چگونه وقتی در یک فانک گیر می کنید بیشتر مراقب خود باشید


هنگامی که سلامت عاطفی ما ضربه می خورد ، احساس غرق شدن می تواند به سرعت ظاهر شود. این احساسات می توانند غیرقابل پیش بینی ، ناتوان کننده و حتی ترسناک باشند. شاید قلب شما شروع به کار کند ، قفسه سینه شما متشنج شود یا احساس عصبانیت یا سرخوردگی داشته باشید. اگرچه این احساسات کمتر از ایده آل هستند ، اما شما تنها نیستید – در واقع ، اگر بدانید تعداد زیادی از آنها در مبارزه شما سهیم هستند ، شگفت زده خواهید شد. مطالعه اخیر توسط انجمن روانشناسی آمریکا دریافتند 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر احساس غرق شدن و بیش از 80 درصد علائم استرس طولانی مدت را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید یا نمی دانید در مواقع ناراحتی چه باید بکنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

قبل از اینکه نکات کاربردی برای مراقبت از خود ، بدون توجه به آنچه تجربه می کنید ، بیابید.

نکات سریع که می تواند سلامت روانی را افزایش دهد ، مهم نیست که چگونه احساس می کنید

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما محرک هایی داریم و همه ما شرایط سختی را تجربه کرده ایم که ما را از مرز دور می کند (و اگر سرتان را تکان می دهید ، لطفاً اسرار خود را به ما نگویید). اگرچه ما می توانیم از اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت روان خود استفاده کنیم (فکر کنید: الف رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، شروع یک تمرین مدیتیشن یا خواب کافی) ، ما نمی توانیم از وقوع موقعیت های استرس زا جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما راهکارهای مقابله و نکات کاربردی را برای پیاده سازی آنها در هر زمان که به کمک نیاز دارید ارائه می دهیم!

بنابراین ، دفعه بعد که احساس کردید گیر کرده اید ، تنها هستید ، استرس دارید یا کمی کمتر از خود متعادل خود هستید ، این نکات سریع سلامت روان را امتحان کنید. این ابزارها می توانند به شما در تنظیم سیستم عصبی خود کمک کنند و احساس آرامش را در شما ایجاد کنند.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه باید بکنید

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، به تنفس بازگردید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. برای یک شماره 1-2-3-4 از طریق بینی نفس بکشید ، مکث کنید ، سپس دهان خود را به آرامی با همان شماره بازدم کنید. تکرار!

استنشاق عمیق اسانس اسطوخودوس را انجام دهید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک را در دست داشته باشید. وقتی احساس اضطراب یا استرس می کنید ، یک یا دو قطره به مچ دست خود بیفزایید و یک نفس عمیق در زمین بکشید و ذهن خود را دوباره متمرکز کنید.

پیاده روی بی وقفه بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و آرام قدم بزنید. حرکت ساده بدن می تواند افکار مضطرب شما را از بین ببرد و ذهن شما را از حالت کشمکش یا فرار برای استراحت و هضم تغییر دهد.

مدیتیشن کنید

وقتی احساس غرق شدن می کنید و نمی دانید چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، با یک مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای ذهن خود را آرام کنید. این کار را پنج دقیقه امتحان کنید همین حالا مدیتیشن آرام کنید توسط آماندا گیلبرت برای تسکین فوری!

وقتی احساس می کنید گیر کرده اید چه کار کنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

نمی دانید وقتی تحت فشار شدید و گرفتار الگوی منفی تفکر هستید چه باید بکنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. شاید ذهنیت خود را تغییر دهید ، غذای سالم تری بخورید یا فقط ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا در جنبه آگاهانه برنامه روزانه صبح خود قرار بگیرید. تغییرات کوچک در طول زمان به تغییرات بزرگ می افزایند!

برای داشتن طرز فکر مثبت ، ذهنیت منفی را کنار بگذارید

تغییر دیدگاه شما می تواند فایده ای فوری برای سلامت روان داشته باشد. وقتی افکار منفی شما تسخیر می شوند ، به چیزی فکر کنید که برای آن سپاسگزار هستید و تغییر ذهنیت خود را مشاهده کنید.

مربوط: 3 هک های متخصص برای شکستن چرخه تفکر منفی

دیگر فکر نکنید و شک نکنید

به راحتی می توان هر سناریوی “چه می شود اگر” را در ذهن خود قرار دهید و بدترین آن را تصور کنید. اما اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، وقت آن رسیده است که احساسات خود را کنترل کنید! به جای تصور بدترین نتیجه ، بهترین را در نظر بگیرید. میخوای چی بشه؟ سپس تصور کنید که سناریوی مثبت به واقعیت تبدیل می شود. به سادگی ذهن خود را دوباره متصل کنید! با گذشت زمان ، شما یاد خواهید گرفت که این الگوهای منفی تفکر را “بشکنید”.

لیستی از اهداف تهیه کنید

هم کوتاه مدت و هم بلندمدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ در این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد برنامه می تواند به پرورش انگیزه کمک کرده و شما را تشویق به اقدام کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

وقتی در یک کار عادی هستید ، یک سرگرمی جدید برای تحریک علاقه خود پیدا کنید. فکر کنید: یک تمرین یوگا ، یک کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی جالب!

وقتی احساس خستگی می کنید چه کار کنید

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

اغلب کم آبی بدن (حتی در کوچکترین) می تواند منجر به احساس خستگی و بی حالی شود. فراتر از انرژی ، این می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما تأثیر بگذارد. در ساعات اولیه صبح یک لیوان بزرگ آب بنوشید و یک بطری را در طول روز با خود حمل کنید. وقتی احساس خستگی می کنید ، جرعه جرعه بنوشید!

یک میان وعده غنی از انرژی بخورید

یک میان وعده انرژی زا و پر از مواد مغذی که استرس را از بین می برد می تواند به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک کند. سعی کنید میان وعده های سرشار بخورید مواد مغذی که انرژی را تحریک می کنند مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر تسکین دردهای عضلانی و تحریک ریکاوری ، پژوهش نشان می دهد که دوش آب سرد می تواند خلق و خو را افزایش داده و خستگی را کاهش دهد. در حالی که ماندن در سرمای سرد همیشه نیست بیشترین خوشایند ، ما نمی توانیم انکار کنیم که چگونه احساس سرزندگی می کنیم!

به پیاده روی در فضای باز بروید

چه در حال پیاده روی و چه در تمرینات سبک باشید ، شرکت در یک تمرین با شدت کم می تواند انرژی شما را افزایش دهد ، استرس شما را از بین ببرد و حتی شما را مولدتر کند.

مربوط: 10 کاری که باید مدام انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی احساس ناراحتی می کنید چه باید بکنید

احساسات خود را مرور کنید

به جای احساسات خود ، آنها را روی کاغذ بیاورید. ما دوست داریم از این به عنوان “تخلیه مغز” یاد کنیم – فقط هر آنچه را که در ذهن دارید بنویسید و آن احساسات را بیرون بیاورید!

این را فریاد بزن

گاهی اوقات یک گریه خوب کاتارتیک دقیقاً همان کاری است که هنگام احساس غم و اندوه یا ناراحتی انجام می دهید. در واقع ، الف مطالعه هاروارد دریافتند گریه مواد شیمیایی که اکسی توسین خوب و مواد مخدر درون زا را ترشح می کند ، ترشح می کند ، که بیشتر به عنوان اندورفین شناخته می شود. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی تسکین دهد!

اتاق یا منطقه ای را تمیز کنید

آیا می دانید نظافت و سلامت روانی است مربوط؟ یک فضای تمیز می تواند به رفع احساس اضطراب و ناراحتی کمک کند ، در حالی که به عنوان یک راه مiveثر برای رهایی از سر عمل می کند.

یک مجله قدردانی شروع کنید

حتی در بدترین روزها ، همیشه چیزی برای قدردانی وجود دارد. یک لیست تشکر شروع کنید و به آن اضافه کنید. وقتی احساس ضعف ، گم شدن یا ناراحتی می کنید ، دوباره مجله خود را بخوانید و همه چیزهای مثبت زندگی خود را به خاطر بسپارید!

وقتی احساس ناامیدی یا ناراحتی می کنید چه باید بکنید

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

تنفسهای آهسته و عمیقی که قبلاً ذکر کردم؟ برگرد به اینجا وقتی احساس ناامیدی یا ناراحتی می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. آیا هنوز احساس اضطراب می کنید؟ تنفس خود را تا زمانی که تنش شروع به از بین رفتن کند ادامه دهید. با یک ذهن شفاف تر و آرام تر به وضعیت باز خواهید گشت.

یک تمرین HIIT انجام دهید

تمام آن انرژی آتشین را به قلب تپنده منتقل کنید آموزش HIIT! شما احساسات منفی را برای آن دسته از هورمون هایی که احساس خوبی دارند و پس از تمرینات عرق کرده به سیستم شما هجوم می آورند ، تغییر خواهید داد.

فعالیت آگاهانه یا تکنیک تسکین استرس مورد علاقه خود را تمرین کنید

شاید این یک نفس عمیق باشد ، الف جریان یوگا، یا آرام بخش حمام نمک اپسومبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس خنکی ، آرامش و جمع آوری می دهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه باید بکنید

یک شبکه پشتیبانی پیدا کنید

اینها می توانند خانواده ، دوستان ، سازمانهای محلی شما و البته پزشک یا درمانگر شما باشند. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، درخواست حمایت کنید! افراد زیادی آماده و مایل به کمک هستند.

اعمال مهربانانه تصادفی

شاد کردن دیگران باعث می شود احساس خوشبختی کنید (و کمتر تنها باشید). این برنامه رایگان ، ساده و برای روح مفید است.

از شبکه های اجتماعی خارج شوید

گاهی اوقات شبکه های اجتماعی چندان اجتماعی نیستند. در حقیقت ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات باعث می شود احساس انزوا بیشتری کنید. در رسانه های اجتماعی سم زدایی کنید و در زمان حال زندگی کنید! با یک دوست تماس بگیرید ، به یک غریبه لبخند بزنید یا در یک کافه بنشینید و روابط واقعی را در اولویت قرار دهید.

دوستان خزدار آنها را در آغوش بگیرید

شاید سگی را به فرزندی بپذیرید ، در پناهگاه حیوانات خانگی داوطلب شوید ، یا زمانی را با حیوان خز دوست خود بگذرانید! علاوه بر این واقعیت که آنها ما را با عشق بی قید و شرط بردند ، حیوانات خانگی نیز آنجا بودند نمایش دادن برای تحریک روحیه ، کاهش استرس و ایجاد احساس تنهایی کمتر.

در یک مسابقه آموزشی جدید شرکت کنید

اگر موفق شدید ، عرق کردن آن در یک کلاس آموزشی یا در یک گروه تناسب اندام می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید با همان ایده باشد!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

به صورت رایگان در FitOn ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با مشاوره و راهنمایی متخصصان ، آموزش مربیان برتر و موارد دیگر ، احساس می کنید بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. FitOn PRO و به دستورالعمل های مورد تأیید متخصص تغذیه دسترسی داشته باشید و از آنها پیروی کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک و خود را به سایر اعضای FitOn معرفی کنید

نکاتی برای افزایش سلامت روان در حال حاضر

اجازه ندهید احساسات بر زندگی شما غلبه کند! این لیست را در دسترس داشته باشید و دفعه بعد که به کمی کمک نیاز دارید ، نکات عملکرد ما را بررسی کنید. اما به یاد داشته باشید ، این راهکارهای مقابله ای جایگزین نیاز به مراقبت یا مشاوره نمی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات زندگی روزانه شما را مختل می کند ، با یک پزشک متخصص ، مانند پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. در حالی که این نکات به عنوان مکانیسم های مقابله م effectiveثر عمل می کنند ، همه متفاوت هستند. در نهایت ، سلامتی و شادی شما هدف شماره یک ما است!

برای راهنمایی های بیشتر سلامتی ، تمرینات برای هر سطح آمادگی جسمانی ، مدیتیشن های اساسی و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید