4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و تناسب اندام برای بسیاری از ما هدف مهمی است. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر به تازگی تمرین می کنید ، ممکن است نخواهید با یک تمرین شدید شروع کنید. شما باید بدن و قلب خود را سبک کنید تا تمرین کنید تا استقامت و قدرت خود را افزایش دهید. می توانید با یک تمرین سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، دویدن سریع ، ضربه زدن ، پریدن و … باعث می شود ضربان قلب خود را افزایش دهید. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید تا بدن شما پس از آسیب دیدگی خم شود. احساس خواهید کرد که ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار احساس درد کنید ، اما با قوی شدن ماهیچه ها این حالت پس از مدتی از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید با افزایش عادت بدن ، شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

هنگام کاهش وزن و تناسب اندام مهمترین نکته ای که باید رعایت شود رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر از آنکه به بدن خود آسیب برسانید ، آسیب می رسانید. رژیم متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. مصرف تمام مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره به دست می آید ، نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های تصادفی به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این فرایند کند و وقت گیر و زمان بر است. شما باید انتظارات خود را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از ظاهر و احساس بدن خود راضی باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی ایجاد کنید و وقتی به این اهداف نرسیدید دلسرد شوید ، زیرا صادقانه می گویم که این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار دارید باشد.

4- نتایج را مدتی در اختیار بگذارید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، سخت کوشی و اراده زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. بحث زمان و پشتکار است. نمی توان انتظار داشت که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است چند ماه طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و موقعیت خود را حفظ کنید. سخت کوشی و فداکاری سرانجام شما را به آنجا می رساند.

ایناهاش! این نکات شما را در روال مناسب تناسب اندام راحت می کند. به یاد داشته باشید ، این در مورد پیشرفت شما است ، نه مسابقه با زمان. شما باید به میزان تحمل بدن خود توجه کنید. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید