ده روش‌ها رژیم غذایی کتوژنیک به شما کمک می‌کند|به شما کمک می‌کند|اجازه می‌دهد شما به|کمک به شما|کمک به شما برای|فعال کردن|فعال کردن شما برای|آسانتر کردن|ارائه کمک به|نشان دادن نحوه} دریافت اضافی شرکت

چندین زمینه اصلی برای بررسی هرم رژیم کتوژنیک و فواید آن در کاهش وزن ، صرع ، سرطان و اخیرا عملکرد انسان انجام شده است. آسیب های مغزی: بررسی های حیوانی نشان داده اند که این رژیم می تواند صدمات مغزی را کاهش داده و پس از آسیب دیدن مغز به بهبود سریعتر آن کمک کند. با اینهمه اثبات این تاثیر هنوز هم نیازمند تحقیق و بررسی بیشتر است. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این رژیم شبیه SKD است؛ اما پروتئین بیشتری دارد. محصولات رژیمی یا کم چرب: این غذاها فراوری شده هستن و کربوهیدرات بالایی دارن چاشنیها: این غذاها دارای شکر و چربی های ناسالم هستند چربیهای ناسالم: روغنهای گیاهی فراوری شده و مایونز بیشتر میوهها به جز بخشی از توتها همونطور که در تصویر زیر میبینید، فقط تمشک و توت فرنگی هست که کربوهیدرات پایینی داره، اما بقیهی میوهها کربوهیدراتشون نسبتا بالاست.

رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران

رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران​This h as  be en c reated with t he ᠎he lp of ​GSA  Co​ntent ​Gene rator DE​MO.

روغن MCT در داخل بدن متابولیز شده و بیشتر شبیه کربوهیدرات عمل می کند تا چربی. رژیم های غذایی سیکلی یا هدفمند، روش های پیشرفته تری هستند و در درجه اول توسط بدنسازان و ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرند. نکته: همیشه سعی کنید سبزیجات و گوشت را در طولانی مدت در برنامه غذایی خود قرار دهید؛ زیرا سبزیجات هر نوع مواد مغذی را در خود جای دادهاند. آنها سرشار از مواد مغذی بستهبندیشده هستند و شما میتوانید مقادیر بسیار زیادی از این سبزیها با در نظر گرفتن یک سقف مشخص برای میزان کربوهیدرات آنها میل کنید.

رژیم کتوژنیک خوب یا بد

خواندن این مقاله را از دست ندهید : چه دارویی با چه غذایی ممنوع است. ورزشکاران این مقاله را از دست ندهند : چرا سرد کردن بعد از ورزش مهم است؟ شاید این مقاله از اسپرت اسکولار برای شما مفید باشد: چگونه با وجود زانو درد ورزش کنیم؟ در این برنامه به سادگی، کربوهیدراتهایی را مثل شکر، نوشابه، برنج، شیرینی و نان سفید که به راحتی هضم میشوند، کاهش میدهیم که از این لحاظ با رژیمهای اتکینز و کمکربوهیدرات شباهتهایی هم دارد. این بدان معنی است که بدن شما به انسولین کمتری نیاز دارد و انسولین کمتری هم ترشح میکند.

برای شروع عضله سازی روی کتو، باید غذای بیشتری بخورید؛ زیرا که عضلات شما برای رشد به سوخت نیاز دارد. در عوض مستقیما وارد کبد می شود ، جایی که متابولیز شده و انرژی همچون کربوهیدرات را آزاد کرده و در این روند مقدار زیاد کتون ( که به عنوان سوخت استفاده می شوند ) ایجاد می کند. در رژیم کتوژنیک این سوخت و ساز سریعتر انجام میشود و شما مجبور نیستید قند را در بدن ذخیره کنید. انسولین به بدن شما این اجازه را میدهد که از قند موجود در خون استفاده کنید یا آن را ذخیره کنید. C᠎on᠎tent h as be᠎en c reat​ed with GSA  C​ontent G​en​er at or D emover si᠎on .

عوارض دیگری چون یبوست، افت قند خون یا سوءهاضمه و نیز در موارد نادر دچار سنگ کلیه یا اسیدیته شدن بدن شوید. این سطح پایین انسولین در بدن از شما در برابر برخی از انواع سرطان یا حتی آهسته شدن روند رشد سلولهای سرطانی کمک میکند. علت این امر احتمالا سطح پایین ترشح هورمون انسولین و در نتیجه ممانعت از ساخت و تجمع کلسترول بد در خون است. دیابت با تغییرات متابولیسم، قند خون بالا و اختلال در عملکرد انسولین مشخص می شود.

You’ll از ما متشکریم – 10 نکته در مورد رژیم کتوژنیک باید بدانی

اکنون این بدان معنا نیست که نمی تواند ابزاری موثر باشد ، زیرا بسیاری از مطالعات نشان می دهد که رژیم کتوژنیک به عنوان یک ابزار از دست دادن چربی بسیار موفقیت آمیز است ، عمدتا با استفاده از راهی برای کنترل آسان کالری دریافتی. رژیم کتوژنیک چرخشی (CKD): نوع چرخشی شامل دورههایی از کربوهیدراتهای بیشتر است؛ مثلا 5 روز کتوژنیک کمکربوهیدارت (کمکَرب) و 2 روز با کربوهیدرات بالا. رژیمهای غذایی با کمترین میزان کربوهیدرات سبب کاهش بیشتر قندخون نسبت به سایر رژیمهای غذایی لاغری می شوند. اگر از تاثیرگذاری آن ها در روند رژیم کتوژنیک خود مطمئن نیستید ، می توانید تست های لازم را انجام دهید.

رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا ویژگی ها

اگر تمایل به نوشیدن شیک های پروتئین بعد از اتمام تمرین دارید ،فقط کافیست مطمئن شوید که در طول روی به مقدار زیاد پروتئین دریافت نکرده اید. رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا: این رژیم شبیه به رژیم استاندارد است، با این تفاوت که دارای مقدار بیشتری پروتئین است. در یک مطالعه انجام شده دسته ای از افراد رژیم غذایی محدود با کربوهیدرات و دسته ای دیگر رژیم غذایی محدود با چربی را به مدت 6 امتحان کردند. بی سی ای ای والین گلوکوژنیک است ، بدین معنا که می تواند منجر به تولید گلوکز شود و به طور بالقوه باعث قرار گرفتن شما در روند کتوژنیک می گردد.

 Data was c᠎reat​ed wi th t᠎he ​he lp ​of G SA C on te nt G᠎ener at​or DE MO!

تو رژیم کتوژنیک چی بخوریم

همچنین در کبد، چربی را به کتون تبدیل می کند که می تواند انرژی را برای مغز فراهم کند. راه حل لاغری با رژیم غذایی کتوژنیک : کتوژنیک یک رژیم غذایی با کربوهیدرات کم و چربی بالاست که بدن را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل می کند و با کاهش شدید مصرف کربوهیدرات ، چربی را جایگزین می کند. تصور برخی از افراد بر این است که اگر یک رژیم دارای فواید بسیاری می باشد، می تواند برای تمامی افراد عملکرد مفیدی را به جا بگذارد. حتی یک دستگاه ساده مانند گام شمار می تواند ابزار مفیدی در روند چربی سوزی شما باشد.

رژیم کتوژنیک هرم

متخصص تغذیه گفت: رژیم « کتوژنیک » عوارض زیادی دارد، بنابراین برای افرادی که با سایر رژِیمهای معمولی می توانند کاهش وزن داشته باشند توصیه نمی شود. سالاد مرغ با روغن زیتون و پنیر فتا. حتی می توانید یک قاشق غذاخوری روغن زیتون در شیک خود بریزید و 13 الی 14 گرم چربی دریافت کنید. اگر قبلاً گلوکز خون بالا دارید، خوردن کربوهیدرات زیاد می تواند خطرناک باشد. اکثر سلول ها ترجیح میدهند از قند خون که از کربوهیدرات ها ناشی میشود به عنوان منبع اصلی انرژی بدن استفاده کنند.

شایع ترین و جزئی ترین عوارض جانبی کوتاه مدت رژیم کتوژنیک شامل مجموعه ای از علائم مانند حالت تهوع، استفراغ، سردرد، خستگی، سرگیجه، بی خوابی، مشکل در تحمل ورزش و یبوست است که گاهی اوقات به عنوان آنفولانزای کتو شناخته می شود. شام:مرغ با پاستو و پنیر خامه ای همراه با سبزیجات. رژیم کتو ابتدا به مدت دو دهه به طور گستردهای مورد استفاده قرار گرفت اما با آمدن داروهای ضد صرع، استفاده از آن کم شد ولی از اواخر دهه 90 میلادی دوباره روند صعودی گرفت.  Th᠎is po​st has  be᠎en g ener at ed with G​SA C​onte nt Generator  D᠎em over sion᠎!

این است سریع روش حل یک مشکل با رژیم کتوژنیک

رژیم­های دوره­ای و هدفمند برای ورزشکاران حرفه­ای مناسب­تر هستند ولی برای کسانی که دنبال رژیم خوب هستند رژیم غذایی کتوژنیک بهترین رژیم برای کاهش وزن آنها شامل: رژیم­های استاندارد و رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا است. این نوع رژیم غذایی شامل دورههای دارای کربوهیدرات بالاتر مانند 5 روز رژیم کتوژنیک و دو روز رژیم با چربی بالا است. در رژیم کتوژنیک یک قانون کلی وجود دارد که می گوید: کربوهیدارت کم و چربی بالا. مکمل های BCAAs به روند تمرینات و ریکاوری شما کمک می کند ، در طول تمرینات از این مکمل استفاده نمایید اما در مصرف آن زیاده روی نکنید!

بدنسازی و رژیم کتوژنیک

اما جایگزین سدیم از دست رفته بسیار حیاتی است ، به ویژه زمانی که در حال تمرین هستید. رژیم کتو ممکن است به کاهش علائم بیماری آلزایمر و کند کردن پیشرفت آن کمک کند. این رژیم در دهه 1920 و 30 به تقلید از متابولیسم روزه، به عنوان درمانی برای بیماری صرع معرفی شد. کاهش مصرف کربوهیدرات، بدن شما را در یک وضعیت خاص متابولیکی تحت عنوان «کتوز» یا «کتوزیس (Ketosis)» قرار میدهد. رژیم کتوژنیک استاندارد(SKD):این نوع رژیم کتوژنیک رایگان رژیم غذایی کم کربوهیدرات، با پروتئین متوسط و چربی بالا است که معمولاً شامل 70٪ چربیهای سالم، 20٪ پروتئین و فقط 10٪ کربوهیدرات میباشد.

چرا نادیده گرفتن رژیم کتوژنیک هزینه فروش شما را به همراه خواهد داشت

رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): این رژیم شامل مقدار بسیار کمی کربوهیدرات، مقدار متوسطی پروتئین و مقدار زیادی چربی است. کتو، مخفف «کتوژنیک»، رژیمی است بر اساس خوردن مقدار زیادی چربی، مقدار متوسط از پروتئینها و مقدار بسیار کم کربوهیدرات. این نوع از رژیم کتوژنیک بهطور معمول محتوی ۷۵٪ چربی، ۲۰٪ پروتئین و ۵٪ کربوهیدرات است.برای دریافت رژیم لاغری آنلاین روی لینک کلیک کنید. بهتر است از تخممرغهای ارگانیک و محتوی امگا ۳ استفاده کنید. برای به حداقل رساندن این عوارض، می توانید برای چند هفته اول، رژیم کم کربوهیدرات را امتحان کنید. مواد معدنی: نمک اضافه شده و سایر مواد معدنی می توانند هنگام شروع کار به دلیل تغییر در تعادل آب و مواد معدنی مهم باشند.

نمونه رژیم فستینگ کتوژنیک

جدای اینکه بدن شما شروع میکتد به سوزاندن چربی های بدن شما که در نتیجه ی آن کاهش وزن شدید را به همراه دارد. به گزارش سرویس وبگردی خبرگزاری صدا و سیما، رژیم غذایی کتوژنیک که به نام رژیم کتو نیز معروف است، یک برنامه ی کاهش وزن متداول شناخته میشود. در کلینیک مایا شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که برنامه غذایی شما مخصوص خودتان است و تمام ویژگی های لایف استایلتان در برنامه غذایی لحاظ شده است.

در این رژیم منابع کربوهیدرات مثل قند، آرد، نشاسته و غیره تقریبا از برنامه غذایی حذف میشوند. جستجوی گسترده اصطلاح “رژیم کتوژنیک” منابع 1913 را برمی گرداند ، که نشان دهنده علاقه قابل توجه به موضوع است. بعد از این مدت بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود مصرف پروتئین و چربی ذخیره شده در بدن را آغاز میکند و این امر در نهایت منجر به کاهش وزن شما میشود که به آن در اصطلاح «کتوز» میگویند.

زمانی که بدن شما برای تامین انرژی مورد نیاز خود، چربی میسوزاند این امر سبب ساخت کتون می شود. به این صورت که برای لاغری، بیشترین کالری مورد نیاز بدن از طریق دریافت چربی و پروتئین تامین میشود و مصرف کربوهیدارتها به خصوص موادی مثل نان سفید، سودا، شکر، انواع خمیر و پاستا و سایر کربوهیدرات که زودهضم هستند ممنوع است. پروتئین شما را زود سیر میکند و ممکن است فراموش کنید که باید چیزی بخورید! کارتون خیلی سادهس. غذاهایی که مجاز هستین رو میتونید تا جایی که احساس سیری کنید، بخورید. به طور کل، این رژیم شامل مصرف روزانه 20 تا 50 گرم کربوهیدرات و مصرف زیاد چربی مانند گوشت، ماهی، تخم مرغ، آجیل و روغنهای سالم است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اسرار لاغری سریع برتر رژیم کتوژنیک لطفا از صفحه ما بخواهید.