هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و می دانید ، بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، برنده مدال طلای 800 متر

تابستان به پایان رسیده است ، اما ، همانطور که می گویند ، “کارهای زیادی وجود دارد و زمان کمی وجود دارد.” با وجود همه تلاشها ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. به یاد داشته باشید که حتی ورزش های سبک نیز می تواند به شما انرژی لازم برای غلبه بر روز و قوی ماندن را بدهد.

آب (خربزه) درست می کنید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه کامل ترین وعده غذایی تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

باعث سلامت روده می شود – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب عروق کمک کنند.

مواد مغذی را تأمین می کند – ویتامین A و C به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی فراوان است!

درد عضلات را کاهش می دهد – L -citrulline از هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

به شدت هندوانه dotFIT بازیابی نوشیدنی

اسلاید FITCO WatermelonRecovery1

عناصر

2 فنجان هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق غذاخوری dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

1 فنجان یخ (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. هم بزنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: برای مخلوط کردن طعم ، توت فرنگی را برای آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه تغییر دهید!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی شگفت انگیز برای لذت بردن از سلامتی شما و ملاقات با اعضایی است که قایق یکسانی دارند. دوره های گروهی به همراه فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • ما شما را مسئول می دانیم.
  • بیایید شما را ثابت نگه داریم.
  • به شما کمک می کند دوستان پیدا کنید.
  • کاهش وزن را افزایش دهید.
  • آنها سرگرم کننده هستند!

برخی از کلاس های گروهی که باید در سالن های ورزشی ما در نظر گرفته شود:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

لاغر ، خوش اندام و متناسب با FAST شوید. با استفاده از وزنه های سبک با چندین تکرار ، می توانید یک تمرین TOTAL بدن انجام دهید. با یک روال معمول موسیقی راک و تشویق مربیان متخصص ، شما بیشتر در گروه قرار خواهید گرفت و مشتاق بازگشت بیشتر خواهید بود.

مربی قهرمانان اصلی HIIT

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما را با یک سری حرکات تحریک آمیز که عرق و قلب شما را تخلیه می کند ، هماهنگ می کند. این یک کلاس شدید از تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟

دوچرخه سواري

کوه و موارد دیگر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این دسته از پمپاژ ساق پا ، سوزاندن چهار سر ، طولانی شدن ریه ها باعث بالا بردن و فشار آوردن سیستم قلبی عروقی به لبه می شود. ایجاد قدرت فوق العاده ، پاهای خود را محکم کنید و کالری که در حال ذوب شدن است را تماشا کنید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

مطالبی داریم که می خواهیم درباره @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها 5 بار رکورد در این زمینه دارد ، بلکه نگاه او به زندگی و نقل قول های انگیزشی ما را تحت فشار قرار می دهد خودمان

او خود را با تمرینات شدید مدل می کند ، اما همچنین برای مدل سازی پرشور سرامیک ها جایزه می گیرد. ایمان او که یک مدل قوی از لباس های ورزشی و ورزشی است ، تعیین می کند که بهترین باشد ، بهترین زندگی کند و همیشه مثبت باقی بماند.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و می خندی. زندگی زیبایی دارید. ”

این عضو الهام بخش و رکورد شکن را دنبال کنید که در اینستاگرام از گرانش سرپیچی می کند @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر یا شدیدتر از یک دوره خوب یوگا باشد. ما @ cloud9yogi را در اینستاگرام برای یوگای پویای خود ارائه می دهیم که در همه جا کشیده شده و تعادل را به ارمغان می آورد. برخی از حرکاتی که او انجام می دهد مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

تا می شود به جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که چین ها به جلو حرکت کنند. تصویری که می توانید در هر جایی بگیرید ، به کشش کل پشت از سر تا پاشنه کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

بازکننده های مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه حرکتی و گردش عمومی بدن نیز کمک می کند. به ایجاد تغییر انرژی در بدن کمک می کند که ولتاژ ذخیره شده را آزاد می کند.

خم های عقب:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت کامل باشد. این وضعیت نور به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید تا تورهای بیشتری را بیابید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستانی شروع به درخشش و نشستن در افق می کند. اگر اوضاع خیلی زیاد شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما اینجا آمده اید. پای خود را لگد کردید تا به جایی که امروز هستید برسید ، پشتکار داشته باشید و هرگز تسلیم نشوید. به گفته همه در تناسب اندام ارتباط ، این نیروی واقعی است. همینطور ادامه بده! شما برای همه ما الگو هستید.

دیدگاهتان را بنویسید