آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی خودداری کرده اید زیرا فکر می کردید که باید شدید باشد ، بگذارید ما به شما یک بمب واقعی هدیه دهیم که شما آن را دوست خواهید داشت – لازم نیست این تمرین شدید باشد تا م effectiveثر باشد! وارد کنید: تناسب اندام پیاده روی. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م effectiveثر عمل کند.

این که آیا به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا نمی توانید با تمرینات بدون نفس و عرق کردن مشکل داشته باشید ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و کم هزینه باشد که به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید.

برای آگاهی از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام و اینکه چرا جایگزینی م effectiveثر برای تمرینات با شدت بالا است ، ادامه مطلب را مطالعه کنید!

درباره ما: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

مزایای پیاده روی

پیاده روی دارای مزایای جدی برای سلامت جسمی و روانی شما است.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد از کاهش وزن پشتیبانی می کند، طول عمر را افزایش می دهد ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت، و واقعا می تواند به شما کمک کند خلاق تر شدن

برای خوردن؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری به طور کلی! و ، بیشتر وجود دارد. این ورزش با شدت کم همچنین خطر استرس مفاصل را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین کاملاً مشمول مالیات شما می شود ، در حالی که در هزینه های اضافی شما صرفه جویی می کند و از عضویت در باشگاه گران قیمت صرف نظر می کنید.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای تحرک شما انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل وجود ندارد. بر اساس تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد که شما آن را انجام دهید آی تیفوران می کند در طول روز یا حملات طولانی تر به طور همزمان. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر در یک دفتر کار می کنید ، بگذارید این انگیزه برای حرکت باشد! آن مراحل را وارد کنید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

درباره: مزایای شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از حرکت ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

رفتن به تناسب اندام به سادگی اعمال قصد در پیاده روی های شما است. یعنی گرفتن اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های CDC، و هنگام در نظر گرفتن برنامه پیاده روی تناسب اندام برنامه ریزی شود.

به جای قدم زدن آرام در محله ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ شکل صحیح راه رفتن

چگونه پیاده روی را شروع کنیم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده شروع یک برنامه تناسب اندام پیاده روی هستید. با این حال ، آمادگی برای موفقیت مهم است. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن بهترین نیت آسان است ، اما تمرکز خود را در این راه از دست می دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا در هنگام پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما شما تنها نخواهید بود! وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل یکی از تمرینات قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به یاد داشته باشید ، برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در زمان دیگری از روز یا حتی در روزهای مختلف ، مطمئن شوید که به هدف هفتگی خود یعنی 150 دقیقه رسیده اید.

شماره 2 پیاده روی خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعه کرد نشان دهید عاداتی که دنبال می کنید عادت هایی هستند که به طور مرتب انجام می دهید (و در زمان های مشابه هر روز / هفته).

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید یا آن را بشکند. شاید دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا شاید حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای! اطمینان حاصل کنید که طبق برنامه خود عمل می کنید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ جالب بود مگه نه؟ شما شروع به تجسم نسخه شادتر و سالم تری از خود کرده اید. احساس خوبی داشتید و احساس انگیزه می کردید. اما انگیزه زودگذر است. ممکن است در برخی از روزها احساس کنید که بسیار الهام گرفته اید و در برخی دیگر کاملاً برعکس. به همین دلیل است که دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خود را به عنوان نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام گرفته از خود تجسم کنید. کسی که به روال پیاده روی شما پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه در هیچ کجا یافت نمی شود ، به “چرا” بازگردید. برخی روزها ممکن است از روزهای دیگر سخت تر به نظر برسند ، اما می دانید که در راه هستید. تسلیم نشوید!

شماره 4 یک سیاهه راه رفتن را شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمی به تدریج اتفاق می افتد ، مزایای روانی تمرینات پیاده روی می تواند کاملاً آنی باشد. با رضایت از احساس خود بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) ، واقعاً این رضایت را القا کنید. این به شما کمک می کند تا به طور ناخودآگاه عادت پیاده روی جدید خود را تقویت کرده و چسبیدن به آن را بسیار ساده تر کنید. همانطور که مغز شما متوجه می شود بعد از هر قدم زدن چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن آن می کند که به سطح ناخودآگاه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

افزودن طعم خاصی به پیاده روی های شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند ، و این باعث می شود که به ادامه آنها ادامه دهید. ما دوست داریم به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم ، یا حتی از یک دوست بخواهیم در پیاده روی های ما به ما بپیوندد. وقتی سرگرم می شوید ، از سرعت سریع پرواز می توانید شوکه شوید!

این تمرین تناسب اندام را امتحان کنید

اگر نمی توانید برای پیاده روی بیرون بروید؟ بدون استرس! به سادگی بازی را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید پیاده روی تناسب اندام روتین با مربی FitOn بری کوگل. در نهایت یک مایل کامل به سمت موسیقی پر انرژی حرکت خواهید کرد ، که شما را قدم به قدم (به معنای واقعی کلمه) می رساند.

برنامه پشتیبان تهیه کنید و قبل از آمدن انسداد را پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک یا شاید فقط کسالت!) وقتی زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، خواهد شد) ، برای انگیزه و تمرینات به برنامه FitOn بروید تا به شما در ادامه کار کمک کند. گام در راه رسیدن به اهداف خود!

دیدگاهتان را بنویسید