آفتاب بگیرید و با انگیزه بمانید



در این ماه ما بر آنچه که بهترین ویژگی را در اعضای ما برجسته می کند ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز می کنیم. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، خود را در میان وعده های خوشمزه غوطه ور کنید و همیشه صورت خود را زیر نور آفتاب نگه دارید.

هوموس به شما چیزی می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین EVER. ما خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست خواهیم بود. این غذا بسیار شگفت انگیز است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما تهیه شود. آیا اشاره کردم که حمص می تواند برای شما کمی سالم باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین است)
  • کاهش کلسترول (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی تحتانی (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • کاهش وزن
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، من یک دستور العمل سبک ارسال کردم. اینجا دوباره برای همه کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس هیجان انگیز قابل تنظیم

جزء:

1 جعبه نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به مزه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا لذت ببرید.

میان وعده مورد علاقه خود را (با انگشتان دست) حفر کنید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، فلفل سبز تند ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند مورد دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

بهش فکر کن

من از شما پرسیدم که میان وعده شما با هشدار مبنی بر این که می توانید تا پایان عمر فقط 3 عدد داشته باشید ، چیست؟ پس از غوطه ور شدن بیشتر در مزایای آنها ، مطمئن نیستیم که فقط 3 را انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ممکن است مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه اسنک ها را انتخاب کنیم.

هر نوع میان وعده سالم را که انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که من ارسال کرده ام دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، تمرین و همینطور ماندن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – مملو از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – مقدار زیادی فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – مقدار زیادی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا من تنقلات سالم دیگری را که بیشتر دوست دارید کنار گذاشتم؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست داده ایم.

اعضای انگیزشی ماه مه

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که مادری الهام بخش ارائه دهیم که او را کاملاً در ورزشگاه خرد می کند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام یک #مادرزن است که وقتی سخت کوشی خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، کلمات حکمت انگیزشی مادر را به ما القا می کند.

“تمرکز بر گام جلوی خود و نه در کل مقیاس” ، تنها یکی از آرزوهای متعددی است که #FitcoMom به ما نشان داده است. این به ما می گوید که چه اهداف تناسب اندام دشواری داشته باشیم و چه مشکلات عظیم زندگی ، می توانیم گام به گام بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات فوق العاده او را بررسی کنید.

@breannalaw15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه برای ما برجسته بود زیرا نمی ترسد از کلمه “F” دست بکشد: شکست. برخی از انگیزشی ترین محتواها از کسانی است که شکست خورده اند و ادامه می دهند. مادر سگ برنا می گوید: “هر چیزی ستودنی است “و وقتی شکست بخورد ،” تسلیم شدن خوب نیست “.

انگیزه و اشتیاق او به ما انگیزه می دهد. هر سفر تناسب اندام در طول مسیر چاله هایی دارد ، اما آنچه ما هنگام سفر انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود می رسیم. Breanna او را تبدیل به یک burpee از اراده است که او را به جلو می سوزاند. ما می خواهیم بر این جانباز ارتش که ما را ثابت قدم نگه می دارد و همیشه به جلو فشار می آورد ، تست کنیم.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و پیروزی ها ، تمرینات و سگ های زیبا را برای او ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال مدارهای کوچکی هستید که متناسب با سطح تناسب اندام شخصی شما باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سالها آموخته است کنار هم می گذارد و آنها را در دنیا به اشتراک می گذارد تا به تناسب اندام دیگران کمک کند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی یک کار شگفت انگیز برای ایجاد تمرینات دینامیت HIIT با مراحل برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که او طناب های نبرد را از بین می برد و بقیه کارها را کمی راحت تر انجام می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

آن زمان از سال نیز وجود دارد که می توانیم به برزخ تمرینات برسیم. قطعنامه های سال به پایان رسیده است و ما می پرسیم آیا ارزش این همه کار را دارد یا خیر. این است! پایین رفتن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردم ، تسلیم شدن خوب نیست. من از شما پرسیدم چه چیزی شما را تشویق به ادامه می کند وقتی همه چیز به اندازه معمول فوق العاده نیست. ما به 10 دلیلی که ارسال کردیم نگاهی نمی اندازیم ، اما می خواستیم یک دلیل را در مورد چرایی برخی از انگیزه های شما قرار دهیم.

2. برای حفظ شادی عمومی

هنگام تمرین ، مغز شما مواد شیمیایی زیادی را در بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است به افزایش احساس شادی کمک می کند! داستان کوتاه ، اگر احساس ناراحتی می کنید و نیاز به انگیزه دارید ، فقط می دانید که ورزش به شما کمک می کند تا خوش بین و مثبت بمانید. ناگفته نماند که اعتماد به نفس دارد.

6. استرس را کاهش دهید

من فقط اشاره کردم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها به معنای واقعی کلمه مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای قلب و بدن شما به طور کلی از تمرین می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

هر آنچه در مورد فواید ورزش می شنویم. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و موارد دیگر. شیوه زندگی سالم شامل همه جنبه های معیشتی از جمله خانواده ، دوستان و جامعه می شود. این باور سرگرم کننده است که باور کنیم ورزش برای شما تأثیر مفیدی بر سایر اطرافیان شما نیز خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر فردی هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. کدوم مال شماست؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما بگویید تا بتوانید یکی از اعضای ما باشید.

خورشید بالا می رود

ما در تابستان و وسط سال به سرعت شتاب می گیریم! برای به خاطر سپردن آنچه باعث حرکت می شود و چه چیزی شما را در مسیر نگه می دارد وقت بگذارید. به یاد داشته باشید ، استراحت یا افتادن گاه به گاه اشکالی ندارد ، اما تسلیم شدن خوب نیست. ما به شما بسیار ایمان داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید به تقویت نیاز دارید. به دیدن ما بیایید و ما مطمئناً به شما کمک خواهیم کرد تا زمان خود را در زیر نور خورشید برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید