یک طرح رادیکال برای احیای SoHo مبتلا به همه گیری: ماشین ها را بیرون ببرید


در حالی که بخش هایی از منهتن در ماه های اخیر علائم بهبودی همه گیر را نشان داده اند ، هیچ بحثی وجود ندارد که مالیات اقتصادی پایداری در شهر وجود داشته باشد که سال ها طول می کشد تا برخی از محله ها بازیابی شوند. اصلی ترین آن SoHo است ، یکی از غنی ترین مناطق شهر و یک منطقه خرید که در ماه های اول همه گیری تبدیل به یک شهر ارواح شد.

از دست دادن گردشگری بین المللی منجر به تعطیلی بیش از 40 فروشگاه – بیش از 30 درصد از کل مشاغل منطقه – و بیش از یک چهارم دفاتر در حال حاضر خالی است. همانطور که اخیراً نیویورک تایمز اعلام کرده است ، “شاید به هیچ محله تجاری در شهر آمریکا که از ویرانی مالی همه گیری بیشتر آسیب دیده باشد آسیبی نرسیده باشد.” اما برخی از گروه های محلی این را فرصتی منحصر به فرد برای تجسم مجدد محله می دانند تا هم شروع به بازیابی کنند و هم اجازه دهند در سالهای آینده – با در نظر گرفتن فضاهای پیاده بیشتر برای مردم محلی و گردشگران – رونق یابد.

ابتکار IDH SoHo Broadway ، که بخشی از این منطقه را شامل می شود ، از جمله برادوی بین هوستون و کانال ، یک طرح “Public Realm Vision” (همراه با Streetplans و Karp Strategies) را پیشنهاد کرد که باعث کاهش ترافیک محله و تبدیل آن قسمت از برادوی به مسیر عابر پیاده ، اتوبوس و دوچرخه ؛ افزایش فضای پیاده رو و امکانات پیاده (شامل صندلی ها) در امتداد برادوی و خیابان بروم. و ایجاد بازارهای عمومی در امتداد خیابان پرینس و خیابان هوارد.

به گفته مارک دیکوس ، مدیر اجرایی IDB در SoHo ، از برادوی خواسته می شود ترافیک زیادی را انجام دهد – از تونل هلند ، وسایل نقلیه محلی ، تحویل ، اتوبوس و بقیه. بنابراین این طرح بر تغییر مسیر ترافیک غیر محلی در اطراف لبه های “فوق بلوک” تشکیل شده است که SoHo ، NoLita و Little Italy را تشکیل می دهد.

دیکوس گفت: “خیابان هایی در اطراف آن بلوک فوق العاده وجود دارد که برای مقابله با این ترافیک طراحی شده است ، اما محله های داخل بلوک محله های محلی هستند.” “خیابان پرنس یک خیابان یک خطه است. برادوی یک خیابان یک خطه است. آنها برای مقابله با ترافیک منطقه ای که باید به مرکز شهر ، مرکز شهر یا فراتر از شهر برسد طراحی نشده اند. و با فیلتر کردن ترافیک ، که فکر می کنیم یک رویکرد معتبر است ، می توانیم برخی از فضاهای عمومی واقعاً عالی را در همسایگی خود در امتداد برادوی ایجاد کنیم که به برخی از مسائل دیرینه ازدحام ترافیک ، ازدحام پیاده روها و عملیات تجاری می پردازد. “

تصویری از نحوه تغییر مسیر ترافیک در اطراف “فوق بلوک”

فلش

تصویری از نحوه تغییر مسیر ترافیک در اطراف “فوق بلوک”

SoHo BID

الگویی برای برنامه آنها منطقه برادوی نزدیک و بالای خیابان 23 در منهتن بود ، جایی که شهر ترافیک را منحرف می کرد: “اگر اکنون در خیابان 23 ، در شمال و جنوب خیابان 23 ، بروید ، عابران پیاده ای واقعاً عالی وجود دارد -عملاً این اتفاق افتاده است. از طرح Open Streets استفاده می کند و فضای بازار ایجاد می کند. “

این طرح در حال حاضر از رئیس منطقه منهتن ، گیل بروئر ، پشتیبانی می کند ، که می گوید “دقیقاً همان الگوهای فکری است که SoHo Broadway همیشه به آن احتیاج داشته است ، اما وقتی شروع به بهبودی خود از بیماری همه گیر می کنیم ، اهمیت ویژه ای دارد.”

دیجی ویلیامز ، سرپرست توسعه کسب و کار Boxed ، خرده فروش آنلاین دو نفره در SoHo ، نیز معتقد است که این طرح می تواند به تسریع احیای تجاری محله کمک کند: “ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد جایی که دفاتر ما باید در آنجا رشد کنیم ، می کنیم. .. آیا این محله ای است که مردم می خواهند و فروشندگان و شرکای تجاری ما می خواهند بروند؟ “من به همین دلیل در هشت سال گذشته در SoHo بودم. برای من ، برنامه چشم انداز می گوید این مکانی است که ما می توانیم در آن بمانیم ، جایی که مردم مفتخر خواهند بود که آن را خانه نام ببرند ، جایی که مردم می توانند سخت کار کنند ، اما سپس آنها می توانند بیرون بروند و از وقت خود در تعطیلات لذت ببرند. “

ارائه دیدگاه SoHo IDB برای برادوی بین هوستون و کانال

ارائه دیدگاه SoHo IDB برای برادوی بین هوستون و کانال

فلش

ارائه دیدگاه SoHo IDB برای برادوی بین هوستون و کانال

SoHo BID

پیدایش این طرح با راه اندازی گزارش Envision SoHo / NoHo آغاز شد ، که تعدادی از مسائل مربوط به کیفیت زندگی را مشخص کرد که باید در سال 2019 مورد بررسی قرار گیرد.

سپس ، در دوران همه گیری ، با بسته شدن مغازه ها و ماندن مردم در خانه ، “ما آن لحظه را در نظر گرفتیم تا عمیقا در مورد مسائلی که در گزارش Envision SoHo / NoHo مشخص شده اند فکر کنیم: کمبود فضای سبز ، عدم وجود فضای باز”. این شهر با استفاده از فضای عمومی و پتانسیل دگرگون کننده آن لحظه ، واقعاً با ظاهر خیابانهای باز ، به سختی مبارزه می کند. “در اینجا یک فرصت بسیار منحصر به فرد وجود داشت که محله را برای رشد پایدار در آینده ، از طریق بهبود و فراتر از آن ، بر پایه محکمی قرار داد.”

این طرح علاوه بر پرداختن به مسائل مربوط به ترافیک و عابران پیاده ، فرصت های جدیدی را برای آوردن امکاناتی به محله ایجاد می کند که مکمل “تاریخ فرهنگی غنی آن ، به ویژه در هنر است.” با در اختیار گرفتن این فضاهای پارکینگ و ارائه امکانات ، این امر فرصت هایی را برای قرار دادن هنرهای عمومی در محله ایجاد می کند. و من از این بابت بسیار هیجان زده هستم. من فکر می کنم انجام این کار دشوار است ، که فرصتی عالی برای ادای احترام به تاریخ فرهنگی غنی آن در SoHo ایجاد می کند. “

دیکوس خاطرنشان کرد که این طرح مستقل از تلاش های شهر برای ایجاد طنین در SoHo و NoHo ، مناطقی که از اوایل دهه 1970 تحت بازسازی اساسی قرار نگرفته اند ، تدوین شده است. دولت بلاسیو به دنبال اضافه کردن هزاران آپارتمان جدید ، از جمله صدها محل اقامت است. در یک منطقه عمدتا سفیدپوست (طبق آمار سرشماری اخیر 80 درصد سفیدپوست) و جایی که اجاره خانه ها حدود 60 درصد بیشتر از متوسط ​​در منهتن است.

تصویری از خیابان بروم

تصویری از خیابان بروم

فلش

تصویری از خیابان بروم

SoHo BID

همانطور که انتظار می رفت ، طرح تعمیر باعث واکنش منفی برخی از مردم محلی شد که می خواهند محله را همانطور که هست حفظ کنند و مشخص نیست که این طرح ، که چندین ماه توسط شهر مورد بررسی قرار گرفته است ، از حمایت کافی برخوردار است. شورای شهر تصویب می شود. در هر صورت ، دیکوس گفت که چشم انداز آنها برای SoHo ، که قبل از اعلام تعمیر شهر آغاز شده بود ، “در صورت انجام این تغییرات” از آنها تعریف می کند.

با این حال ، از تاب آوری برخی از افراد برای تغییر نمی توان اجتناب کرد ، خواه ساکنان طولانی مدت که بر اثر آسمان خراش ها جان خود را از دست داده اند یا رانندگانی که نمی خواهند جای پارک را رها کنند. این واقعیتی است که هر گروهی که سعی در تجسم مجدد استفاده از فضای عمومی داشته و منجر به نزاع در محله های سراسر شهر شده است ، خواه ناهار خوری در فضای باز باشد یا خیابان های “آشفته”.

دیکوس گفت: “من فکر می کنم تغییر همیشه دشوار است و دیدگاه های متنوعی در هر محله وجود دارد ، اما هدف از این طرح این است که محله برای همه بهتر شود ، از جمله کسانی که در آنجا زندگی می کنند ، در آنجا کار می کنند و بازدید می کنند.” “اگر امروز به SoHo بیایید ، اغلب یک ترافیک شلوغ است ، که هیچ ساکن آن را دوست ندارد. ما از بوق زدن شکایت می کنیم ، از بیکاری شکایت می کنیم. شکایات زیادی وجود دارد ، درست است؟ هدف ما این است که به این مسائل بپردازیم … ما فضای سبز اضافه می کنیم ، هنر عمومی را اضافه می کنیم ، یک جریان عابر پیاده بهتر ایجاد می کنیم. امیدوارم و خوشبین هستم که همه ذینفعان SoHo این طرح را بهتر از وضعیت فعلی دوست داشته باشند. “

ویلیامز ، که شرکت Boxed آن بیش از 100 کارمند در SoHo دارد ، گفت که رشد آینده محله ، هم به عنوان یک منطقه تجاری و هم مسکونی ، حیاتی است: “من فکر می کنم هر وقت چیز جدیدی پیشنهاد می کنید ، مردم کمی می ترسند. “، او گفت. گفت. “مردم از تغییر می ترسند ، اما اگر شما تغییر نکنید ، در نهایت عقب خواهید ماند. نحوه خرید ، کار و زندگی مردم در حال تکامل است و خوشحالم که می بینم SoHo در مورد آن فکر می کند و سعی می کند این را اتخاذ کند. زیرا اگر این کار را نکنید ، باز می گردید و عقب می مانید. “

در حال حاضر ، IDB SoHo به دنبال بازخورد جامعه در مورد این طرح است ، با شهردار بعدی و اعضای شورای شهر در مورد نحوه پیشبرد آن بحث می کند و مطالعات ترافیک و پارکینگ را انجام می دهد. در همین حال ، شنبه ها در ماه اکتبر یک پروژه تظاهرات آزمایشی موقت در خیابان پرینس با نام مستعار “شاهزاده کوچولو پلازا” اجرا می شود. این برنامه شنبه در خیابان پرینس ، بین برادوی و خیابان مرسر اجرا می شود و به روی تردد وسایل نقلیه بسته می شود.

شنبه گذشته عکسی از خیابان بروم دوباره اختراع شد

شنبه شب خیابان بروم خود را دوباره اختراع کرد

فلش

شنبه شب خیابان بروم دوباره اختراع شد

براندون زواگرمن

دیدگاهتان را بنویسید