ماساژ استئوپاتی – ترکیبی از دانش استئوپاتی و ماساژ درمانی


ماساژ استئوپاتیک نوعی ماساژ جامع است. این شامل اصول استئوپاتی و ماساژ درمانی است. ماساژ استئو یک ماساژ «کل بدن» است که شامل انواع تمرین‌های کششی و تمرین‌های استئوپاتیک است. هدف دستیابی به موقعیت مفاصل سالم است که به سلامت کلی کمک می کند.

بیشتر…

ماساژ استخوان معمولاً در یک کلینیک استئوپاتیک انجام می شود و استئوپات ماساژ را برای کاهش سفتی و سفت شدن عضلات و مفاصل انجام می دهد. ماساژ جریان خون را بهبود می بخشد و همچنین وضعیت بدن را بهبود می بخشد، تخلیه لنفاوی را تسهیل می کند و سیستم عصبی و وریدی را تقویت می کند. به این ترتیب، سطح ایمنی و انرژی را افزایش می دهد و سلامت و تندرستی کلی را بهبود می بخشد.

ماساژ استئو چه تفاوتی با ماساژ درمانی دارد؟

ماساژ درمانی با تمرکز بر روی نواحی خاصی از بدن باعث بهبود عضلات و مفاصل بعد از ورزش می شود. پس از ورزش، ماساژ برای کاهش تاثیر درد عضلانی تاخیری (DOMS) طراحی شده است که اکثر افراد پس از ورزش تجربه می کنند. ماساژ استئو همچنین جراحات و دردهای عضلانی را درمان می کند، اما با ارائه یک تجربه کل بدن به جای مفاصل یا ماهیچه های خاص در حالی که استئوپاتی را در بر می گیرد، سلامت و تندرستی کلی را نیز شامل می شود.

چه شرایطی ممکن است برای ماساژ استئو مفید باشد؟

ماساژ استئوپاتیک را می توان برای درمان طیف وسیعی از بیماری ها از درد عضلانی و سفتی عمومی گرفته تا سندرم تونل کارپال و آرنج تنیس بازان استفاده کرد. آسیب های ورزشی و وضعیت نامناسب نیز اغلب با ماساژ استئو درمان می شوند. سردرد، میگرن و سایر تنش‌های مرتبط با استرس را نیز می‌توان با این روش تسکین داد. اگر از شرایط حاد یا مزمن رنج می برید، ماساژ استخوان می تواند کمک کند.

تفاوت بین استئوپاتی و ماساژ استئوپاتی چیست؟

ماساژ استئوپاتیک برای مشتریانی که به خوبی به ماساژ درمانی پاسخ داده اند و از حرکات کششی سود می برند بسیار عالی است. ماساژ استئو یک تجربه کامل بدن را فراهم می کند زیرا روی آسیب یا مشکل خاصی تمرکز نمی کند، به این معنی که به عنوان یک درمان جامع در نظر گرفته می شود. همچنین ثابت شده است که ماساژ برای هرکسی که به‌جای درمان یک مشکل خاص، به‌دنبال یک «من را بردارید» کلی مفید است.

کلینیک های استئوپاتی و استئوپاتی می توانند آسیب ها یا مشکلات خاصی را هدف قرار دهند. استئوپات سابقه پزشکی کامل شما را بررسی می کند و معاینه بالینی را انجام می دهد. هدف تعیین علت اصلی درد و ایجاد یک برنامه فردی برای درمان و بهبودی است. این شامل کشش، تحرک مفاصل و یک “نسخه ورزشی” برای کمک به توانبخشی است.

در طول ماساژ استئو چه اتفاقی می افتد؟

ماساژ در کلینیک استئوپاتیک توسط یک استئوپات واجد شرایط انجام می شود. یک معاینه فیزیکی برای ارزیابی وضعیت بدن، عملکرد مفصل و هم ترازی ستون فقرات انجام می شود. در برخی موارد ممکن است معاینات بیشتری انجام شود. ماساژ به گونه‌ای طراحی شده است که یک تجربه آرامش‌بخش باشد اما تنش‌ها را از بین می‌برد و سلامتی را ارتقا می‌دهد.

به روشی مشابه ماساژ درمانی، از تکنیک های ماساژ درمانی استفاده می شود. با این حال، با ماساژ استئو، فشار کمتری با تاکید بیشتر بر تکان دادن و دستکاری برای تقویت تحرک مفاصل و کمک به آرامش عضلانی وارد می‌شود. در طول ماساژ، هر گونه محدودیت آشکار می شود و می توان تمرکز را برای بهبود جریان خون تغییر داد.

پس از ماساژ استئو، شما احساس آرامش خواهید کرد و درمانگر شما ممکن است پیشنهاداتی را در مورد تمریناتی که می توانید در خانه انجام دهید برای بهبود وضعیت بدن همراه با انعطاف پذیری و تحرک مفاصل و عضلات ارائه دهد.

تفاوت بین یک استئوپات و یک کایروپراکتیک چیست؟

متخصص کایروپراکتیک یک متخصص پزشکی است که عمدتاً روی درمان مشکلات مفاصل و ستون فقرات متمرکز است. برخی از متخصصان کایروپراکتیک نیز برخی از تکنیک های استئوپاتی را برای کمک به انعطاف پذیری عضلات اتخاذ می کنند. یک استئوپات به جای تمرکز بر یک شکایت خاص، کل بدن و همه شرایط را در نظر می گیرد. ممکن است شامل مشکلات گوارشی یا تنفسی همراه با مشکلات عضلانی، ستون فقرات و مفاصل باشد.

این یک باور رایج است که نقش یک کایروپراکتیک ایجاد “تنظیمات” در بدن برای بهبود عملکرد آن است. این تنظیمات کاملاً خاص و با هدف بهبود مشکلات مربوط به یک مفصل یا شرایط منفرد هستند. استئوپات به تصویر کلی نگاه می کند و سعی می کند احساس سلامت عمومی را ایجاد کند. برخی استدلال می کنند که کایروپراکتیک ها پزشکان سنتی تر هستند و رویکردی نظری را اتخاذ می کنند در حالی که استئوپات ها به عنوان کلی نگر در نظر گرفته می شوند. هر دو متخصص بسیار آموزش دیده و واجد شرایط هستند و در زمینه انتخابی خود متخصص هستند و هر دو بر رفاه مشتری خود تمرکز می کنند.