6 نکته تناسب اندام برای پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود قرار بگیرید


تجملات فصلی؟ با یک پتو نرم در ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد پاییزی روی کاناپه دراز بکشید ، کاملاً احساس خوبی دارید. باور کنید ، ما همه شبها مراقبت از خود را دنبال می کنیم و سرعت فصل را کاهش می دهیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد که روال راحت شما را با حرکتی تکمیل می کند که نه تنها می تواند به شما کمک کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه می تواند به حفظ ارتعاشات مثبت بعد از تابستان که با حرکت به فصل جدید کمک می کند ، کمک کند.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود قرار بگیرید.

6 نکته تناسب اندام برای پاییز که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز روی زمین نیامده است ، فصل مناسبی برای سفر است تمرینات بیرونبه چه در حال دویدن در اطراف محله باشید ، چه در مسیرهای پیاده روی باشید یا در کلاس FitOn بیرون بروید ، افزودن هوای تازه و هرگونه نور احتمالی خورشید به تمرینات شما می تواند به شما در تحریک کمک کند. هورمون های شادی در فصلی که ممکن است حالات روحی تغییر کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی ممکن است مشغول شوند و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی دشوارتر است. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه خود را حفظ کنید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که دوست تمرین شما باشد! این می تواند به شما در حفظ مسئولیت و در مسیر درست کمک کند.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاسهای تناسب اندام گروهی راهی عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید شما با دوست آموزشی بعدی خود ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را برای پیوستن به FitOn و همکاری با استفاده از FitOn Party دعوت کنید!

شماره 3 قبل از خروج جمع کنید

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و بهانه دیگری را برای کنار گذاشتن تمرین در آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که در هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر تمایل دارید که خود را نوازش دهید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس ورزشی زیبا به کمد لباس پاییزی شماست!

مرتبط با: لوازم ضروری برای سلامتی پاییز

شماره 4 روی پخش در ویدئوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود ضربه بزنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) مانع از تناسب اندام پاییز شما شود. هنگامی که در حال خرابی هستید ، پوشاندن ویدئوی تمرین FitOn مورد علاقه شما نعمت نجات دهنده شما خواهد بود.

و آگاهی از این که در حال انگیزه توسط مربی متخصص ، به موسیقی عالی گوش خواهید داد ، شما را برای تمرین بعدی خود مجبور می کند.

شماره 5 از زمان ناهار استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تیره تر است ، زمان ناهار را حساب کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و سریع تمرین کنید. سریع وارد می شود HIIT تمرینات ورزشی ، دویدن در محله یا کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند تا روز خود را از بین ببرید ، به شما انرژی می بخشد و بهره وری خود را افزایش می دهید.

# 6 تمرین هم برای ذهن و هم برای بدن

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز است. و در میان برنامه های شلوغ و هرج و مرج تعطیلات آینده ، این تغییر فصل می تواند زمان خوبی برای بازگشت به خانه و استراحت باشد.

می افزاید آموزش ذهن آگاهی برنامه معمول شما می تواند به شما در تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، کاهش درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید مرور کردن دسته یوگا FitOn برای انواع کلاس های یوگا می توانید آن را مستقیماً از خانه به صورت رایگان انجام دهید!

این فصل پاییز را برای تناسب اندام خود مناسب کنید

با پایان یافتن تعطیلات تابستانی و شروع به ریختن درختان ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل جمعی برای مرور روال ها وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای شروع مجدد تمرینات و یافتن روال تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را در ماه های سرد انرژی ، تناسب اندام ، چابک و سالم نگه دارد. اوه ، و مال تو PSL مطمئنا بعد از یک عرق خوب طعم بسیار شیرینی دارد!

دیدگاهتان را بنویسید