسی مردان را افزایش می دهد، سطح تستوسترون را افزایش می دهد و عملکرد اعصاب و جریان خون ناحیه تناسلی را بهبود می بخشد. گیاه ایگنایت برای زنان از تنش های قبل از قاعدگی و یائسگی حمایت می کند، به بازگرداندن سطح هورمون به تعادل سالم کمک می کند و میل جنسی را بهبود می بخشد.

گیاهی ایگنایت برای مردان

مردانه ایگنایتسه گیاه کلیدی موجود در Ignite for Men – Tribulus Terrestris، Horny Goat Weed و Avena Sativa – قرن هاست که در طب سنتی برای جوان سازی سلامت جنسی و هورمونی مردان استفاده می شود. مشخص شده است که گیاه Tribulus Terrestris به طور طبیعی سطح تستوسترون را افزایش می دهد و به شکل کپسول در مکمل های گیاهی مانند Herbal Ignite موجود است.

در 30 سال گذشته، استفاده سنتی از این گیاهان توسط برخی از مطالعات علمی پشتیبانی شده است، اما هنوز چیزهای زیادی در مورد چگونگی عملکرد دقیق مواد فعال در این گیاهان وجود دارد.

  • قبیله زمینی سطح تستوسترون را بالا می برد و فعالیت جنسی و قدرت عضلانی را بهبود می بخشد. همچنین باعث ایجاد انرژی، اعتماد به نفس و استقامت مردانه می شود و مردانی که از Herbal Ignite استفاده می کنند، حس بهتری از تندرستی را گزارش می دهند. در حالی که Tribulus Terrestris از تولید طبیعی تستوسترون در بدن حمایت می کند و به آن کمک می کند، باید به وضوح درک کرد که این یک مکمل هورمونی نیست. با ترویج تولید هورمون های خود بدن، تنها در محدوده طبیعی بدن عمل می کند تا به مردان کمک کند تا قدرت و پتانسیل عضلانی خود را به دست آورند. Tribulus Terrestris باعث نمی شود بدن به طور نامحدود مقادیر فزاینده ای تستوسترون تولید کند – بلکه سطح هورمون های طبیعی را متعادل می کند.
  • علف هرز بز شاخدار میل و عملکرد جنسی را افزایش می دهد. مواد فعال موجود در این گیاه مهارکننده های PDE-5 هستند که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهند و به نعوظ بهتر کمک می کنند.
  • آونا ساتیوا استرس را از بین می برد و میل جنسی را افزایش می دهد. بسیاری از مردان متوجه کاهش میل جنسی و قدرت جنسی به دلیل اثرات استرس و ساعات کاری طولانی می شوند. این گیاه به مقابله با اثرات سبک زندگی سخت مدرن ما کمک می کند.

گیاهی ایگنایت ویژه مردان را دریافت کنید: 2 بطری بخرید و 2 بطری رایگان دریافت کنید!

گیاهی Ignite برای زنان

Ignite زنانهگیاه ایگنایت برای زنان شامل چهار ماده اصلی است:

  • دامیان عامل اصلی مبارزه با خستگی و استرس در Herbal Ignite for Women است. این گیاه که به عنوان “نهایی ترین گیاه احساس خوب” برای زنان شناخته می شود، با خستگی مبارزه می کند، بدن را آرام می کند، استرس و اضطراب را کاهش می دهد، خلق و خو را بهبود می بخشد و پاسخ جنسی را افزایش می دهد. همچنین به تعادل سطح هورمون های زنانه کمک می کند، گرگرفتگی را کنترل می کند و به دلیل ویژگی های تقویت کننده میل جنسی مشهور است.
  • دونگ کوای به عنوان “گیاه زنانه” یا “جین سینگ زنانه” شناخته می شود زیرا در طب سنتی آسیایی به عنوان یک گیاه همه منظوره عالی برای زنان شناخته شده است. برای آرام کردن اعصاب، تسکین اضطراب و نوسانات خلقی، کمک به درمان انواع بیماری های پوستی، تقویت جوانی، کاهش استرس و همچنین در درمان سرطان موثر است. همچنین به بازیابی تعادل هورمونی، بهبود منظم قاعدگی و تسکین PMS و گرگرفتگی کمک می کند.
  • قبیله زمینی یک تونیک عمومی است که سطح هورمون ها را متعادل می کند، نشاط و حس خوب را افزایش می دهد و از سلامت باروری و جنسی حمایت می کند. همچنین از میل جنسی، تخمک گذاری و تولید مثل پشتیبانی می کند.
  • علف هرز بز شاخدار در طب سنتی به عنوان یک داروی تقویت کننده جنسی برای افزایش میل جنسی، بهبود پاسخ و عملکرد جنسی و ایجاد احساس خوشبختی در دوران یائسگی استفاده می شود. علف هرز بز شاخدار از زمان های قدیم برای تقویت انرژی جسمی و ذهنی استفاده می شده است. میل جنسی را با افزایش پاسخ جنسی و ارگاسم تحریک می کند، علائم مرتبط با PMS و یائسگی را تسکین می دهد، هورمون ها را متعادل می کند، استرس را کاهش می دهد و به درمان پوکی استخوان کمک می کند. علف هرز بز شاخدار حاوی فلاونوئیدی به نام ایکاریین است که به افزایش سطح اکسید نیتریک کمک می کند تا ماهیچه های تناسلی را در مردان و زنان شل کند و نعوظ و ارگاسم را افزایش دهد. علف هرز بز شاخدار بر هورمون استرس کورتیزول تأثیر می گذارد تا به کاهش استرس کمک کند.

هزاران مرد و زن در نیوزلند و استرالیا از گیاه ایگنایت برای کمک به غلبه بر استرس و خستگی، تقویت میل جنسی و رضایت جنسی با موفقیت استفاده کرده اند. 100% طبیعی و بدون عوارض جانبی ناخوشایند است. این در نیوزیلند با بالاترین استانداردها، با آزمایش کامل و تضمین عدم تقلب یا مواد اعلام نشده ساخته شده است.

گیاهی ایگنایت ویژه بانوان را دریافت کنید: 2 بطری بخرید و 1 بطری رایگان دریافت کنید

سلب مسئولیت. این اطلاعات فقط برای اهداف اطلاعاتی عمومی ارائه شده است و جایگزین توصیه های ارائه شده توسط متخصص پزشکی شما نمی شود. همیشه برای درمان مناسب خود به دنبال توصیه های پزشکی خاص باشید. نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد و تضمین نمی شود.

نظرات قبل از نمایش تایید می شوند.