انتخاب های برتر در مورد رژیم کتوژنیک

تو رژیم کتوژنیک چی بخوریم از آنجایی که رژیم کتو نیاز به چربی بالایی دارد، افراد باید در هر وعده غذایی اسرار لاغری سریع برتر رژیم کتوژنیک چربی دریافت کنند. حداقل 70٪ کالری خود را از چربی دریافت کنید. حتماً روزانه حداقل ۹ تا ۱۰ لیوان آب برای کاهش وزن بنوشید. همچنین این مطالعه نشان داد افرادی که رژیم غذایی کتوژنیک را دنبال میکنند، به طور متوسط 0/9 کیلوگرم بیشتر از گروهی که رژیم غذایی کم چرب داشتند، وزن مردم اغلب از رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن استفاده میکنند، اما این رژیم میواند به مدیریت و کنترل برخی از بیماریها مانند صرع نیز کمک کند.

رژیم بولتپروف ادعا میکند که میتواند به کاهش وزن حدود نیم کیلوگرم در روز کمک کند و در عین حال سطوح انرژی و تمرکز را افزایش دهد. کافئین: کافئین میتواند در افزایش سطح انرژی، کاهش چربی و بهبود عملکرد فرد مؤثر باشد. • کافئین: کافئین ممکن است فوایدی برای انرژی، کاهش چربی و عملکرد آن داشته باشد. برای وزنهبرداری، کتو به بهترین وجه با تمرینات قدرتی جفت میشود، یعنی دامنههای تکرار کمتر، وزنه سنگین و فواصل استراحت طولانیتر. در این مقاله می خواهیم به مزایای متخصص تغذیه رژیم کتوژنیک و همچنین ویژگی هایی که لازمه این متخصص است، توضیحاتی را ارائه دهیم تا شما بتوانید بهترین متخصص در این زمینه را انتخاب کنید، همچنین اطلاعات کافی در رابطه با رژیم کتوژنیک در اختیار شما قرار می دهیم که می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. Th is post was ᠎done ᠎by GSA C​ontent Gener᠎ator DE᠎MO​.

رژیم کتوژنیک دکتر غفاری

در این رژیم کربوهیدرات بسیار کمتری دریافت میکنید، مصرف پروتئین را در حد متوسط حفظ کرده و ممکن است مصرف چربی را افزایش دهید.کاهش مصرف کربوهیدرات، بدن را در وضعیت متابولیکی به نام کتوز قرار میدهد، در این صورت برای تأمین انرژی بدن بهجای سوختن کربوهیدرات، چربیها سوزانده میشوند.بهتر است توضیح دادن در مورد رژیم کتوژنیک را با یک مثال ساده شروع کنیم. اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی از پروتئین ها را از طریق گوشت یا حبوبات دریافت می کنید. با همه مزایای زیادی که رژیم کتوژنیک دارد، با این حال عواملی خارجی وجود دارد که باعث می شود تا فرد نتیجه ایده آل را از این رژیم نگیرد که از جمله این عوامل می توان به دریافت کالری بیش از حد مجاز، عدم تحرک و نداشتن فعالیت ورزشی، استرس و اضطراب مزمن، بیماری های خاص، مصرف بعضی داروهای خاص، عدم دریافت ماده های غذایی مغذی اشاره کرد. C᠎on᠎te​nt has been cre᠎at​ed by G SA Content G᠎ener at or Demov er᠎si on!

استفاده از رژیم کتوژنیک برای اشخاصی که افزایش وزن بسیاری دارند و به دیابت و دیگر موارد مبتلا هستند، مهم شمرده می شود و اشخاصی که از این طریق تلاش دارند میزان متابولیک به بدن خود را در حد تعادل بگذارند، استفاده از رژیم کتوژنیک برای آنها مؤثر و مفید واقع می شود. با بررسی مطالعه ای که بر روی 13 مقاله معتبر انجام شده نشان داد که پیروی از یک رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن طولانی مدت کمی موثرتر از رژیم کم چربی خواهد بود. در یک رژیم کتوژنیک معمولی، تغذیه شما بر روی غذاهای چرب متمرکز است.

اولویت بندی بازیابی در هنگام بدنسازی روی KETO کلیدی است! از آن جایی که گلوکز به عنوان یک منبع انرژی در اولویت قرار دارد، به چربی نیازی نیست، بنابراین بدن آن را ذخیره می کند. کربوهیدرات ها کمک می کنند انرژی خود را بازسازی کرده و عضلات را با گلوکز برای بازسازی آماده کرده و یا برای ذخیره انرژی در آینده گلیکوژن را ذخیره می کند. بعد از این مدت بدن برای تأمین انرژی مورد نیاز خود مصرف پروتئین و چربی ذخیره شده در بدن را آغاز میکند و این امر در نهایت منجر به کاهش وزن شما میشود که به آن در اصطلاح به آن “کتوز” میگویند.

خوشبختانه کربوهیدراتی که در این رژیم مصرف می کنیم خیلی راحت سوزونده می شود و به عنوان چربی در بدن ذخیره نمی شود. میان وعده هایی که آماده کردن آنها راحت است و کم کالری هستند مانند میوه ها، آجیل، ماست و تخم مرغ پخته شده می توانند برای لاغری سریع مفید باشند. در رژیم کتوژنیک استاندارد تمام وعده های اصلی و میان وعده ها بر اساس چربی هایی مثل آووکادو، کره، روغن های سالم، ماهی های چرب و گوشت ها، زیتون و روغن زیتون تنظیم می شوند. رژیم های کتوژنیک می توانند باعث کاهش قابل توجه قند خون و سطح انسولین شوند که همراه با افزایش کتون ها، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

رژیم کتوژنیک چرخه ای

این رژیم برای ورزشکاران هم بسیار مورد تایید است ولی کسانی که بدنسازی کار می کنند بهتر است از یک رژیم دیگر استفاده کنند. این ممکن است به این دلیل باشد که تولید انسولین کمتر (که نتیجه این رژیم است) می تواند از تولید بیشتر کلسترول توسط بدن جلوگیری کند، بدین معنا که شانس شما برای داشتن فشار خون بالا، شریانهای سخت شده، نارسایی قلبی و دیگر شرایط قلبی کاهش مییابد. نکته مهم دیگر این است که همیشه باید به یاد داشته باشید که ورزش منظم، داشتن برنامه غذایی سالم و استفاده از مکمل لاغری سه ضلع مثلث تناسب اندام است.

سرویس سبک زندگی فردا: میوه، بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم است. هرچند توصیه میشود که فرد در این رژیم به دنبال منابع سالم چربی و پروتئین باشد و از مصرف چربیهای اشباع زیاد و مصرف چربی ترانس و نیز پروتئینهای فراوری شده دوری نماید. این رژیم معمولاً حاوی 70٪ چربی، 20٪ پروتئین و فقط 10٪ کربوهیدرات است. ما قادر به تولید گلوکز نیستیم و به طور مفید، فقط در حدود ۲۴ ساعت در بافت عضلانی و کبدمان ذخیره میشود.

گروه رژیم کتوژنیک

انسولین یک هورمون است که به بدن این امکان را می دهد تا قند را ذخیره یا به عنوان سوخت مصرف کند. چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم و از مصرف چه غذاهایی دوری کنیم؟ با تعیین میزان متابولیسم بدن متوجه میشوید که سرعت سوخت و ساز بدنتان چقدر است، چه فعالیتی باید انجام بدهید و چه مقدار کالری باید بسوزانید تا بتوانید به وزن ایدهآل برسید. این رژیم در حال حاضر برای درمان انواع مختلف سرطان و کاهش سرعت رشد تومور استفاده میشود. این فرصت برای شما فراهم شده است تا بهترین محصولات کتوئی را از فروشگاه دکتراستویا تهیه کنید.

بهترین گزینه اضافه کردن میوه، لبنیات و یا غذاهایی هست که بر پایه ی غلات هستند. در رژیمهای کمکربوهیدرات بر مصرف نامحدود پروتئین و چربی و کاهش شدید مصرف کربوهیدراتها تأکید میشود. این رژیم حاوی 60 درصد چربی، 35 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. بعد از اینکه بدن شما با کتو سازگار شد مجاز هستید روزانه تا 50 گرم کربوهیدرات مصرف کنید و با این وجود هم چنان در حالت کتوز بمونید. نوشیدنی هایی که در رژیم کتوژنیک غیر مجاز محسوب می شوند و مصرف آنها منع شده است، نوشیدنی هایی هستند که کربوهیدرات بالایی دارند.

رژیم کتوژنیک زهرا شیری

در ادامه انواع رژیم غذایی کتوژنیک و فواید آن و غذاهای مجاز و غیر مجاز در این رژیم غذایی ذکر میگردد. در مورد میوه ها و سبزیجات هم بهتراست که از سبزیجات غیر نشاسته ای (هویج، اسفناج، کلم بروکلی، …) و میوه های کم کربوهیدرات مثل توت و ملون استفاده کنید. خوردن میوه در حد اعتدال می تواند برای سلامتی عمومی بدن مفید باشد و همچنین می تواند منجر به حس سیری شود. مقدار مصرف پروتئین باید در حد متعادل باشد، زیرا مصرف بیشازحد آن میتواند باعث نوسان در سطوح انسولین و کاهش مقدار کتونها شود. زمانی که بیش از حد چربی مصرف می کنید و کربوهیدرات را حذف می کنید، بدن به عنوان اولین منبع انرژی، شروع به سوزاندن کتون می کند.

در این رژیم افراد اجازه دارند که قبل و بعد از ورزش ۲۰ تا ۳۰ درصد کربوهیدرات مصرف کنند تا بتوانند شدت ورزش خود را افزایش دهند. ورزشکاران قبل و بعد از ساعت ورزش و فعالیت خود می توانند مقداری کربوهیدرات بیشتر مصرف کنند تا انرژی مورد نیاز خود را برای بهتر ورزش کردن تامین نمایند. اما لازم است این هشدار را جدی بگیرید که هیچ نوع رژیمی بدون مشورت با پزشک برای شما مناسب نیست و قبل از پیروی از هر گونه برنامه غذایی جهت کاهش وزن، باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید. ᠎This was gen᠎er ated with t he he lp of GSA Con te​nt Ge​ne rato​r DE MO.

این نوع از رژیم کتو برای افرادی که اضافه وزن کمی دارند، توصیه میشود. وجود چربی اضافه در بدن، با ابتلا به دیابت نوع ۲، پیشدیابت و سندروم متابولیک ارتباط نزدیکی دارد. رژیم کتوژنیک می تواند عوامل خطرساز مانند چربی بدن، سطح HDL، فشار خون و قند خون را کنترل کند. هر دوی این عوامل در کنار هم می توانند منجر به افزایش توجه و تمرکز شوند. این فرآیند معمولا بین 3 تا 4 روز طول میکشد. به این فرآیند کتوزیس اطلاق می گردد. براساس گزارش برخی از افراد در مورد برنامه غذایی، این تاثیرات معمولا طی چند روز به پایان می رسد.

اما در عمل عده بسیار کمی موفق به انجام اینکار می شوند در واقع بیشتر افراد در چند روز اول کاهش وزن سریعی دارند و بسیار هم خوشحال می شوند اما چون این یک رژیم یک رژیم تخصصی هست نه تنها روند کاهش وزن موقف می شود بلکه عوارض جبران ناپذیر این رژیم آنان را مجبور به ترک رژیم و در نتیجه برگشت وزن می کند. مروری بر 13 مطالعه نشان داد که پیروی از رژیم کم کربوهیدرات کتوژنیک نسبت به رژیم کم چربی برای کاهش وزن طولانی مدت کمی موثرتر است.

رژیم کتوژنیک در شیردهی

متناوبا، برخی از رستورانها و سرویسهای تحویل غذا، غذاهای مبتنی بر این رژیم را در منو خود قرار دادهاند که میتوانید به سادگی آنها را سفارش دهید. آنها سرشار از مواد مغذی بستهبندیشده هستند و شما میتوانید مقادیر بسیار زیادی از این سبزیها با در نظر گرفتن یک سقف مشخص برای میزان کربوهیدرات آنها میل کنید. با این حال، در نظر داشته باشید که تحقیق در بسیاری از این زمینهها باید ادامه دار باشد. عجیب به نظر می رسد که یک رژیم غذایی پرچرب بتواند کلسترول “خوب” را افزایش داده و کلسترول “بد” را کاهش دهد، اما رژیم های کتوژنیک دقیقاً موجب کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب می شوند.

جوش زدن در رژیم کتوژنیک

خاکشیر در رژیم کتوژنیکTh᠎is data has  be​en creat᠎ed with the  help of G​SA Content G enerat or ​DEMO!