آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی صحبت از بهترین تمرین برای کاهش وزن می شود ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد – یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که تنها نیم ساعت در روز می تواند کاهش چربی را افزایش می دهد موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! به فکر فرو رفت؟ ایمان داشتن! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای تمرین ندارید و احساس شگفت انگیزی دارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ، ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه شما مفید است.

دانستن اینکه چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد افرادی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت ورزش می کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر جلسه تمرینی ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که پس از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت همچنین می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. تمرینات یک ساعته می تواند منجر به خوردن بیش از مقدار کالری اضافی شود که آنها واقعاً سوزانده اند ، که باعث می شود آنها از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن خارج شوند. همچنین ، تنظیم تمرینات 30 دقیقه ای بسیار راحت تر است تا بتوانید در یک برنامه شلوغ تناسب داشته باشید ، که احتمال قوام ، مهمترین عامل در کاهش وزن را افزایش می دهد.

5 نکته در مورد تناسب اندام 30 دقیقه ای در روز

اگر احساس می کنید که تمرینات طولانی تر در طول روز تقریباً غیرممکن است ، زمان آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت را هم برای برنامه و هم برای اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته برای تناسب تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست ندهید. زمان را مسدود کردید و استخدام شدید. همین امر باید در مورد تمرینات شما صدق کند. قبل از شروع هفته ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید در تمرینات خود جا بیفتید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کند ، عالی نیست. فقط کافی است یک بازه زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی نوبت به تمرینات کاهش وزن می رسد ، به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات خود را به پشت سر هم تقسیم کنید

علوم پایه نشان داد که دوره های کوتاه ورزشی می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین ، 60 دقیقه تمرین برای کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید قدرت ساختمان در یک جلسه و افزایش دهید ضربان قلب در دیگری این ترفند برای تمرینات فوق العاده کوتاه مفید است؟ متمرکز بمان. هر دقیقه به خودتان فرصت دهید!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را زودتر مرتب کنید

نشانه های بصری ، مانند قرار دادن لباس های تمرینی در شب قبل ، به شما کمک می کند تا مغز خود را در ایجاد عادات آموزش دهید. و این یک چیز کمتر است که قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع له می شوید ، هر دقیقه مهم است. اگر لباس های تمرینی خود را آماده کرده اید ، وقت گرانبها را برای انتخاب آن ها صرف کنید.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز از ورزش لذت نبرده اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن حداقل یک تمرین که از آن متنفر نیستید ، آمده است. روشهای بسیار متفاوتی برای انجام آن وجود دارد برای سوزاندن کالری، عضله سازی کنید، کمتر تنش زا، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه واقعاً لازم نیست به تمریناتی که باعث می شود بگویید “وای!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در حین تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد کنید ، که این احساس شگفت انگیز را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال کیفیت دونده را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، پیش بینی این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای سخت ترین راه برای متقاعد کردن ، سعی کنید به مغز خود تقویت کنید و پاداش هایی را برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ایجاد کنید. شاید بعد از تمرین خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا خود را با یک وعده غذایی سالم ، لباس های ورزشی جدید یا سرخ کن که در آخر هفته تماشا کرده اید ، تکمیل کنید تا تمام تمرینات خود را تکمیل کنید.

اگر وقت ندارید چطور؟

برخی روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. برخوردهای لحظه آخری ظاهر می شود ، کودکان در هیاهو هستند و برنامه ها بسته بندی می شوند. ما مردم هستیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها استفاده کنید ، تماس ها و جلسات را با پای پیاده برنامه ریزی کنید ، هنگام مسواک زدن زانوها را خم کنید یا حتی یک کرونومتر برای بلند شدن و ورزش در هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10 تا 20 تکرار حرکات کششی ، حملات ، پرش از زانو ، ضربات پشت سر ، پرش های بلند و تخته ها هستیم آنها را در طول روز بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش های شما برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را فعال و سالم نگه دارد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت عمل را کاهش داده و سایر کارهای فهرست کارهای خود را انجام دهید!

آیا آماده هستید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با آموزش نامحدود رایگان همراه شوید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید