مسافران نیویورک قول می دهند در انتظار مالیات تراکم منهتن مبارزه کنند


ساکنان نیوجرسی به دنبال ترافیک جدید منهتن نیویورک هستند – و تهدید می کنند که هر گزینه ای را برای جلوگیری از این طرح به پایان می رسانند.

ران سیمونچینی ، مدیر اجرایی اتحادیه قیمت گذاری مجدد Fair Fair ، به این پست گفت: “این مالیات بدون نمایندگی است.” اعضای اتحاد از طرح نیویورک برای انتخاب جیب هزاران ساکن نیوجرسی خشمگین هستند.

به گزارش پولیتیکو ، فرماندار مورفی در جلسه اخیر اتاق بازرگانی شهرستان موریس گفت: “اگر مسافران نیوجرسی مورد تبعیض قرار گیرند ، تسلیم نمی شویم.”

در عوض ، هیچ مالیاتی وجود ندارد رانندگان نیوجرسی ملزم به پرداخت هزینه ایالت نیویورک برای ورود به “منطقه شلوغ” منهتن زیر خیابان 60 هستند. هدف نیویورک اجرای این طرح در سال 2023 و استفاده از بودجه برای بهبود خدمات MTA است.

سیمونچینی گفت ، شنیدن سخنان مقامات نیویورک با ساکنان نیوجرسی برای بحث در مورد مالیات بر تجمع مردم “نمایش سگ و اسب است.”

برای رانندگان نیوجرسی ، این مالیات علاوه بر باری که متحمل می شوند ، تا 16 دلار در روز برای رانندگی به منهتن از طریق تونل های هلند و لینکلن یا از روی پل جورج واشنگتن خواهد بود.

سیمونچینی گفت ، هزینه های تونل و پل به نفع مقامات مشترک بندری نیویورک و نیویورک است که در کنار سایر خدمات ، سفرهای راه آهن PATH بین دو ایالت را فراهم می کند. هزینه تراکم منهتن فقط جعبه های نیویورک را پر می کند.

ران سیمونچینی (چپ) و جیم کیرکوس از Weehawken ، نیویورک می خواهند قیمت ها کاهش یابد.
JCRice

سیمونچینی گفت: “اداره بندر جایی در میز ندارد” ، که سیاست مالیات بر ازدحام جمعیت را تعیین می کند ، اگرچه نیویورک “به بندر نیاز دارد تا مردم را به منهتن بیاورد”.

هزینه تراکم می تواند مسافران نیوجرسی را سالانه 3000 دلار دیگر برای تامین هزینه سیستم متروی نیویورک هزینه کند.

مگر اینکه نیویورک امتیاز بدهد ، فرماندار مورفی در جلسه شهرستان موریس تهدید کرد که “گزینه هسته ای” را آزاد می کند و صورتجلسه اداره بندر را وتو می کند – اقدامی که باعث می شود هر اقدامی که مقامات قصد انجام آنها را دارند ، مهار شود.

مخالفت با این طرح همچنین در بین ساکنان منهتن ، به ویژه کسانی که در منطقه شلوغ زندگی می کنند ، وجود دارد.

سناتور ایالت براد هویلمن ، (D-Manhattan) ، که نماینده بخش اعظم منطقه است و از این طرح حمایت می کند ، گفت نیویورک از تلاش خود برای مجبور کردن همه رانندگان به تقسیم هزینه ها دست نخواهد کشید.

ساکنان نیوجرسی به دنبال ترافیک جدید منهتن نیویورک هستند - و تهدید می کنند که هر گزینه ای را برای جلوگیری از این طرح به پایان می رسانند.
ساکنان نیوجرسی به دنبال ترافیک جدید منهتن نیویورک هستند – و تهدید می کنند که هر گزینه ای را برای جلوگیری از این طرح به پایان می رسانند.
بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

هویلمن به The Post گفت: “این قانون هیچ گونه جبرانی برای رانندگان نیوجرسی ندارد.” “در واقع ، من فکر می کنم (نیوجرسی) باید هزینه تراکم خود را در نظر بگیرد اگر هدف آنها تشویق مردم به استفاده از وسایل نقلیه جمعی و ایمن و تمیزتر کردن خیابان ها باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید