راهنمای 9 مرحله برای افزایش طول عمر (ضد پیری)


تغییرات مثبت در شیوه زندگی می تواند طول عمر شما را افزایش دهد

ما این روزها بیشتر به لطف پیشرفت‌های پزشکی زندگی می‌کنیم، اما این ما را از ادامه تلاش برای افزایش و افزایش طول عمر خود بازدارد. این یک تمرکز بزرگ برای محققان در پزشکی طول عمر بوده است که در حال مطالعه داروها و ترکیباتی هستند که می توانند پیری را در سطح سلولی معکوس کنند.

به گفته سونیا آریسون، نویسنده 100 بعلاوه: چگونه دوران آینده طول عمر همه چیز را تغییر خواهد داد مشاغل و روابط با خانواده و ایمان، طی چند سال گذشته، علاقه عمومی به مسائل مربوط به طول عمر افزایش یافته است، اما این علاقه بیشتر به درمان های افزایش دهنده سلامتی است، نه صرفاً درمان های افزایش دهنده زندگی. بیشتر مردم علاقه مند به زندگی طولانی تر هستند، اما به شرطی که بتوانند مدت طولانی تری نیز سالم باشند.

در حالی که بسیاری از مردم با استفاده از روش‌های درمانی که آریسون توضیح می‌دهد، روی انتخاب‌های سبک زندگی تمرکز می‌کنند، داروهای متعددی وجود دارند که ادعا می‌کنند طول مدت و کیفیت زندگی انسان را افزایش می‌دهند. آریسون خاطرنشان می کند: «در مقایسه با داروهای پیشگیرانه مانند استاتین ها برای جلوگیری از حمله قلبی، داروهای ضد پیری به جای تمرکز بر یک بیماری، با چندین بیماری همزمان مبارزه می کنند.

در حالی که دسترسی گسترده به داروهای ضد پیری کامل تا حدودی دور است، برخی گام‌های کلیدی ضد پیری وجود دارد که می‌توانیم برای افزایش طول عمر به زندگی خود برداریم.

9 مرحله ضد پیری که می تواند به افزایش طول عمر کمک کند

ایجاد چند تغییر در سبک زندگی می تواند به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید. 9 عادت زیر می تواند به جوان ماندن بدن شما کمک کند.

  1. از پرخوری پرهیز کنید. اگر می خواهید تا 100 سال زندگی کنید، گذاشتن کمی غذا در بشقاب خود ایده خوبی است. نویسنده دن بوتنر، که طول عمر را در سراسر جهان مطالعه می کند، دریافت که مسن ترین مردم ژاپن زمانی که فقط حدود 80 درصد احساس سیری می کنند، دست از غذا خوردن می کشند. محققان دانشگاه سنت لوئیس تایید کرده اند که کم خوردن به شما کمک می کند کندتر پیر شوید. در یک مطالعه در سال 2008، آنها دریافتند که محدود کردن کالری تولید T3 را کاهش می دهد، هورمون تیروئیدی که متابولیسم را کند می کند و روند پیری را سرعت می بخشد.
  2. از نظر جنسی مشغول شوید. داشتن رابطه جنسی رضایت بخش دو تا سه بار در هفته می تواند تا سه سال به زندگی شما اضافه کند. مشغول شدن می تواند مقدار قابل توجهی کالری بسوزاند – گاهی به اندازه دویدن به مدت 30 دقیقه. (کدام را ترجیح می دهید؟) رابطه جنسی منظم همچنین ممکن است فشار خون شما را کاهش دهد، خواب شما را بهبود بخشد، ایمنی شما را تقویت کند و از قلب شما محافظت کند.
  3. تلویزیون را خاموش کن. زمان بیش از حد در جلوی لوله می تواند آسیب جدی به سلامت شما وارد کند. در واقع، یک مطالعه در سال 2010 نشان داد افرادی که چهار ساعت یا بیشتر در روز تماشا می‌کنند، 46 درصد بیشتر از افرادی که کمتر از دو ساعت در روز تماشا می‌کنند، به هر دلیلی می‌میرند. حتی کاهش کمی می تواند کمک کند. هر ساعت اضافی که تماشا می کنید می تواند خطر کلی مرگ را 11٪ و مرگ ناشی از بیماری قلبی را 18٪ افزایش دهد.
  4. از آفتاب دوری کنید. دوری از آفتاب بیش از حد می تواند سرطان پوست را از بین ببرد و همچنین می تواند با جلوگیری از چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست، جوان به نظر برسید. برای افزودن ضدآفتاب به رژیم روزانه مراقبت از پوست خود (به دنبال SPF 30 یا بالاتر باشید) هرگز زود – یا خیلی دیر – نیست. و فقط روی صورت خود تمرکز نکنید. لکه ها و لکه های آسیب دیده بر روی سینه و گردن نیز شما را مسن تر نشان می دهد.
  5. تماس گرفتن. تحقیقات نشان می دهد که بدون داشتن یک شبکه قوی از دوستان و خانواده، در معرض خطر بیشتری برای بیماری قلبی هستید. تنهایی می تواند باعث التهاب شود و در افراد سالم می تواند به اندازه داشتن کلسترول بالا یا حتی سیگار کشیدن خطرناک باشد. به نظر می رسد که تنهایی بیشترین خطر را برای افراد مسن که مستعد ابتلا به افسردگی نیز هستند، ایجاد می کند.
  6. الکل را در حد اعتدال بنوشید. زنانی که دو یا چند نوشیدنی در روز می‌نوشند و مردانی که سه یا بیشتر نوشیدنی می‌نوشند، ممکن است با اثرات مضری از افزایش وزن گرفته تا مشکلات رابطه مواجه شوند. اما در مقادیر کمتر، الکل در واقع می تواند برای شما مفید باشد. یک مطالعه در سال 2010 در مجله کالج آمریکایی قلب و عروق نوشیدن سبک (که به عنوان یک نوشیدنی در روز برای زنان و دو نوشیدنی برای مردان تعریف می شود) با فواید قابل توجه قلبی مرتبط است.
  7. میوه و سبزیجات بخورید. مصرف کمتر از سه وعده میوه و سبزیجات در روز می‌تواند بر سلامتی شما تأثیر منفی بگذارد. میوه ها و سبزیجات نیروگاه های تغذیه ای هستند که مملو از فیبر و ویتامین هستند و می توانند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا 76 درصد کاهش دهند و حتی ممکن است در کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه نقش داشته باشند. به عنوان یک امتیاز اضافی، قدرت مبارزه با التهاب و تقویت گردش خون آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها و سبزیجات می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد.
  8. روی تناسب اندام تمرکز کنید. ورزش روزانه ممکن است نزدیکترین چیزی باشد که ما به چشمه جوانی داریم. یک مطالعه در سال 2008 نشان داد که ورزش منظم با شدت بالا (مانند دویدن) می تواند تا چهار سال به عمر شما اضافه کند، که با توجه به اثرات مثبت تمرین بر قلب، ذهن و متابولیسم شما تعجب آور نیست. حتی ورزش متوسط ​​- برای مثال یک پیاده روی سریع و 30 دقیقه ای در روز – می تواند خطر ابتلا به مشکلات قلبی را کاهش دهد.
  9. سیگار نکش ترک سیگار شاید مهم ترین کاری باشد که می توانید برای سلامتی و طول عمر خود انجام دهید. مطالعه منتشر شده در مجله آمریکایی سلامت عمومی دریافتند زنانی که تا سن 35 سالگی سیگار را ترک می کنند، تقریباً 6 تا 8 سال به زندگی خود اضافه می کنند. هیچ وقت برای ترک این عادت دیر نیست. ترک می تواند بیماری را کند کرده و شانس بقا را حتی در سیگاری هایی که قبلاً آسیب قابل توجهی به ریه های خود وارد کرده اند، مانند افراد مبتلا به سرطان ریه اولیه یا بیماری انسداد مزمن ریه (COPD) افزایش می دهد.

در حالی که این نکات ممکن است به ارائه برخی از تقویت کننده های ضد پیری کمک کند، برخی از عوامل وجود دارد که ما نمی توانیم آنها را کنترل کنیم، از جمله ژنتیک. چیزهای زیادی درباره نقش ژن‌های ما در طول عمر ما نمی‌دانیم، و اینکه چگونه برخی از ژن‌ها می‌توانند به برخی افراد اجازه دهند تا سنین شدید زندگی کنند در حالی که برخی دیگر نسبتاً جوان‌تر می‌میرند.

آیا مکمل های ضد پیری برای افزایش طول عمر مفید هستند؟

یک مطالعه اخیر نشان داده است که یکی از موثرترین راه‌های کاهش پیری مولکول‌ها تا به امروز ممکن است در عصاره‌های گیاهی باشد. بنابراین به نظر می رسد طبیعت به خوبی می تواند کلید جوانی را ارائه دهد. این مطالعه در مجله منتشر شد انکوتارگت توسط محققان Concordia و شرکت بیوتکنولوژی مستقر در کبک Idunn Technologies ممکن است عامل مهمی را در نبرد مداوم با پیری و بیماری های مرتبط با افزایش سن کشف کرده باشند: عصاره های گیاهی حاوی شش بهترین گروه مولکول های ضد پیری که تاکنون دیده شده است.

این دانشمندان و سایر دانشمندانی که در صنعت ضد پیری فعالیت می‌کنند، ممکن است تحقیقات پیشگامانه‌ای را منتشر کنند، اما در واقع فقط آنچه را که بسیاری از پزشکان طب سنتی قرن‌ها می‌دانند، تأیید می‌کنند. مکمل های گیاهی، مانند هربال ایگنایت، حاوی موادی هستند که خواص ضد پیری دارند و طول عمر را افزایش می دهند.

در سال‌های اخیر، این استفاده سنتی توسط برخی از مطالعات علمی مانند تحقیقات Idunn Technologies پشتیبانی شده است، اما هنوز چیزهای زیادی در مورد نحوه دقیق عملکرد مواد فعال موجود در این گیاهان نمی‌دانیم.

7 روشی که مکمل های گیاهی می توانند به تقویت ضد پیری کمک کنند

طیف وسیعی از قرص‌های ضد پیری طبیعی و داروهای گیاهی در بازار وجود دارد، از جمله قرص‌های ضد پیری با کیفیت خوب مانند هربال ایگنایت:

در اینجا برخی از مزایای بالقوه وجود دارد:

  1. به ضد پیری و طول عمر کمک می کند.
  2. سطح استرس و اضطراب را کاهش می دهد.
  3. خواب با کیفیت بهتری را فراهم می کند.
  4. خلق و خو و احساسات را بهبود می بخشد.
  5. به افزایش تمرکز و سطح انرژی کمک می کند.
  6. بهره وری و عملکرد فیزیکی و ذهنی را افزایش می دهد.
  7. سلامتی را بهبود می بخشد.

فرمول ویژه هربال ایگنایت به هزاران زن کمک کرده است تا با ضد پیری و بهبود حس تندرستی، با حداقل عوارض جانبی ناخواسته مواجه شوند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که آماده سازی های گیاهی فورا یا حتی یک شبه کار نمی کنند. مانند بسیاری از داروهای گیاهی، ایده آل است که با Herbal Ignite for Women به مدت سه ماه ادامه دهید. این برای اطمینان از بهترین نتایج است، حتی اگر بیشتر افراد در چند هفته اول متوجه مزایای آن شوند.

چگونه Herbal Ignite For Women به ضد پیری و طول عمر کمک می کند

گیاهی ایگنایت برای زنانHerbal Ignite for Women یک مکمل غذایی بدون نسخه است که روزانه همراه با غذا برای حمایت از تنش قبل از قاعدگی و یائسگی و بازگرداندن سطح هورمون ها به تعادل سالم مصرف می شود. همچنین به کاهش سطح استرس و افزایش میل جنسی کمک می کند.

گیاه ایگنایت برای زنان شامل چهار ماده اصلی است:

  • دامیان عامل اصلی مبارزه با خستگی و استرس در Herbal Ignite for Women است. این گیاه که به عنوان “نهایی ترین گیاه احساس خوب” برای زنان شناخته می شود، با خستگی مبارزه می کند، بدن را آرام می کند، استرس و اضطراب را کاهش می دهد، خلق و خو را بهبود می بخشد و پاسخ جنسی را افزایش می دهد. همچنین به متعادل کردن سطح هورمون های زنانه، کنترل گرگرفتگی کمک می کند و به ویژه به دلیل ویژگی های افزایش میل جنسی خود مشهور است.
  • دونگ کوای به عنوان “گیاه زنانه” یا “جین سینگ زنانه” شناخته می شود زیرا در طب سنتی آسیایی به عنوان یک گیاه همه منظوره عالی برای زنان شناخته شده است. برای آرام کردن اعصاب، تسکین اضطراب و نوسانات خلقی، کمک به درمان انواع بیماری های پوستی، تقویت جوانی، کاهش استرس و همچنین در درمان سرطان موثر است. همچنین به بازیابی تعادل هورمونی، بهبود منظم قاعدگی و تسکین PMS و گرگرفتگی کمک می کند.
  • قبیله زمینی یک تونیک عمومی است که از میل جنسی، تخمک گذاری و سلامت باروری حمایت می کند. همچنین سطح هورمون ها را متعادل می کند، نشاط و احساس تندرستی را افزایش می دهد.
  • علف هرز بز شاخدار در طب سنتی به عنوان یک داروی تقویت کننده جنسی برای افزایش میل جنسی، بهبود پاسخ و عملکرد جنسی و ایجاد احساس خوشبختی در دوران یائسگی استفاده می شود. از زمان های قدیم برای تقویت انرژی جسمی و روحی استفاده می شده است. با افزایش پاسخ جنسی و ارگاسم، میل جنسی را تحریک می کند، علائم مرتبط با PMS و یائسگی را تسکین می دهد، هورمون ها را متعادل می کند، استرس را کاهش می دهد و به درمان پوکی استخوان کمک می کند.

علف هرز بز شاخدار حاوی فلاونوئیدی به نام ایکاریین است که به افزایش سطح اکسید نیتریک کمک می کند تا ماهیچه های تناسلی را در مردان و زنان شل کند و نعوظ و ارگاسم را افزایش دهد. همچنین بر هورمون استرس کورتیزول برای کمک به کاهش استرس تأثیر می گذارد.

هزاران مرد و زن در نیوزلند و استرالیا از گیاه ایگنایت برای کمک به غلبه بر استرس و خستگی، تقویت میل جنسی و رضایت جنسی با موفقیت استفاده کرده اند. 100% طبیعی و بدون عوارض جانبی ناخوشایند است. این در نیوزیلند با بالاترین استانداردها، با آزمایش کامل و تضمین عدم تقلب یا مواد اعلام نشده ساخته شده است.

گیاهی ایگنایت ویژه بانوان را دریافت کنید: 2 بطری بخرید و 1 بطری رایگان دریافت کنید!

سلب مسئولیت. این اطلاعات فقط برای مقاصد اطلاعاتی عمومی ارائه شده است و جایگزین توصیه های ارائه شده توسط متخصص پزشکی شما نمی شود. همیشه برای درمان مناسب خود به دنبال توصیه های پزشکی خاص باشید. نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد و تضمین نمی شود.

نظرات قبل از نمایش تایید می شوند.