گزارش: کمتر از نیمی از خیابانهای باز نیویورک فعال هستند


بیش از 14 ماه از زمانی که شهردار بیل دی بلاسیو برای اولین بار از طرح خیابان های باز خود رونمایی کرد ، می گذرد ، که در ابتدا قصد داشت به عابران پیاده و دوچرخه سواران فضای بیشتری برای گسترش ایمن در روزهای اول همه گیری بدهد. از آن زمان ، این برنامه در چندین شاخه موفقیت ، از جمله رستوران های باز و فرهنگ باز ، شکوفا شده است و شورای شهر قانونی را تصویب کرده است که از شهر می خواهد خیابان های باز را به برنامه ای دائمی تبدیل کرده و برای خدمت به محله های مرفه تری که بیشترین نیاز را دارند ، گسترش دهد.

اما گزارش جدید حمل و نقل جایگزین (TA) استدلال می کند که در حالی که این برنامه هم برای بهبود زندگی شهری محبوب و هم مثبت است ، “نابرابری های قابل توجهی در برنامه ریزی و عملکرد برنامه وجود دارد.”

این گروه صدها محقق داوطلب را برای بازدید از هر خیابان باز شهر حداقل تابستان امسال فرستاد و دریافتند که از 274 خیابان باز فهرست شده توسط وزارت حمل و نقل (DOT) ، تنها 46 درصد آنها – یا 126 در مجموع باز شده است. خیابان ها – در واقع کاربردی بودند. آنها یک خیابان باز فعال را به عنوان یک خیابان باز تعریف کردند که در آن حداقل یک نقشه بردار “در طول ساعت ها و روزهای ذکر شده توسط DOT موانع را در خیابان مشاهده می کرد.” بر اساس گزارش آنها ، هیچ مانع یا مانعی برای جلوگیری از ورود خودروها و حرکت در اکثر خیابانها در ساعات باز وجود نداشت.

این بدان معناست که تنها 24 مایل از خیابانهای کاربردی باز در سراسر شهر وجود دارد ، در فاصله ای کمتر از 100 مایلی Blasio ، هدف این شهر هنگام شروع برنامه و بسیار کمتر از حداکثر تعداد خیابانهای باز شهر بود. در پایان تابستان گذشته ، که کمی کمتر از 70 مایل بود.

DOT ، که اخیراً یک فرایند مشارکت عمومی را برای بهبود پروژه ها و قوانین مربوط به تنظیمات دائمی غذاخوری در فضای باز آغاز کرده است ، این اعداد را مورد اعتراض قرار داد: آنها گفتند که در حال حاضر 47 مایل خیابان آزاد در شهر وجود دارد.

ست اشتاین ، سخنگوی DOT گفت: “خیابان های باز یک واکنش اضطراری به همه گیری بوده است و ما اکنون اقدامات لازم را برای دائمی و طولانی مدت بودن این برنامه انجام می دهیم.” “محله هایی که از برنامه استفاده کرده اند در حال حاضر منابع لازم را برای دائمی شدن خیابان های باز محبوب خود دریافت می کنند. “

استاین افزود که این آژانس با جوامع فاقد IDB یا گروه های محلی برای حمایت از خیابان های باز تماس می گیرد.

سخنگوی دیگری با بیان اینکه روش تحقیق TA را زیر سال می برد ، می افزاید: “ما به طور فعال و مکرر وضعیت خیابانهای باز خود را بررسی می کنیم و اطمینان داریم که بسیاری از این خیابانها در واقع عملیاتی هستند – علیرغم آنچه ممکن است یک دستفروش در آن دیده باشد. آلانا مورالس ، سخنگوی DOT گفت: “تنها یک بازدید جداگانه وجود دارد.” همچنین خیابان های باز وجود دارد که اخیراً در نقشه های ما به روز شده اند و در گزارش TA مورد توجه قرار نگرفته است. “

گزارش TA همچنین نشان داد که بیشتر خیابانهای باز که در برانکس ، کوئینز و بروکلین کار نمی کردند. در برانکس ، آنها دریافتند که 84 درصد از خیابانهای باز ذکر شده در عمل وجود نداشت. در کوئینز و بروکلین ، آنها دریافتند که 69 و 60 درصد از خیابانهای باز عملکردی ندارند.

آنها همچنین دریافتند که از هر پنج نیویورکی تنها یک نفر در فاصله کمی از یک خیابان باز فعال زندگی می کند و توزیع نابرابر خیابان های باز در محله ها و مناطق غنی تر وجود دارد. در هیچ یک از شش ناحیه اجتماع (هیچ کدام در منهتن) هیچ خیابان باز فعال وجود ندارد که به نظر آنها دارای کمترین ساکنان در فاصله کمی از پارک هستند.

کوری اپستین ، سخنگوی TA امروز به Gothamist گفت: “خیابان ها می توانند راهی برای بهبودی باشند و می توانند به غلبه بر همه بحران های شهر کمک کنند و خیابان های باز باید محور این وضعیت باشند.” “ما خیابان های باز را بسیار دوست داریم ، می خواهیم آنها موفق باشند. مگر اینکه شخصی داده ها را ردیابی کند ، نمی توانیم برنامه را بهبود بخشیم. اگر مقادیر و داده ها ضبط و به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نشوند ، بهبود آن دشوار است ، به همین دلیل است که من اکنون همه چیز را قرار می دهم. “

این گزارش جدید درست یک سال پس از آخرین گزارش پیشرفت جایگزین حمل و نقل در برنامه ارائه می شود. در تابستان 2020 ، تنها چند ماه پس از اجرای خیابان های باز ، گروه ادعا کرد که طرح دی بلاسیو “فاقد[ed] چشم انداز و جاه طلبی “و در اصل” شبکه ای بود که از جزایر در فضای عمومی با چالش های مدیریتی جدا شده بود “.

اپشتین گفت: “اخلاق داستان این است که می دانیم خیابان های باز کار می کند ، اما آنها باید در بسیاری از زمینه های دیگر کار کنند.” وی افزود: “ما داده هایی داریم که نشان می دهد قوانینی وجود دارد که می تواند به آنها در کار کمک کند ، اما ماه ها و ماه ها اجرا نشد و وعده های شهردار نقض شد. این گزارش نشان می دهد که دیگر هیچ تاخیری وجود ندارد و چرا گسترش و بهبود راههای باز ضروری است. “

این گزارش شامل چندین مثال از روش هایی است که در آن خیابان های باز زندگی را در شهر بهبود بخشیده است: صدمات دوچرخه سواران در خیابان های باز 17 درصد کاهش یافته است ، در حالی که در سال گذشته 20 درصد در سراسر شهر افزایش یافته است. تصادفات ناشی از خودرو و عابران پیاده در خیابانهای باز بیشتر از شهر افتاد. و همانطور که د بلاسیو ادعا کرد ، بیش از 100،000 شغل در صنعت رستوران داری به دلیل فرصت های ناهار خوری در فضای باز نجات یافته است و تنها 0.38 of از فضای خیابان مورد استفاده خیابان های باز است.

یک نظرسنجی که توسط کالج سیهنا برای TA انجام شد نشان داد که 63 درصد از رای دهندگان نیویورک از بستن خیابان ها به روی اتومبیل ها برای باز کردن آنها به روی مردم حمایت می کنند ، از جمله بیش از 50 درصد از دارندگان خودرو. نظرسنجی های انجام شده توسط DOT در اوایل سال جاری نشان داد که 81 درصد از پاسخ دهندگان می خواهند برادوی یک خیابان باز دائمی باشد.

از جمله توصیه های TA در مورد چگونگی بهبود برنامه: هر خیابان باز را دائمی کرده و 24 ساعت در هفته با زیرساخت ها و پشتیبانی بهتر باز کنید. تمام خیابانهای باز را حداقل تا نیم مایل گسترش دهید. کاهش پارکینگ در جاده های باز برای جلوگیری از تلاش رانندگان برای ورود ؛ محله هایی را که با برنامه نژادپرستانه ، آلودگی هوا بیشتر و میزان بیشتر تصادفات رانندگی محروم هستند ، هدف قرار داده و اولویت بندی می کند. و یک خیابان خارج از هر مدرسه ای در نیویورک ببندید تا خیابان های مدرسه باز ایجاد کنید.

شما می تونید گزارش کامل رو اینجا بخونید.

عکسی از یک خیابان باز در خیابان 36

یک خیابان باز در خیابان 36

فلش

یک خیابان باز در خیابان 36

کاستاس لیمپروپلوس / CSM / Shutterstock

اپشتین افزود که اگرچه شهردار یک هیئت مشاوره حمل و نقل برای پیشنهاد ایده هایی برای “بهبود حمل و نقل” تشکیل داد ، اما د بلاسیو با هیچ یک از توصیه های گروه پس از 18 جلسه ملاقات هیچ کاری نکرد.

دو بلاسیو در سخنرانی خود در مورد وضعیت شهر در سال جاری گفت که “حقوق صاحبان سهام و مشارکت در قلب گسترش خیابان های باز خواهد بود” ، اما TA می گوید این اتفاق نیفتاده است. اپشتاین افزود: “ما امیدواریم که دولت بعدی بیشتر بر خیابان ها و بهبود ما تمرکز کند و از قوانین اخیر تصویب شده پیروی کند.”

رئیس جمهور و شهردار بروکلین ، اریک آدامز ، که قبلاً از گوتهمیست برای ادامه برنامه خیابان های باز در صورت شهردار شدن ابراز حمایت کرده بود ، در بیانیه ای گفت که این برنامه “نجات دهنده” در دوران همه گیری بود ، اما جای پیشرفت دارد. به

آدامز می گوید: “همانطور که این گزارش جدید نشان می دهد ، توزیع برنامه عمیقا ناهموار بوده است و نیویورک سیاه و قهوه ای در پنج محله بسیار کمتر به خیابان باز دسترسی دارد.” “با توجه به اینکه چشم انداز خیابانی شهر ما پس از COVID چگونه باید باشد ، ما باید کار بهتری انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مزایای خیابان های باز به نیویورکی ها که بیشتر به آنها نیاز دارند برسد.”

دیدگاهتان را بنویسید