چگونه به طور طبیعی با آرتریت دردناک مبارزه کنیم؟

آرتریت اغلب با دردهای مزمن ناتوان کننده همراه است که می تواند زندگی را در بهترین حالت دشوار و گاهی غیرقابل تحمل کند. امروز ریشه های این بیماری را بهتر درک می کنیم و می دانیم که با برخی درمان ها می توانید دوباره لبخند بزنید.

آرتریت یک بیماری نیست. این یک تخریب غیرقابل برگشت غضروف مفاصل است. آنها اغلب در مفاصل انگشتان، باسن، زانوها و پشت یافت می شوند. شدت و پیشرفت آرتریت می تواند متفاوت باشد، و گاهی اوقات ممکن است حتی منجر به تخریب کامل مفصل شود که به ناچار منجر به تعویض مفصل می شود.

بنابراین توجه به علائم و درد در اسرع وقت و شروع فیزیوتراپی برای کاهش سرعت پیشرفت بسیار مهم است.

دو دلیل اصلی برای آرتریت وجود دارد، اولین علت ساییدگی غضروف و پارگی آن به دلیل افزایش سن است و نباید تا اواخر زندگی اتفاق بیفتد. دومین مورد پیری سریع مفاصل به دلیل عدم تعادل رژیم غذایی و سبک زندگی است. در مورد دوم، می توان منابع پاتولوژیک و فیزیکی آرتریت تروماتیک یا پس از ضربه را در نظر گرفت. مفاصل همچنین می توانند با حرکات مکرر در زندگی یا فعالیت های شغلی ساییده شوند.

درد اولین علامت آرتریت است. شدت آن متفاوت است، گاهی قابل تحمل و خفیف، گاهی اوقات شدید. معمولاً در ابتدا درد بعد از ورزش، پیاده روی طولانی وجود دارد. به عنوان مثال، اما ممکن است. می تواند با کمی استراحت از بین برود. با گذشت زمان، مفصل ممکن است بیشتر و بیشتر دردناک شود، حتی در حالت استراحت.

در سال های بعد، تحقیقات نشان داده است که التهاب منشأ بیماری است.

چگونه می توان با آرتروز مبارزه کرد؟

انتقال!

ورزش یا ورزش دشمن آرتریت نیست، به دور از آن. ضروری است به راه رفتن ادامه دهید، حتی اگر مجبور باشید خود را مجبور به انجام این کار کنید، حتی زمانی که مفاصل شما درد دارند. می‌توانید ورزش‌هایی را انتخاب کنید که برای مفاصل ضرر زیادی ندارند: پیاده‌روی، شنا، یوگا (از دویدن تنیس و اسکی خودداری کنید). گروهی از محققان در کلیولند، اوهایو خاطرنشان کردند که افراد مبتلا به آرتریت مزمن پس از ۱۰ هفته ورزش روزانه علائم کمتری نسبت به افراد کم تحرک داشتند. این بهبود مستقیماً با حرکت مرتبط بود. گردش خون در مفاصل را بهبود می بخشد و عضلات و تاندون های اطراف مفصل را تقویت می کند. بر اساس یک بررسی سیستماتیک جدید کاکرین، برنامه های ورزشی که برای بهبود قدرت و استقامت طراحی شده اند، برای آرتریت روماتوئید کاملا بی خطر هستند. تحقیقات آنها مزایای مرتبط با برنامه های ورزشی پویا را که برای بیماران مبتلا به آرتریت مزمن طراحی شده است، پیدا کرد.

ماهیچه ها اولین قربانیان سبک زندگی کم تحرک هستند. وقتی از آنها استفاده نمی شود، می توانند به سرعت باورنکردنی پوسیده شوند. استخوان ها نیز می توانند تحت تأثیر کمبود فعالیت بدنی قرار گیرند. اشعه ایکس نشان می دهد که استخوان های نگهدارنده مانند درشت نی، استخوان ران و مهره ها بیشتر تحت تاثیر ورزش نکردن قرار می گیرند. علاوه بر این، ورزش نکردن می تواند منجر به چاقی شود، که می تواند عامل اصلی دیابت، بیماری قلبی، سکته مغزی و آرتریت باشد و می تواند فرد را مجبور کند بقیه عمر خود را روی ویلچر بگذراند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر