کلاسهای یوگا تناسب اندام برای 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و روحی است که در هند پدید آمده است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که به دنبال تمرکز بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود هستند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای علاقمندان به اتخاذ این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی آنها مفید است.

یافتن سبک مناسب با توجه به نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز را نشان می دهند.

این می تواند نوع زیادی از انواع مختلف یوگا باشد و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. شاید ایده خوبی باشد که انواع مختلف را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. موارد زیر نه نوع رایج یوگا است که امروزه تمرین می شود.

یوگا

تمرکز یوگا عمدتا بر آناتومی و تنظیم بدن است. کارهای جانبی ، از جمله بلوک و پتو یوگا ، می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. معمولاً این نوع یوگا دقیق و دارای جزئیات است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه موقعیت های مختلف بر هر گروه از استخوان و ماهیچه تأثیر می گذارد. اگر با حرکات معمول Lyengar Yoga آشنا نیستید ، بهتر است دوره های سطح مبتدی را شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین تمرین است. هاتا اصول اولیه یوگا با سرعت کمتری است. هر تصویر برای چند نفس در حالی که بر وضعیت بدنی تمرکز می کنید نگه داشته می شود. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان معرفی آرامش بخش یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر دوست دارید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه خاص از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی تشک خود را راه اندازی می کنید باید چه کار کنید. موقعیت ها هر بار به مدت نود دقیقه در یک دنباله تمرین می شوند ، بنابراین این نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. گرمای اتاق حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار خسته کننده باشد ، در درجه اول به دلیل گرما ، بنابراین مطمئن شوید که در صورت لزوم استراحت کرده و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد زیرا سریع است. اگر تمرینات در فواصل زمانی شدید را دوست دارید ، این می تواند سبک دلپذیری باشد. این شامل گره زدن نفس و حرکت در یک سری پیوسته از هیپوستاز است که مدت زیادی دوام نمی آورد. Vinyasa می تواند بسیار شبیه به رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع را که با ریتم ژست ها مطابقت دارد پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگای ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این هیپوستازها برای مدت طولانی در انتقالهای آهسته نگهداری می شوند تا به سیستم عصبی بدن برسند و به شما در آرامش عمیق کمک کنند. بلوک ها اغلب به عنوان پشتی برای کمک به حمایت از اعضای بدن در حرکات خاص استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید که بیش از حد انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در دوران نقاهت بعد از ورزش هستند ، عالی باشد.

اشتانگا یوگا

اگر روالهای چالش برانگیز با دستورالعمل های سخت را دوست دارید ، اشتانگا یوگا ممکن است سبک یوگای کامل شما باشد. هر کلاس از همان هیپوستازها تشکیل شده است که به طور خاص در یک سری شش تایی قرار گرفته اند. شما تنفس و حرکت خود را از طریق هر تصویر تنظیم می کنید تا در حالی که احساس می کنید عضله داخلی شما سوزانده می شود ، یک جریان عالی تناژ ایجاد می کند. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که در مورد موقعیت تمرین صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر شامل این هستند که شما به طور مستقل دنباله ها را دنبال کنید و در صورت نیاز فقط راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

ظاهر کوندالینی یوگا با انواع دیگر یوگا بسیار متفاوت است. این بیشتر یک یوگای روحانی است که شامل تنفس همراه با تمرینات مکرر است. آواز خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن نیز بخشهای ضروری این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که انرژی درون شما دفع می شود.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی بین این دو این است که یوگا داغ به یک دنباله بیست و شش موضعی متصل نیست و می تواند چندین هیپوستاز را به روش های مختلف در خود جای دهد. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر تصویر عمیق تر حرکت کنید و در صورت عدم احتیاط کشش بیش از حد ایجاد می شود. این کلاس شما را بسیار عرق کرده و چالش برانگیزتر خواهد بود ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح مبتدی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش تمام عضلات خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مراقبه با تأکید بر بافتهای همبند عمیق تر است. شما ابتدا به بدن خود اجازه می دهید تا به جای درگیر شدن با عکس ، حالت خود را آزاد کند. این تمرین همچنین به شما امکان می دهد تا حالت کشسانی را بازیابی کنید ، در حالی که ذهن و بدن را متعادل می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این مورد ، شما احتمالاً قبلاً متوجه مزایای سلامتی آن شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اینها مزایایی هستند که باید در صورت شروع یک تمرین یوگا و رعایت مداوم آن به دنبال آن باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، درمان درد و تخریب ذهن و بدن شما است.

مهمترین مرحله اقدامی اولین گامی است که روال ورزش و تغییرات در شیوه زندگی ما را شامل می شود. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است از نظر روحی و جسمی قوی تر و بهتر از سایر تمرینات ورزشی مشابه باشید.

از وب سایت ما به آدرس: https://fitnessfor10.com/ دیدن کنید تا مکانی در نزدیکی خود و یک کلاس یوگا که مناسب ترین نیازهای تناسب اندام شما است پیدا کنید.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تناسب اندام برای 10 + 1775-352-8663 1775

دیدگاهتان را بنویسید