چگونه در تعطیلات تناسب اندام داشته باشیم


همه ما می دانیم که اختصاص دادن به یک شیوه زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی ها و یک برنامه شلوغ کار بر روی مشعل را آسان تر می کند. اما ، نکاتی برای سالم ماندن تا حد امکان در تعطیلات وجود دارد و همه به نظم و انضباط اختصاص داده اند. نگران نباشید ، با این حال ، می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه می دارید و آگاهانه در مورد غذا یا نوشیدنی تصمیم گیری می کنید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در شرایطی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “کوکتل” خود را به مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید تا نوشیدنی غیر الکلی خود را داشته باشید! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ هم زده وجود دارد که می توانید در اینترنت پیدا کنید.

برای تمرین زود بیدار شوید

وقتی کار می کنید وقتی خانواده و دوستان دارید که در تعطیلات با آنها سر و کار داشته باشید ، راحت گیر می افتید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرینات خود را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز لذت ببرید. اگر تا روز بعد منتظر بمانید ، به احتمال زیاد برای کنار گذاشتن تمرین خود عذرخواهی می کنید.

شریک مسئول پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در طول تعطیلات تناسب اندام خود را حفظ کند؟ از آنها بخواهید که شریک شما در مسئولیت باشند! این توصیه بسیار خوبی است ، زیرا شما بچه ها می توانید با هم تمرین کنید ، در مورد خوردن و آشامیدن سالم می توانید به یکدیگر پاسخ دهید و راهی عالی برای ارتباط با تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر نحوه عملکرد شریک زندگی شما در تمرینات خود وجود دارد و من همچنین می توانم کارهای شما را پیگیری کنم!

کشتی خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم برای تعطیلات جمع می شوند ، تن غذا در میان آنها دخیل است. اگر از شما خواسته شد ظرفی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا رسیده است که همه شروع به کندن در پای کنند ، شما احساس نخواهید کرد و می توانید از انتخاب سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد که ظرفی بیاورید ، می توانید دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، پوره سیب زمینی را نیز بچرخانید یا سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

بسیار مهم است که در طول تعطیلات سلامت خود را در نظر داشته باشید ، اما نترسید که اجازه دهید در این مواقع به خود آرامش دهید و از آن لذت ببرید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، روال عادی را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو شروع به کار کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید