بهترین رژیم غذایی کتوژنیک هدفمند برنامه های اندروید

مطالعات نشان داده که رژیم کتوژنیک برای این دسته از افراد اسرار لاغری سریع برتر رژیم کتوژنیک بسیار مفید است. همچنین ممکن است با استفاده از آن فواید بسیاری برای شما صورت بگیرد. تحقیقی در ژورنال تغذیه درمانی آمریکا رژیم های کم چربی را با سایر رژیم های مقایسه کرد و نتیجه آن با رژیم های سبک تر تفاوتی نداشت، در حالی که رژیم کم چربی سخت تر و برای بیش تر اشخاص غیر ممکن بود. حتی برای برخی از افراد این مزیت مهمتر از میزان کاهش وزن در رژیم کتوژنیک است و جالاب است که بدانید تجربه آن فقط یک یا دو روز رژیم گرفتن طول میکشد.

چالش دو هفته ای رژیم کتوژنیک

خوراکی های مجاز در رژیم کتوژنیک بدون استثنا، رژیمهای کم کربوهیدراتی به هر شکلی منجر به کاهش وزن ابتدایی بیش از رژیمهای کمچرب میشود. به وضوح مشخص شده است که افزایش سطح تری گلیسیرید در طولانی مدت میتواند منجر به بیماریهای قلبی خطرناک از جمله سکته قلبی شود. رژیم کیتو هرگز نباید طولانی مدت یا همیشگی باشد و باید کنترل شده و تحت تدابیری اجرا شود، در غیر اینصورت زیانبار خواهد شد. اثر طولانی مدت باعث میشود که فرد به مرور زمان از آسیب بیماریهای قلبی و دیابت نوع ۲ در امان باشد. لیپوپروتئین با چگالی کم یا کلسترول بد، گونه دیگر کلسترولی است که باعث بیماریهای مختلف قلبی و عروقی از جمله گرفتگی رگهای خونی میشود.

رژیم کتوژنیک هدفمند آن! کلاس از اسکار

یکی از رژیمهای غذای مؤثر در کاهش کلسترول بد، رژیم کتوژنیک یا کم کربوهیدراتی دارای مقدار زیاد چربی مفید است. میوه ، لبنیات و غلات بهترین انتخاب برای جذب این مقدار کربوهیدار در رژیم کتوژنیک هدفمند می باشد. برای اینکه رژیم کتوژنیک رو بهتر درک کنید میخوام یه مثال براتون بزنم. دلیل این که رژیم کتوژنیک، اشتها را نیز کاهش میدهد، غنی بودن آن از مواد مغذی کم کالری است. کاهش اشتها در رژیم کتوژنیک یکی از بهترین ثمرات آن است چرا که بیشتر مردم به علت گرسنگی بیش از حد، رژیم را نهایتاً تا چند روز ادامه میدهند. بله، اما ممکن است مانند یک رژیم متوسط با کربوهیدرات موثر نباشد.

 This post has be en created  with the help ᠎of GSA ​Co nten t Gene​rato r ᠎DE MO!

رژیم کتوژنیک برای دیابتی ها

این امر به ویژه در مورد گروه های خاصی صادق است که رژیم Ketogenic ممکن است برای آنها مفید نباشد. نه تنها شما بلکه افراد زیادی هستند که بدن آنها به یک شکل چاق یا لاغر نیست. سلام، هیچ وعده غذایی حذف نمیشه بلکه حتی میتونید بین هر وعده غذایی میان وعده هم داشته باشید. اینکه شما باشگاه برید خیلی خوبه اما هیچ الزامی براش وجود نداره. رژیم کتوژنیک باعث از بین رفتن چربی های اضافه می شود با توجه به اینکه این چربی ها ارتباط نزدیکی با دیابت نوع ۲، پیش دیابت و سندرم متابولک دارند. بعضی از چربی های اشباع نشده سالم در رژیم کتو مجاز هستند، مانند آجیل (بادام، گردو)، دانه ها، آووکادو، توفو و روغن زیتون. This a᠎rticle w as  done wi᠎th the help of G SA​ C᠎ontent Gener at᠎or DE​MO!

با این حال، مشاهده شده در افرادی که رژیم کتوژنیک به صورت چندین دوره برقرار بوده، احتمال بروز سندرم متابولیسم کاهش و سلامت افراد بهبود یافته است. جالب است بدانید، اگر فکر میکنید که با داشتن رژیم کمچرب میتوانید تری گلیسیرید خونتان را کاهش دهید، سخت در اشتباهید چرا که مشخص شده است در رژیمهای کمچرب عموماً درصد تری گلیسیرید بعد از یک دوره افزایش پیدا میکند. در واقع میتوان گفت اکثر کسانی که با رژیم کم کربوهیدراتی یا کتوژنیک لاغر شدند، به میزان زیادی از درصد چربی شکمی خود را از دست دادند. در مجموع باید گفت که رژیم کم کربوهیدراتی در کاهش دادن تری گلیسیرید خون که عامل به وجود آورنده انواع مشکلات قلبی است، نقش مؤثری دارد.

رژیم کتوژنیک کیا گرفتن

در واقع، کاکائو “میوهای فوق العاده” است ، زیرا به اندازه زغال اخته و انواع توت های دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است . برنامه ریزی وعده های غذایی مفید است و می تواند به صرفه جویی در وقت در طول هفته کمک کند. این سبک از تغذیه گرسنگی و اشتها را کم می کند و از این طریق کمک زیادی به کاهش و مدیریت وزن می کند. یک وعده نان لواش جوزف با وزن 32 گرم 60 کالری به شما می دهد.

رژیم کتوژنیک قبل از بارداری

همچنین میزان کل کربوهیدرات نان لواش جوزف 8 گرم است. در این دو هفته کاملاً باید با دقت برنامه رو جلو ببرید تا وارد فاز کتوزیس بشید یعنی بدن شما بجای کربوهیدرات از چربی برای سوخت و ساز استفاده کنه که این هم علائمی داره که در مطلب توضیح دادیم. منیزیم یکی دیگر از مواد معدنی و الکترولیت ضروری برای بدن است که وظایف مهمی همچون سوخت و ساز مواد غذایی، انتقال سینگالهای عصبی، تعادل مایعات در بدن و حفظ سلامت استخوان و ماهیچهها را در بدن بر عهده دارد.

رژیم کتوژنیک پلاس

این مکمل ها شامل کتون های برونی، روغن MCT و املاح معدنی هستند. شما می توانید بجای غذاهای سرخ شده، خوراکی های حاوی سبزیجات را سفارش دهید و یا آووکادو، پنیر، بیکن یا تخم مرغ را به لیست غذایتان اضافه کنید. برای رعایت همین نکته در رژیم کتوژنیک باید یکبار لیست غذاهای مجاز به همراه مقدار ارزش غذایی که دارند رو مقایسه کنید و برای خودتون یادداشت کنید. کتونهای تولید شده در رژیم کتوژنیک برای دفع به اسید اوریک تبدیل میشوند و باعث اسیدی شدن ادرار میگردند. SKD یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات، پروتئین متوسط و چربی بالا است.

رژیم کتوژنیک صارمی

رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): که حاوی 70% چربی، 20% پروتئین و فقط 10% کربوهیدرات است. با این وجود درمورد امتحان کردن این رژیم روی کودکان با پزشک اطفال صحبت کنید. بهترین گزینه اضافه کردن میوه، لبنیات و یا غذاهایی هست که بر پایه ی غلات هستن. علت قطعی این مسئله مشخص نیست، اما تصور می شود کتون هایی که بدن به جای گلوکز می سوزواند باعث محافظت از سلول های مغز می شود. این دو ارگان در بدن به طور مستقیم با چربی های دریافتی توسط بدن در ارتباط هستند.

به طور خلاصه میتوان گفت که رژیم غذایی سالم با کربوهیدرات کم باعث میشود تا پنج مورد از نشانههای سندرم متابولیسم به مقدار زیادی کنترل شوند. فشارخون، بیماری خاموشی است که میتواند گریبان هر کسی را بگیرد و شناخت آن همزمان با شروع نشانههای خطرناک آن است. با افزایش میزان مایعات و برخی غذاها مانند آووکادو یا سبزیجات کم گلیسمی و همچنین تهیه داروهای نرم کننده مدفوع روزانه میتوان این بیماری را کنترل کرد. رژیم کم کربوهیدراتی از جمله روشهای غذایی است که هر کسی میتواند به سادگی توسط آن، میزان فشارخون خود را کنترل کند.

در نتیجه، رژیم کتوژنیک همزمان با کاهش وزن دیابت را نیز کنترل می کند. طرفداران این رژیم معتقدند که شما با خوردن پروتئین و چربی نامحدود و تنها با اجتناب از مصرف غذاهای سرشار از کربوهیدرات، میتوانید وزن کم کنید. بااینحال در رژیم کتوژنیک با کمتر خوردن و القای کتوز بدن راحتتر به سراغ ذخایر انرژی خود میرود و در بین وعدهها پرانرژی باقی میماند. شما باید مبنای اصلی برای انتخاب غذاهای خود را از میان موارد زیر انتخاب کنید: گوشت: گوشت قرمز، استیک، همبرگر، سوسیس گوشت گوساله، مرغ و بوقلمون.

دمنوشهای گیاهی علاوه بر سمزدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریعترین روش لاغری و چربیسوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفتانگیزی خواهید شد. دیگر رژیمهای غذایی کم کربوهیدرات هم ممکن است ادعا کنند رژیم کتو هستند؛ اما این ادعا به این شرط پذیرفته است که شامل کمتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات در روز و فقط مقدار متوسطی پروتئین شوند (پروتئین میتواند در چربیسوزی اختلال ایجاد کند)، در غیر این صورت شما را وارد فاز چربیسوزی نخواهند کرد.

این مهم است که شما پروتئین بیش از حد نخورید، زیرا در بدن شما ممکن است بیش از حد به گلوکز تبدیل شود. وقتی بدن در این حالت قرار می گیرد چربی را برای دریافت انرژی می سوزاند و چربی ها در کبد به کتون ها تبدیل می شود که انرژی را برای مغز فراهم می کند. متأسفانه چربیهای دور شکمی یکی از سرسختترین این چربیها است که برای از بین بردن آن باید تلاش زیادی کرد. به طور خلاصه، با رژیم کتوژنیک شما درصد زیادی از چربیهای بدن از جمله چربیهای دور شکمی را از دست خواهید داد. رژیم کتوژنیک کنترل شده نه تنها سبب لاغری بلکه باعث کاهش درصد احتمال بروز مشکلاتی از جمله کلسترول خون بالا میشود.

رژیم کتوژنیک پزشک

این رژیم نه تنها در کاهش وزن تاثیر میگذارد، بلکه متابولیسم را نیز تغییر میدهد. در رژیم کتوژنیک مهم نیست چند وعده غذایی مصرف میکنید بلکه باید میزان غذایی دریافت رو کنترل کنید. بسیاری از مردم این نوع رژیم را ترجیح میدند به این دلیل که میتوانند نسبت به رژیم کتوژنیک استاندارد، پروتئین بیشتر و چربی کمتری مصرف کنند. فشارخون را میتوان عامل اصلی بسیاری از بیماریها نظیر بیماری قلبی، سکته مغزی و همچنین نارسایی کلیه است. همونطور که میدونید، ابتدای مقاله در مورد دلیل ساخته شدن رژیم کتوژنیک و ارتباط این رژیم غذایی با بیماری صرع صحبت کردیم. در مطالعات انجام شده در بیماران درمان شده با رژیم کتوژنیک بهبود متابولیسم انرژي مشخصشده است.

چیت در رژیم کتوژنیک نی نی سایت با این حال همانطور که بارها در مقاله نیز به آن اشاره کردیم رژیم کتوژنیک بر اساس مطالعات علمی انجام شده بسیار سودمند و سالم است. در تحقیق انجام شده بر روی بیماران دیابتی ۷ نفر از ۱۲ نفر شرکت کننده مصرف داروهای دیابت را کاملا قطع کردند. توصیه میکنیم از رژیم غذایی کتوژنیک هدفمند (TKD) که تغییرات کمی به نسب رژیم کتوژنیک عادی دارد و در لینک بالا توضیح دادیم. سبزیجات بخش مهمی از رژیم غذایی هستند. این برنامه غذایی مطمئناً با درک بیشتر مردم از یک رژیم غذایی سالم و متعادل که معمولاً مصرف پروتئین، چربی و کربوهیدراتها را ترویج میکند، در تضاد است.