8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز است که به من کمک می کند به سمت اهدافم حرکت کنم حتی وقتی خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم. همچنین بسیار ساده است که من آن را تنظیم کرده ام. این روال کار من است!

در واقع ، ایجاد یک روال سالم مستلزم فرض ها و پاهای زیادی برای انتخاب مناسب برای بدن و ذهن شما است. و این باعث می شود که اقامت با او بسیار آسان تر شود. به همین ترتیب ، کل هدف معمول این است که به خود اجازه دهید به نحوی وارد خلبان خودکار شوید. وقتی معمول است که در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله از تمرین خارج شوید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به سلامت شما کمک کند.

خوب ، برنامه ریزی یک روال سالم بسیار آسان است. اما برنامه خود را به جایی برسانید که هست در حقیقت def معمولی نیاز به کار دارد در اینجا نکاتی وجود دارد که من برای ایجاد روال سالم خودم استفاده کردم – و امیدوارم مفید باشد!

مطمئن شوید که آن را دوست دارید

در اینجا چیز معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر هستید ، احساس کشش خواهد کرد. و این بدان معناست که شما آن را حفظ نخواهید کرد. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شده باشد ، اگر به نظر برسد یک کار سخت است ، در نهایت بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور به انجام کارهایی کنید که از آنها متنفرید فقط به این دلیل که سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند تمرین رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های سالم با طعم بد اتفاق می افتد. پروتئین گیاهی اضافه کنید و LSF را تحریک کنید و واقعاً انتظار دارید که پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری بنوشید.

در واقع ، هدف از یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید که چه می کنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را طوری تنظیم کنید تا در واقع از تمام قطعات آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، تنظیم یک روال زمان می برد! نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری آسان انجام دهید ، مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد با خود. اگر در حال تلاش برای تمرین بیشتر روزهای هفته هستید ، با برنامه روزانه 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای یک راه عالی برای راهنمایی شما در یک برنامه معمول تمرین است! اگر سعی می کنید نظافت بیشتری داشته باشید ، کافی است هر روز صبح تخت خود را آماده کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، کاری ساده به عنوان افزودن یکی از مشوق های جدید ما به صبح شما ، راهی عالی برای راحتی است.

داشتن اهداف عالی عالی است. اما شما باید آنها را قابل دستیابی کنید و این به معنی تقسیم آنها به مراحل کودک است. نگاهی به روال سالم ایده آل بیندازید و چند راه را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

کمک بگیرید

پیروی از روالها ، حتی زمانی که آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کوچک تقسیم کرده اید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا این روال سالم را شروع کرده اید.

برای کمک به تمرکز و ادامه بازی A خود ، من دو نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر کنید.

اگر هر یک از دوستان شما در تلاش برای ایجاد یک روال سالم است ، مسئولیت شریک دیگر را بر عهده بگیرید. اساساً ، شما یک کار مهم انجام می دهید تا چندین بار در هفته ثبت نام کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار آسان تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سالم تر کار نمی کنند ، به جامعه LSF در Insta دسترسی داشته باشید!

DEF همچنین توصیه می کند چند برنامه روی تلفن خود قرار دهید – مانند برنامه LSF ما – که روال عادی شما را به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک آسان برای ادامه کار روی #لنز دارید.

خود را ضعیف کنید

اگر قصد دارید از یک روال سالم پیروی کنید و سپس هرگز مزاحم نشوید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بسیاری از ما چند روز فرصت داریم تا سری بزنیم. این هست بنابراین معمولی ، پس استراحت کن !!

شاید به تهیه غذا عادت کرده اید ، اما در یکشنبه احساس خستگی می کنید و به نظر می رسد یک دردسر بزرگ است. این خیلی خوبه! در آن روز آرام باشید و احتمالاً برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه مقداری وقت بگذارید تا غذای هفتگی را آماده کنید.

یا شاید یک هفته است که دیگر روال سالمی ندارید. اتفاق افتاد! نجنگید و از پیشرفت هایی که به دست آورده اید دست نکشید. یک شکست کوچک بزرگ نیست – به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید بود!

با او بمان

باز هم می گویم: ورود به یک کانال با روال سالم ، زمان می برد! باهاش ​​بمون عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت را ترک کنید یا ترک کنید ، اما متوجه شده ام که طولانی تر از آن است. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً وارد مهد همه چیز شوید.

یک روال سالم می تواند ASA را در احساس و ظاهر شما تغییر دهد. بله ، چیزی لازم است. اما ارزشش اینقدر زیاد است!



دیدگاهتان را بنویسید