6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ


چه شما کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل بین کار و زندگی شخصی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، این احتمال وجود دارد که بیشتر روزهای خود را یا کار کنید یا به دفتر کار خود بروید و بالعکس. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی خود امروز در آینده به طرز شگفت انگیزی نتیجه خواهد داد.

در اینجا برخی از راه ها برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود ، علیرغم برنامه شلوغ ، آمده است:

1. مراقب روز خود باشید

ما همیشه این بهانه را داریم که برای آشپزی یا ورزش بسیار مشغول هستیم ، اما با دنبال کردن روز و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، همه زمان اضافی را برای جمع آوری یک تمرین 30 دقیقه ای یا انجام چند جلسه برنامه ریزی وعده غذایی قبل از یک هفته پرتنش پیدا خواهید کرد. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

برای داشتن یک خواب راحت 7-8 ساعت در هر شب ، هدفی را تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی علت اصلی عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که مقدار هورمون استرس کورتیزول را در بدن شما افزایش می دهد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. اولویت را به آموزش دهید

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف بلوک است ، روال تمرین خود را مانند یک جلسه در اولویت قرار دهید. در زمان استراحت ناهار به باشگاه بدنسازی کنار میز خود بروید یا برای ایجاد احساس مسئولیت در کلاسهای عصرگاهی ثبت نام کنید.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای داشتن انگیزه در مورد سلامتی و تناسب اندام خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه اعداد و چه جلسات باشد ، لیستی از اندازه گیری های بدن ، وزن بر حسب کیلوگرم ، اقدامات انجام شده در هر روز ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و همه آنها را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5. از قبل برای وعده های غذایی برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید تمام هفته در مسیر غذاهای سریع بروید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما بسیار مضر است. قبل از شروع یک هفته پرتلاطم دیگر ، عادت کنید به صورت دسته ای هر آخر هفته آماده شوید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، از قبل برنج و عدس درست کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای دسترسی آسان ، چند سبزی خرد کرده و سفید کنید. هوموس پیش ساخته بخرید یا خودتان آن را بسازید و در هر زمان که اشتهای شما زیاد شد آن را به عنوان سس آغشته در دسترس نگه دارید.

6. مرطوب می کند

برای کاهش وزن و حفظ فرم ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. روزانه حداقل 2 لیتر آب بنوشید. همچنین می توانید آب را با آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب سم زدایی با طعم هایی که انتخاب می کنید تغییر دهید.

وقتی مدام با کار بمباران می شوید ، حفظ شیوه زندگی سالم سخت است ، اما با چند شیفت سالم و تصمیم گیری آگاهانه ، همه چیز ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای داشتن انگیزه هستید ، Fitness را با 10 دلار بررسی کنید! بسته به موقعیت مکانی شما ، اشتراک های بیشتری ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید