چگونه تمرینات ورزشی شما بر نحوه تنفس بدنسازی تناسب اندام تأثیر می گذارد


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند تأیید کند که تنفس مناسب مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام تمرین چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی اطلاعات را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند نحوه تمرین شما را بهبود بخشد ، به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام و اطمینان از حداکثر استفاده از هر جلسه بدنسازی ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – و اینطور است – اما هنگام تمرین اکسیژن سوخت عضلات شماست. هر چه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین تمرین تنفس را به درستی انجام می دهید تا برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد را کاهش دهید و انرژی لازم را برای شما تامین کند. به

ماسک بزنم یا نپوشم؟

از آنجا که عفونت های COVID-19 در سراسر کشور همچنان در حال رشد است و ماسک ها تقریباً در هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام اجباری می شوند ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی را در مورد کار با پوشش صورت ایجاد کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که استفاده از ماسک مانع از جریان اکسیژن حتی در هنگام ورزش نمی شود. به تازگی ، تحقیقی توسط دانشگاه ساسکاچوان انجام شده است که نشان می دهد ماسک ها در طول تمرینات سنگین هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا و کاهش میزان بقایای وارد شده به ریه ها کمک می کند ، زیرا بینی گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر را از هوا تصفیه می کند.

تکنیک تنفسی تناسب اندام مناسب کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند قلب خود را تثبیت کنید ، که به شما امکان می دهد با خیال راحت خود را بلند کرده و تنش بدن را افزایش دهید ، و باعث بلند شدن دقیق تر شوید. بازدم هوا را فشرده می کند و به شما امکان می دهد عضلات اصلی بیشتری را درگیر کنید. بنابراین ، هنگام بلند کردن ، بازدم را انجام دهید و در حالی که به آرامی آزاد می کنید ، نفس خود را بیرون دهید ، در حین بلند شدن واقعی ، مهمترین قسمت ، به شما قدرت بیشتری می بخشد.

همچنین تنفس هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و احساس سرگیجه ای را که برخی از افراد تجربه می کنند کاهش دهد.

تنفس قلبی

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و موزون نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را تا اندازه قطره تنظیم کنند تا به حفظ تنفس اندازه گیری شده کمک کنند. این به افزایش میزان نیتریک اکسید وارد شده به بدن ، گشاد شدن عروق خونی و افزایش میزان خون غنی از اکسیژن که ماهیچه ها دریافت می کنند ، کمک می کند. این به سیستم گردش خون اجازه می دهد تا کارآمدتر عمل کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند پیلاتس ، به تنفس متکی هستند تا به جریان ذهنی کمک کرده و دامنه حرکتی بهتری را به تمرین کنندگان ارائه دهند. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر با دقت تنفس نمی کنید ، بدن شما دچار تنش و انسداد می شود ، که برعکس یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام کامل ، با تجهیزات ورزشی فردی و دوره های آموزشی متقابل ، برای تجربه بیشتر آموزش اجتماعی هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه آنچه را که ما ارائه می دهیم کشف کنید و ارزیابی شخصی و تور بدنسازی را دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید