راهنمای یک فرد شلوغ برای یک خانواده سالم


وقتی سعی می کنید توده بی پایان لباس های شسته شده را کنار هم بچینید ، ظرف هایی را که یک مایل دور هم چیده اید ، همه را به موقع به مدرسه برسانید و برای هفته خرید مواد غذایی (بدون ذکر آمادگی برای شام امشب) ، اولویت بندی نحوه سالم ماندن با کودکان ممکن است به نظر برسد یک کار غیر ممکن ما این را درک می کنیم – وقتی لیست کارهای شما دقیقه به دقیقه افزایش می یابد ، گاهی اوقات احساس می کنید که ساعات کافی در روز برای اولویت بندی ورزش یا رژیم غذایی سالم وجود ندارد. اما ، لازم نیست آنقدر سخت باشد! در حقیقت ، سالم ماندن به عنوان یک خانواده می تواند روز شما را آسان تر کند. یعنی اگر عادات سالم خانواده منجر به افزایش انرژی ، بهبود روحیه ، خواب بهتر و مشکلات سلامتی کمتر شود ، آیا زندگی خیلی ساده تر نمی شود؟ به هر حال ، حداقل ما ابتدا توضیح ندادیم.

مهمتر از همه ، با اولویت بندی یک شیوه زندگی سالم خانوادگی ، می توانید احساس خوبی داشته باشید که عادت های سالم (و در نتیجه کیفیت زندگی بهتر) را از کودکی در فرزندان خود ایجاد می کنید.

اگر این شما را قانع نمی کند ، روز سلامت و تناسب اندام خانواده اینجاست تا به ما یادآوری کند که حفظ سلامتی به عنوان یک خانواده چقدر مهم است.

روز سلامت و تناسب اندام خانواده چیست؟

روز سلامت و تناسب اندام خانواده این یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات بر اهمیت فعال ماندن در خانه ، اولویت دادن به سلامتی و رفاه و نحوه سالم بودن در کنار کودکان تأکید می کند.

چرا سلامتی از سنین پایین اهمیت دارد

تعداد شگفت انگیزی از کودکان به دلیل عدم تحرک و شیوه زندگی ناسالم در معرض مشکلات سلامتی مانند چاقی و دیابت قرار دارند. امروزه بیش از 150 میلیون کودک در جهان چاق هستند. حتی بدتر؟ تخمین زده می شود که این رقم تا سال 2025 به 206 میلیون نفر افزایش یابد. هیچ خطری در این زمینه وجود ندارد. آماری – چاقی در دوران کودکی یک اپیدمی واقعی است که با بسیاری از خطرات سلامتی همراه است که می تواند یک عمر طول بکشد. زیرا روز سلامت و تناسب اندام خانواده در سال 1996 متولد شد – برای تشویق خانواده های سالم و افزایش آگاهی از مزایای مهم سلامتی و رفاه از سنین پایین.

آنچه علم می گوید

شاید تعجب کنید که این تأثیر چقدر می تواند مهم باشد! به تازگی مطالعه هاروارد مادران و کودکانی که از عادات سالم استفاده می کردند (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) 82٪ کمتر از مادران و کودکانی که این کار را انجام نمی دادند ، چاق بودند. چیزی ساده به عنوان یک پیاده روی روزانه می تواند سود عالی را ارائه دهد!

نکات انگیزشی برای والدین از Wellness Pro

چه کسی بهتر از یک مادر شلوغ که می تواند همه کارها را انجام دهد ، توصیه می کند!؟ من صحبت کردم با کریستینا کوک، یک مادر 3 ساله ، مربی برتر در پیلاتس پلاس لا جولا، صاحب مشاغل از مزرعه تا میز گوشت خوک می پزد، و بنیانگذار مزرعه، مزرعه ای لوکس در فضای باز با گشت و گذار در فضای باز و رویدادهای تندرستی. به جرات می توان گفت که کوک واقعاً از هر نظر مظهر سلامتی و رفاه است – هم برای او و هم برای خانواده اش (مشغول !!).

“من کلاه زیادی بر سر می گذارم. مهمتر از همه ، من همسر و مادر هستم. من صاحب و اداره کننده تجارت تحویل مزرعه به میز ، مزرعه مان هستم و مربی تناسب اندام لاگری پیلاتس هستم. من علاقه زیادی به سیستم غذایی ، رفاه عملکردی ، ماندن در زمین و ارتباط با غذای شما دارم. شلوغ ترین روزها

کریستینا در پاسخ به این س whyال که چرا سلامتی و تندرستی نقش مهمی در زندگی او بازی می کند ، می گوید: “شما باید فعال باشید تا فرزندان خود را فعال نگه دارید. این بزرگترین مسئولیت ما ، به عنوان والدین ، ​​تربیت افراد خوب است. به عنوان مثال به آنها نشان دهید که از خودتان مراقبت می کنید ، بنابراین آنها نیز انگیزه ای برای انجام همین کار خواهند داشت! به سرگرمی های آنها بپردازید ، حتی اگر همیشه در حال تغییر هستند. علایق آنها با افزایش سن تغییر می کند ، اما حمایت آنها تا حد زیادی به القای عادات سالم در آینده کمک می کند. کاری را که من انجام می دهم انجام دهم و از آن لذت ببرم. همه چیز به سرعت پیش می رود ، بنابراین حضور داشته باشید و در ارتباط باشید و خانواده را در یک راستا نگه دارید. “

با دانستن اینکه یک خانواده سالم چقدر می تواند مفید باشد ، بیایید توضیح دهیم که چگونه با کودکان سالم باشیم ، حتی برای خانواده های شلوغ!

8 راه برای سالم ماندن در کودکان

# 1 فرزندان خود را در فرایند پخت و پز مشارکت دهید

مشارکت فرزندان در فرایند پخت و پز می تواند به شما در تشویق فرزندان (حتی گزین گیر) به امتحان غذاهای جدید کمک کند و به آنها کمک کند تا عاشق این روند شوند (فکر کنید: آشپزی ، نظافت ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید فرزندان خود را با آوردن آنها به مغازه خواربار فروشی درگیر کرده و از آنها بخواهید غذاهای سالم انتخاب کنند ، غذاهای سالم را برای پخت و پز در کنار یکدیگر برنامه ریزی کنید و از آنها بخواهید در تهیه غذا یا اندازه گیری مواد اولیه در دستور غذا به شما کمک کنند.

شماره 2 مبادله ساده مواد غذایی سالم را انجام دهید

غذاهای نه چندان سالم را به وعده های غذایی سالم تبدیل کنید و آن را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که غذاهای پر از میوه و سبزیجات ، مانند اسپاگتی کدو یا خامه موز ، می توانند مانند پاستا و بستنی خوشمزه باشند.

مربوط: بهترین کرم موز زیبا + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 هر کجا که می توانید بروید

پس از انتخاب بیش از یک سال ، هر کجا که می توانید بروید! کریستینا کوک می گوید ، فرزندان من به اندازه کافی نزدیک مدرسه زندگی می کنند تا بتوانند به آنجا بروند. ما به مدرسه یا پارک می رویم ، به جای آسانسور از پله ها استفاده می کنیم یا حتی گاهی اوقات از مقصد دورتر پارک می کنیم تا در چند مرحله وارد شویم.

پیاده روی فراتر از مزایای فیزیکی ورزش ، می تواند از نظر روحی و روانی مفید باشد. این یک راه عالی برای کاهش شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت با کیفیت بیشتر به عنوان یک خانواده است.

شماره 4 وسایل را بیرون از منزل ببرید

کریستینا می گوید که با دادن کارهای بیرون از خانه ، آنها را تشویق کنید تا بیرون بروند. این به شما کمک می کند موارد موجود در لیست کارهای خود را (یک برد برد برای والدین مشغول) بررسی کنید ، در حالی که به فرزندان خود احساس مسئولیت می دهید و آنها را فعال نگه می دارید!

این می تواند این باشد: حمام کردن سگ در بیرون ، کمک به شستن ماشین یا چمن زنی ، باغبانی یا کمک به منظره. هرگونه کار متناسب با سن که فرزندان شما می توانند در هوای تازه بیرون از خانه به شما کمک کنند ، یک پیروزی است!

شماره 5 معامله زمان صفحه نمایش برای زمان فعال

گاهی اوقات قرار دادن فرزندان خود در مقابل صفحه نمایش به طوری که بتوانید یک کار واحد را انجام دهید مراقبت مستقیم است (و اگر تنفس آن کار به تنهایی 5 دقیقه طول بکشد ، ما قضاوت نمی کنیم). اما ، سعی کنید با محدود کردن زمان استفاده از صفحه نمایش در صورت امکان ، یک خانواده فعال را در اولویت قرار دهید! در عوض ، آن را به زمان فعال تغییر دهید:

سعی کنید زمان بازی را کنار بگذارید و بازی های فعال مانند پنهان کردن یا برچسب زدن را تشویق کنید. برای فعالیت های خانوادگی مانند تنیس ، بیس بال و کیکبال تیم جمع کنید. برای بهترین های هر دو جهان ، یک بازی ویدیویی رقص بگیرید و آن را به یک شب بازی خانوادگی تبدیل کنید! فرزندان شما به طور همزمان بازی ویدئویی را حرکت داده و حل می کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید

وقتی وقت ندارید چگونه با کودکان سالم باشید؟ غذا را برای یک صبحانه سالم آماده کنید!

وقتی صبحانه سالم می خورید ، احساس بهتری دارید ، اینطور نیست؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت! این امر می تواند وسوسه کننده باشد که به آنها اجازه دهید غلات شیرین یا وافل های حاوی شربت بخورند ، اما برای انرژی ، خلق و خوی یا سلامتی آنها-چه کوتاه مدت و چه بلند مدت-زیاد عمل نکنید.

صبح های شلوغ ، این صبحانه های ساده را امتحان کنید! آیا اشاره کردم که نیاز به پخت صفر دارد و چند دقیقه طول می کشد؟

شماره 7 الگوی سبک زندگی سالم

کودکان مانند اسفنج هستند – آنها هر کاری را که انجام می دهید بر عهده می گیرند. اگر به جای آسانسور راه بروید ، به جای تماشای تلویزیون بخوانید ، وقت خود را در طبیعت بگذرانید به جای اینکه در خانه باشید یا در حین حضور در اتاق تمرین کنید ، احتمالاً از آنها پیروی خواهند کرد!

کریستینا کوک می گوید من فرزندانم را با خود به کار می برم و آنها را در این روند مشارکت می دهم. این می تواند همراه من باشد تا از مزرعه به میز تحویل دهیم ، از حیوانات مراقبت کنیم در حالی که کار خود را در مزرعه اداره می کنیم ، یا به استودیو پیلاتس بیایم و تغییرات روحی و جسمی دانش آموزان را قبل و بعد ببینم. یک تمرین

چگونه می توان با کودکان سالم بود (حتی وقتی مشغول کار هستید) آسان تر از آن است که فکر می کنید – آنها همیشه نگاه می کنند ، همیشه جذب می شوند و همیشه یاد می گیرند! این درباره چیزهای کوچک است ، هر روز.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامتی و تناسب اندام با فرزندان خود بحث کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید از ارتباطات قدردانی می کنند. آنها دوست دارند درگیر این روند شوند و مکالمات “بزرگسالانه” داشته باشند. این می تواند هنگام راه رفتن به مدرسه ، رانندگی از محل کار یا حتی قبل از خواب باشد. می تواند در مورد اهمیت سلامتی بحث کند یا کمی ساده تر به نظر برسد. شاید هنگام تهیه شام ​​، ذکر “سلام آیا می دانستید که هویج حاوی مواد مغذی است که به تقویت بینایی کمک می کند؟” نکته بعدی که می دانید ، این دستهای کوچک بدون آنکه به آنها گفته شود به دنبال گزینه های متراکم تری در مواد مغذی هستند!

افکار نهایی

اگر سعی دارید عادات سالم خانوادگی را پیاده سازی کنید ، این را به عنوان راهنمای سالم بودن افراد شلوغ در کنار فرزندان خود در نظر بگیرید.

وقتی زندگی دیوانه کننده به نظر می رسد ، یک نفس عمیق بکشید و به خاطر بسپارید: تغییرات کوچک در سبک زندگی با هم جمع می شوند تا تفاوت بزرگی ایجاد کنند! اولویت بندی یک خانواده سالم لزوماً وقت گیر و انرژی زا نیست. ما قول می دهیم این را دریافت کرده اید!



دیدگاهتان را بنویسید