شایعترین اشتباهات افراد با رژیم کتوژنیک هدفمند میکنند

رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران با این حال، فقط رژیم کتوژنیک استاندارد و رژیم کتو با پروتئین بالا به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفتهاند. بر خلاف سایر رژیمهای کم کربوهیدرات که بر پروتئین تمرکز دارند، یک برنامه کتو بر روی چربی متمرکز است، که تا 90 درصد کالری روزانه را تأمین میکند. رژیم کتو ممکن است به کاهش علائم بیماری آلزایمر کمک کند و روند پیشرفت آن را کند کند. بیماری پارکینسون: یک مطالعه نشان داد که این رژیم غذایی به بهبود علائم بیماری پارکینسون کمک میکند. Th​is article was g en​erated  by GSA C on​te᠎nt G enerat or DE MO .

مطالعه دیگر روی 349 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داد کسانی که رژیم کتوژنیک را دنبال می کردند طی یک دوره 2 ساله به طور متوسط 11.9 کیلوگرم وزن کم کردند. یک مطالعه کوچک در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 همچنین نشان داد که پیروی از یک رژیم کتوژنیک به مدت 90 روز به طور قابل توجهی سطح هموگلوبین A1C را کاهش می دهد که اندازه گیری مدیریت قند خون در طولانی مدت است. رژیم های غذایی کتوژنیک می توانند به کاهش وزن کمک کنند . ۹۵٫۲% از مبتلایان به دیابت که رژیم کتوژنیک را دنبال کردند، توانستند مصرف داروهای دیابت شان را قطع کنند یا کاهش بدهند.

رژیم کتوژنیک مضرات

رژیمهای کتوژنیک باعث کاهشی چشمگیر در سطوح قند خون و انسولین شده که همراه با افزایش میزان کتونها، فواید بسیاری را برای سلامت به همراه دارند. این امر بههمراه افزایش کتونها، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. کراتین : کراتین مزایای بی شماری برای سلامتی و عملکرد دارد. وقتی این اتفاق میافتد، بدن شما در سوزاندن چربی برای تبدیل آن به انرژی فوق العاده کارآمد میشود. بررسی هایی که بر روی این رژیم غذایی انجام شده است نشان دهنده آن است که این رژیم باعث کاهش چربی های شکم شده، علاوه بر آن تاثیر فوق العاده ای بر روی بیماری های مزمن مانند دیابت نوع ۲ و همچنین اختلالات شناختی دارد.

رژیم کتوژنیک کم کربوهیدرات

این آزمایش تاثیر فوق العاده ی رژیم کتو نسبت به رژیم کم چربی رو به خوبی ثابت میکنه. همبرگرهای بدون نان هم گزینه های بسیار خوبی هستند. وعده های غذایی مبتنی بر تخم مرغ نیز مانند املت یا بیکن یک گزینه عالی است. مانند آنچه در مورد مصرف چربیهای اشباع گفته شد، خطرات و مضرات عدم مصرف میوه و سبزی نیز بر کسی پوشیده نیست. برخی از چربیهای اشباع نشده سالم در رژیم کتو مجاز هستند، مانند آجیل (بادام، گردو)، دانهها، آووکادو، توفو و روغن زیتون. سالاد میگو با روغن زیتون و آووکادو.

حالت تهوع در رژیم کتوژنیک نی نی سایت

با این حال به یاد داشته باشید که تحقیق در مورد بسیاری از این زمینه ها کاملا قطعی نیست. رژیم غذایی در حال حاضر به عنوان یک روش درمانی اضافی برای سرطان در حال بررسی است زیرا ممکن است به کند شدن رشد تومور کمک کند. رژیم کتوژنیک می تواند به شما در از دست دادن چربی اضافی که ارتباط نزدیکی با دیابت نوع 2، پیش دیابت و سندرم متابولیک دارد، کمک کند. افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ که انسولین مصرف میکنند میتوانند در معرض هایپوگلایسمی قرار گیرند و در رژیم کتو با وجود محدودیت دریافت کربوهیدرات این خطر افزایش پیدا میکند.

رژیم کتوژنیک برای صرع

Con᠎tent h as been created by GSA Con te​nt Gen᠎er ator Demoversi on.

به گفته آنها این رژیم غذایی خطرات بالقوهای را برای سلامت افراد ایجاد میکند که در ادامه به این خطرات خواهیم پرداخت. این کاهش کربوهیدرات، بدن شما را در یک حالت متابولیک به نام کتوز قرار می دهد. برای به حداقل رساندن این مسئله، می توانید یک رژیم منظم با کربوهیدرات کم را طی چند هفته اول امتحان کنید. رژیمهای کتوژنیک دورهای یا هدفمند روشهای پیشرفتهتری هستند و در درجه اول توسط بدنسازان یا ورزشکاران استفاده میشوند. رژیم کتوژنیک هدفمند شامل ۶۵ تا ۷۰ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین ، ۱۰ تا ۱۵ درصد کربوهیدرات است. این بدان دلیل است که پروتئین در صورت مصرف زیاد می تواند به گلوکز تبدیل شود که ممکن است انتقال شما را به کتوز کند کند.

دکتر کرمانی و رژیم کتوژنیک

به دلیل اینکه تمامی گروه های غذایی حتی کربوهیدرات ها در بدن مهم شمرده می شوند و اگر بیماری خاصی ندارید، توصیه ما بر این است که از رژیمی استفاده کنید که سبب به وجود آمدن محدودیت های غذایی در بدن شما نباشد. بیماری قلبی: رژیم کتوژنیک میتواند عوامل خطرزا مانند چربی بدن، سطح کلسترول بد (HDL)، فشار خون و قند خون را بهبود بخشد. رژیم کتوژنیک می تواند به بهبود عوامل خطرزای بیماری های قلبی مانند چربی بدن، سطح کلسترول خون، فشار خون و قند خون کمک کند.

برای گوشت، تخم مرغ، سبزیجات، پنیر، آجیل، آووکادو و چربی ها هر چه می خواهید بخورید. رژیم کتوژنیک برای چه افرادی مناسب است؟ شما می توانید با جایگزین کردن شیرین کننده های مصنوعی با شیرین کننده های طبیعی و کم کربوهیدارت که مناسب برای رژیم کتو نیز می باشند، شروع کنید. افزایش کتون ها در کاهش سطح قند خون و بهبود حساسیت به انسولین نیز ممکن است نقشی اساسی داشته باشد. علاوه بر این، رژیم کتو منجر به کاهش فشار خون دیاستولیک و سطح تری گلیسیرید می شود.

مطالعات دیگر فیبر را با سلامتی و وزن متناسب، بیشتر در ارتباط می دانند. رژیم غذایی کتوژنیک (بهاختصار رژیم کتو) رژیم غذایی کم کربوهیدرات و پرچربی است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. 4. در زمان های آزاد خود، وعده های غذایی رژیم کتوژنیک را که قابل فریز شدن هستند، آماده کنید و فریز کنید تا در زمان هایی که وقتتان کم است، از غذاهای کتو منجمد استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که رژیم کتوژنیک می تواند باعث کاهش قابل توجه حملات تشنج در کودکان صرعی شود. برخی تحقیقات نشان می دهد که این رژیم غذایی می تواند نتایج آسیب های مغزی را بهبود بخشد.

یک مطالعه قدیمی نشان داد که رژیم کتوژنیک حساسیت به انسولین را تا

75 درصد افزایش می دهد. این ممکن است برای ورزشکاران یا کسانی که می خواهند مقدار زیادی عضله یا وزن اضافه کنند مناسب نباشد. جراحیهای مغزی: برخی از پژوهشها پیشنهاد داشتهاند که این رژیم میتواند در نتیجه جراحیهای مغزی (تومور مغزی) بسیار موثر باشد. همیشه قبل از تغییرات زیاد در رژیم غذایی خود با پزشک صحبت کنید تا از این موضوع اطمینان حاصل کنید. بله. با این حال، مهم است که در ابتدا میزان کربوهیدرات را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. این امر هنگامی اتفاق می افتد که میزان کربوهیدرات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و میزان گلوکز (قند) بدن را که منبع اصلی انرژی سلول هاست، محدود کنید. Th᠎is artic᠎le was gen er ated  by GSA C​on᠎te​nt Generator  DEMO.

افزایش انرژی و گرسنگی نرمال بدن شمارا به یک منبع بهتر و قابل اعتماد تر برای تولید انرژی تبدیل میکند.شما در طول روز احساس انرژی بیشتری خواهید کرد.چربی ها تاثیرگذار ترین ملکول برای سوخت و ساز بدن هستند. چرا که نوع هدفمند این رژیم، این اجازه را می دهد که کربوهیدرات اسرار لاغری سریع برتر رژیم کتوژنیک بیشتری مصرف شود. رژیم های کتوژنیک دوره ای یا هدفمند روش های پیشرفته تری هستند و در درجه اول توسط بدنسازان یا ورزشکاران استفاده می شوند.

برای رفع این نوع استپ وزنی و در مثال اول نباید بلافاصله پس از غذا خوردن وزن خود را اندازه گیری کنید؛ بهترین زمان وزن کشی صبح و ناشتا است. اما ورزشکاران حرفهای یا کسانی که میخواهند مقدار زیادی عضله یا وزن اضافه کنند، نباید این رژیم غذایی را انتخاب کنند. این امر میتواند بدن شما را در یک حالت متابولیک به نام کتوز قرار دهد. رژیمهای غذایی پالئو، ساحل جنوبی و اتکینز همگی در این گروه قرار میگیرند. رژیم کتو منجر به تغییرات متابولیکی در خون و مایع مغزی نخاعی می شود و این تغییرات به همراه سایر عوامل ممکن است باعث تغییر تحریک پذیری نورون ها شود.

آسان مراحل یک ده دقیقه رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا

برای شروع این نوع مناسب تر از سه نوع دیگر می باشد. قبل از شروع هر رژیم جدید با پزشک خود صحبت کنید. با این حال مصرف غذاهای پر پروتئین با کتون بالا می تواند به کاهش وزن عضلات کمک کند بویژه اگر وزنه بردار هستید. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این رژیم شبیه یک رژیم استاندارد کتوژنیک است اما شامل پروتئین بیشتری است. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث میشود رژیم کتو نسبت به رژیم غذایی کم چرب برتری بیشتری داشته باشد، از جمله افزایش مصرف پروتئین، که مزایای بیشماری را فراهم میکند.

رژیم های کتوژنیک

همچنین این عامل باعث تبدیل چربی به کتون در کبد میشود که میتواند انرژی لازم را برای مغز فراهم می کند. تحقیقاتی وجود دارد که رژیم Ketogenic برای مدیریت دیابت را پشتیبانی می کند، در حالی که سایر تحقیقات به نظر می رسد که مخالف رژیم های غذایی مانند رژیم غذایی گیاهی است. افرادی که رژیم کتو را دنبال کردند به طور متوسط 0.9 کیلوگرم بیشتر از گروهی که رژیم کم چربی را دنبال کردند از دست دادند. در دنیای رژیم های لاغری، دسته ای از رژیم ها وجود دارن که به اونها رژیم های لو کرب گفته میشه.

رژیم کتوژنیک تبادل نظر

وجود چربی اضافه در بدن، با ابتلا به دیابت نوع ۲، پیشدیابت و سندروم متابولیک ارتباط نزدیکی دارد. مغز شما به گلوکز نیاز دارد، زیرا برخی از قسمت های آن فقط می توانند این نوع قند را بسوزانند. بسیاری از وعده های غذایی رستوران ها می توانند کتوژنیک باشند. بیشتر رستوران ها غذای گوشتی یا ماهی تهیه می کنند. رژیم کتوژنیک همچنین می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن شما را تغییر دهد، بنابراین افزودن نمک اضافی به وعده های غذایی یا مصرف مکمل های معدنی می تواند کمک کند.