آیا می خواهید رژیم غذایی کتوژنیک خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

چیت در رژیم کتوژنیک نی نی سایت شما باید در روزهایی که رژیم کتوژنیک دارید از خوردن غذاهایی که دراین رژیم منع اسرار لاغری سریع برتر رژیم کتوژنیک شده اجتناب کنید. در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید. روی منابع پروتئینی که هر 9 اسید آمینه ضروری را دارند تمرکز کنید – به غذاهای پرپروتئین مانند گوشت، ماهی، تخم مرغ و همچنین مکملهایی مانند پروتئین کلاژن انرژی فکر کنید. پیروی از چنین رژیمی به این معنی است که کربوهیدراتها را با غذاهای غنی از چربی و پروتئین جایگزین خواهید کرد و اگر برای مدت طولانی از آن پیروی کنید ممکن است عواقب نامطلوبی برای برخی افراد داشته باشد. This has ᠎been gen᠎erated ​by GSA Con tent  Generat or D​emoversi on .

شما باید در این رژیم روزانه ۱۲۰ گرم پروتئین و حدود ۱۳۰ گرم چربی مصرف کنید. اگر برای تان سخت است و گرسنه می شوید می توانید بین ۱۰ تا ۲۰ گرم کربوهیدرات را به طور روزانه مصرف کنید. نکته: به یاد داشته باشید تمام این موارد تحقیقاتی هستند که انجام شده اند و برای قطعیت کامل باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند. در صورتی که شرایط و موارد زیر رو در خودتون میبینید، حتما باید رژیم رو با مشورت و زیر نظر پزشک انجام بدین. رژیم هدفمند به گونه ایی است که تنها در زمان انجام تمرینات ورزشی می توانید از کربوهیدرات ها استفاده می کنند.

رژیم کتوژنیک دکتر غفاری

علیرغم پیشرفتهای مداوم در دنیای پزشکی، چاقی همچنان به عنوان یک خطر بزرگ سلامت در سراسر جهان باقی مانده است. افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ که انسولین مصرف میکنند میتوانند در معرض هایپوگلایسمی قرار گیرند و در رژیم کتو با وجود محدودیت دریافت کربوهیدرات این خطر افزایش پیدا میکند. این رژیم یک روش موثر برای کاهش وزن و کاهش خطر ابتلا به بیماریها میباشد. برای اینکه به وضعیت کتوزیس برسید و در همان وضعیت باقی بمانید، باید مصرف کربوهیدرات را کم کنید. برای برطرف کردن این مشکل با این وضعیت مقدار کربوهیدرات مصرفی رو کم کنید و یک بار دیگه توضیحاتی که توی این مقاله گفته شد رو بررسی کنید.

رژیم کتوژنیک سه روزه

درست است که ما جهت درمان و مشاوره به نظر و تجویز این کارشناسان نیاز داریم، ولی این نکته را در نظر داشته باشید، که گذشته از این حرف ها، باز هم هر فردی خودش به وضعیت بدن و سیستم گوارشش آگاه تر است و می داند چه غذا ها و خوراکی هایی برایش سازگاری دارد و چه غذا ها و خوراکی هایی باعث ایجاد حساسیت و اختلال در بدنش می شود. رژیم کتوژنیک در واقع به عنوان ابزاری برای درمان بیماریهای عصبی مانند صرع نشات گرفته است.

رژیم کتوژنیک و پریودی

رژیم کتوژنیک در واقع همان ابتدا برای درمان بیماری های عصبی مانند صرع طراحی شد. احساس گرسنگی ممکن است در واقع فقط هوس خوردن خوراکیهای شیرین یا شور باشد. برخی از علائم این آنفلوانزا عبارتند از: کاهش انرژی و عملکرد مغزی ضعیف، احساس گرسنگی شدید، اختلالات خواب، حالت تهوع، مشکلات گوارشی و کاهش عملکرد ورزشی است. ۵- بهبود اختلالات سیستم عصبی: برای اولین بار رژیم کتو برای درمان صرع به ویژه در کودکانی که به صرع غیر قابل کنترل با دارو مبتلا شده بودند، شناخته شد. ۶- درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک یکی از دلایل ایجاد سندروم تخمدان پلی کیستیک، افزایش سطح انسولین است.

یکی از نکات بسیار مهم در رژیم کتوژنیک این است که برای شروع به اندازه ای که سیر میشوید غذا بخورید و ابدا درگیر شمردن کالری مصرفیتان نشوید. سپس، یک رژیم کتوژنیک معمولی برای بقیه روز بخورید. یک مطالعه نشان داد که افرادی که رژیم کتوژنیک دارند، 2.2 برابر بیشتر از افرادی که رژیم کم چربی دارند، وزن کم می نمایند. از آنجایی که بیس رژیم کتوژنیک، بر دریافت چربی استوار می باشد به همین دلیل افرادی که با بیماری های کیسه صفرا و یا پانکراس درگیر هستند به هیچ وجه مجاز به دریافت این رژیم نمی باشند.

افزایش رژیم کتوژنیک مهارت شما

با توجه به تمامی مطالب ذکر شده عنوان کردیم که چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم امیدواریم که استفاده از این دست از مطالب برای شما مفید بوده باشد. در این موارد لازم است میزان مصرف کربوهیدراتها را به حداقل برسانید و نکات متعددی که در مطالب بالا ذکر کردیم را مهم بشمارید. این برنامه غذایی مطمئناً با درک بیشتر مردم از یک رژیم غذایی سالم و متعادل که معمولاً مصرف پروتئین، چربی و کربوهیدراتها را ترویج میکند، در تضاد است. یکی از تحقیقات نشان داد افرادی که رژیم کیتو داشتند ۲٫۲ برابر بیشتر از افرادی که رژیم کم چرب و کم کالری داشتند، وزن کم کردن و حتی سطح چربی خون و کلسترول بد هم در آنها بهبود پیدا کرد.