چگونه شهروندان داغ ترین نقاط شهر نیویورک را ترسیم می کنند


این پیش بینی آسمان و ارتفاعات آفتابی را در اواخر دهه 1980 خواست – مطابق با استانداردهای تابستانی نیویورک ، آب و هوای معتدل. مسیرهای سایه دار پارک ساکورا در ارتفاعات صبحگاهی منهتن عمیق و خنک بود. اما در همان بلوک ، خورشید ظهر به بخشی از Riverside Drive برخورد کرد و گرما از آسفالت ساطع شد.

این پدیده دقیق ، دکتر کریستین برانئون ، متخصص سنجش از دور ناسا را ​​در تابستان این روز در اواخر ماه ژوئیه به پارک آورد و در آنجا با حدود دوجین نیویورکی که داوطلبانه با اتومبیل در محله های منهتن و برانکس کار کرده بودند ملاقات کرد. راه می رفتند

برانئون هنگام کشیدن جدول ثبت نام به سایه ها گفت: “ما واقعاً جزیره گرمای شهری را احساس می کنیم.”

این روز از نقشه برداری دما بخشی از تلاش ملی اداره ملی اقیانوسی و جوی برای درک بهتر جزایر حرارتی شهری بود: مناطقی که ساختمانهای متراکم ، تعداد زیادی سقف بتنی و درختان کوچک زندگی را احساس می کند. در تابستان بسیار گرم است. گروه حمایتی یونایتد برانکس جنوبی و همچنین محققان موسسه زمین دانشگاه کلمبیا ، شعبه های برانکس و منهتن این پروژه را هماهنگ کردند.

دکتر ملیسا باربر ، بنیانگذار South Bronx Unite و سازمان دهنده این پروژه نقشه برداری می گوید: “دمایی که ما می دانیم 70 درجه یا حتی 90 درجه است ، ما آن را چند درجه بالاتر احساس می کنیم.”

دکتر ملیسا باربر (سمت چپ) در 24 ژوئیه 2021 با داوطلبان نقشه برداری حرارت در جامعه Marensa Sola Greenspace صحبت می کند.

فلش

دکتر ملیسا باربر (سمت چپ) در 24 جولای 2021 با داوطلبان نقشه برداری حرارت در جامعه Marensa Sola Greenspace صحبت می کند.

ژاکلین جفری ویلنسکی

با افزایش دما در سراسر جهان و جمع شدن ساکنان جدید در شهرها ، جزایر گرمایی شهری حتی خطرناک تر خواهند شد. یک مطالعه جهانی که در این ماه منتشر شد و شامل 13000 منطقه شهری شد ، نشان داد که مواجهه ساکنان شهرها با گرما و رطوبت تهدید کننده زندگی از دهه 1980 سه برابر شده است. بسیاری از مردم در مواجهه با افزایش دما. و گروه تغییرات آب و هوایی شهر نیویورک پیش بینی می کند که تا سال 2050 ، این شهر تقریباً دو برابر بیشتر از 90 درجه فارنهایت در دهه 2020 تجربه خواهد کرد.

تابستان گرم امسال نزدیک به 650 نفر را به اورژانس نیویورک فرستاده است که بیشتر از متوسط ​​هزینه چهار تابستان قبل است. بر اساس گزارش دفتر شهردار بیل دی بلاسیو در سال 2017 ، گرمای شدید بیش از هر نوع آب و هوای شدید دیگر نیویورکی را می کشد. اما بر برخی از محله ها بیشتر از سایر مناطق تأثیر می گذارد.

مطالعات نشان می دهد که محله های فقیرتر و مناطق با رنگ آمیزی بیشتر دمای تابستان گرم تری را تجربه می کنند. باربر می گوید این به این دلیل است که این مکان ها متراکم ساخته می شوند – با آسفالت زیاد و درختان سایه دار کم.

او گفت: “ما از نظر بسیاری از ساختارها و زیرساخت ها که باید برای نوعی گرمای بافر ایجاد شود ، مورد غفلت قرار گرفته ایم.”

این تفاوت ها می تواند برای افرادی که در معرض گرمای شدید قرار دارند ، مانند کودکان و بزرگسالان و کسانی که در فضای باز کار می کنند ، خطرناک باشد. یک گزارش شهری نشان داد که استرس گرمایی به طور متوسط ​​سالانه بین 10 نیویورکی را بین سالهای 2010 تا 2019 کشته است. سیاهپوستان نیویورکی دو برابر همسایگان سفید پوست خود جان خود را از دست دادند.

دکتر لیو یون ، سازمان دهنده و پژوهشگر فوق دکتری در موسسه زمین می گوید: “افرادی که در مناطق بیشتر در معرض خطر گرما هستند نیز کمتر به مراقبت های بهداشتی دسترسی خواهند داشت.” “این یک تصادف نیست.”

نظارت بر دما

نقشه کشی های دما به صورت جفت کار می کردند و مسیرهای از پیش برنامه ریزی شده ای را در سطح شهر با سنسورهای پلاستیکی سفید دما که از شیشه های مسافران اتومبیل آنها آویزان بود ، انجام می دادند. حسگرها در هر ثانیه فعال می شوند و تفاوت های دما و رطوبت را به صورت بلوک به بلوک ثبت می کنند.

برخی از داوطلبان در مورد پروژه از طریق گروه های پشتیبانی از تغییرات آب و هوایی شنیده اند. دیگران مربوط به اعضای خانواده بودند. حداقل دو نفر از رانندگان تاکسی سابق بودند که از دانش عمیق خود در خیابان ها به شیوه ای جدید استفاده می کردند. همه آنها تجربه مستقیم تابستان های وحشیانه در نیویورک را داشتند.

فاتو دیوپ ، یکی از داوطلبان ، درباره گرمای هوا هنگام عبور از ترافیک ظهر گفت: “من از آفریقا آمده ام ، بنابراین انتظار داشتم.” “اما آنقدر گرم بود که من می گفتم:” این چیست؟ ””

لیز مک میلان ، کمک خلبان ، که دیوپ را در پیچ و خم های مسیر از پیش برنامه ریزی شده طی می کرد ، می افزاید: “گاهی اوقات اینجا در هارلم مانند هوا راکد است.” “شما این همه گرما را از بتن بیرون می آورید. تمام گرما از زمین خارج می شود. تمام گرما از ساختمان ها می آید. ”

دو مرد روی صندلی راننده و سرنشین ماشین نشسته اند و نقشه را نگاه می کنند.

کالوین باربر (سمت چپ) و آلخاندرو موندو قبل از حرکت در مسیر نقشه برداری حرارتی ، دستورالعمل ها را مرور می کنند.

فلش

کالوین باربر (سمت چپ) و آلخاندرو موندو قبل از حرکت در مسیر نقشه برداری حرارتی ، دستورالعمل ها را مرور می کنند.

ژاکلین جفری ویلنسکی

سازمان دهندگان پروژه می گویند که یافته ها را تجزیه و تحلیل کرده و نقشه ها را به صورت آنلاین ارسال می کنند. دانشمندانی مانند Braneon آنها را با داده های دیگر پوشش می دهند تا بهتر بفهمند زیرساخت چگونه بر روی گرمای ما تأثیر می گذارد.

South Bronx Unite و گروه های دیگر می توانند از این نقشه ها برای حمایت از پروژه های زیربنایی که از گرما جلوگیری می کنند ، مانند پارک ها ، بانک های قابل دسترس و مراکز خنک کننده – به ویژه در مناطق نادیده گرفته شده ، که بیشتر ساکنان سیاه پوست هستند ، استفاده کنند.

باربر گفت: “اگر از برخی از این داده ها استفاده کنیم ، می توانیم این ایده را ترویج کنیم که می توانیم از چیزهایی مانند ساحل لذت ببریم.” “ما همچنین می توانیم از چیزهایی مانند فضای سبز لذت ببریم. بنابراین اگر این می تواند یکی از راه هایی باشد که ما برای پیشبرد ایده حقوق صاحبان سهام شروع می کنیم ، بیایید این کار را انجام دهیم. ”

دیدگاهتان را بنویسید