گرم کردن قبل از تمرین


قبل از تمرین ، گرم کردن برای جلوگیری از مواردی مانند سفت شدن ماهیچه ها و آسیب ها ضروری است ، و مزایای تمرین شما را افزایش می دهد. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

کشش ماهیچه ها قبل از تمرین ، مهم نیست که چه نوع فعالیتی انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل تصویر نوزاد ، پیچ خوردن ستون فقرات نشسته ، کشش ساق پا و ران و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن عالی است. حرکات کششی از سفت شدن ماهیچه ها جلوگیری می کند و باعث می شود ماهیچه ها کار کنند تا برای تمرین آماده شوید.

گرم کردن کاردیو

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیماً به دویدن بپردازید. این گرم کردن های قلبی نیازی به تمدید ندارند ، اما هنوز هم مهم هستند. با دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه مدت یا انجام جک های پرش ، قلب شما پمپاژ شده و برای دویدن بعدی آماده می شود. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن کاردیو ، کشش های ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه می خورید به همان اندازه برای اطمینان از موفقیت تمرین شما ضروری است. سعی کنید از قبل یک وعده غذایی سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیماری کامل کنید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد دور هستید ، پس از تمرین آن را ذخیره کنید مفید خواهد بود. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز فوق العاده است که قبل از بیرون رفتن از ورزشگاه بنوشید. این به شما انرژی زیادی می بخشد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلا ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید یا یک کلاس یوگا به عنوان تمرین انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را جستجو کنید تا راههای ساده ای را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

رسیدن به کسی که مدتهاست کار می کند این مزیت را به شما می دهد که با مزایای گرمایش بیشتر آشنا شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که می توانید به او اعتماد داشته باشید و بتواند به شما در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن که به بدن شما کمک می کند توصیه کند. پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در سفرهای ورزشی خود پاسخگو می کند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی بوده اید تا بتوانید تناسب اندام خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید