چگونه بدون احساس گناه از غذاهای مورد علاقه هالووین خود لذت ببرید


بازدیدهای ماه اکتبر و درست مانند آن ، هالووین در بین ما است. به نظر می رسد آب نبات و شیرینی در همه جا وجود دارد – و آماده استفاده است. چه آب نبات با اندازه سرگرم کننده باشد ، چه آدامس های ترش و شیرین و چه فقط غذاهای زیادی مانند دسر ، از نظر شکر کمبودی وجود ندارد و به جرات می توان گفت که شیرینی ما وسوسه می شود. اما اگر بر یک شیوه زندگی سالم متمرکز هستید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا تسلیم شدن در برابر وسوسه و بازکردن یک تکه از آب نبات مورد علاقه خود در فصل تعطیلات واقعاً خوب است. خبر خوب – می توانید فوت و فن؟ درمان های سالم هالووین.

بله ، شما می توانید کاملاً از آب نبات هالووین مورد علاقه خود لذت ببرید ، به شرط اینکه اندازه قسمت مناسب رعایت شود. اگر یک قطعه شیرینی کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم به طور کلی دارید ، پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل به اهداف سلامتی شما نمی رسد. و در برخی موارد ، ترک هوس می تواند به شما کمک کند که بعداً از زیاده روی جلوگیری کنید.

برای آگاهی از نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از آب نبات و تنقلات مورد علاقه خود بدون احساس گناه و بدون ریزش قند ، ادامه مطلب را بخوانید.

فروشگاه سالم – تنقلات و شیرینی های خریداری شده

در این فصل ترفند یا غذای سالم و خوشمزه و سالم بدون قدم گذاشتن در آشپزخانه سرو کنید. در اینجا سالم ترین خوراکی های هالووین خریداری شده از فروشگاه آمده است!

لیوان های کره گردوی جاستین

پسر عموی سالم ریس. کره بادام زمینی ، کره بادام یا کره بادام زمینی را امتحان کنید سطل با گزینه هایی برای شکلات تیره و روشن!

فنجان کره آفتابگردان Free2Be باشید

و اگر یک فنجان شبیه ریس می خواهید که سالم تر و فاقد آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) باشد ، اینها را امتحان کنید!

شکلات تلخ آشپزخانه هو

سرخپوش شکلات تهیه شده با مواد واقعی (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از بسته تنوع مینی شکلات Life Life لذت ببرید

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها آنها فاقد 8 آلرژن اولیه هستند و بدون مواد ترسناک ساخته شده اند.

مینی میله گرانولای مینی ساخته شده

عاری از 9 ماده حساسیت زا (مانند آجیل) با یک وعده سبزیجات پنهان در هر گرانولای دسر پرواز!

تکه های نارگیل با شکلات تلخ غیر واقعی

اینها را امتحان کنید غذاهای کوچک به عنوان یک مبادله شیرین برای تپه های قند. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ و بدون طعم و پرکننده های مصنوعی.

شیرینی های هوشمند

فقط با 3 گرم شکر در هر کیسه و بدون مواد مصنوعی ، آن را امتحان کنید شیرینی های هوشمند به عنوان یک مبادله سالم برای چربی های ترش یا شیرین.

پاپ کورن کمتر بد

اینها را امتحان کنید بسته های متعدد هالووین و ترفندهای خود را با تنقلات خوشمزه ترسناک ارائه دهید.

بدون ترفند: درمانهای ساده و سالم هالووین که می توانید در خانه انجام دهید

میوه های مورد علاقه خود را بریده و برای هالووین دوستانه کنید

با افزودن دو “چشم” چیپس شکلاتی که با کره یا دانه گردو ثابت شده اند ، برش هایی با چشم های گوگلی درست کنید. با ماست ، کره گردو یا حتی یک قطره شکلات از آن لذت ببرید!

پوست شکلات را خودتان درست کنید

یک لایه تار عنکبوت ترسناک روی آن بگذارید!

تخم مرغ های آب پز را به کره چشم تخم مرغ تبدیل کنید

برای یک میان وعده خوشمزه (و سرشار از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را برای پر کردن مخلوط کرده و روی آنها را با زیتون بپوشانید.

سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرماهای خیس خورده و بدون حفره را برای درمان شیرین یک ماده ای مخلوط کنید. از برش های سیب ، یک قطره کره گردو و چیپس شکلات بدون شیر لذت ببرید!

براونی مومیایی یا شیرینی درست کنید!

غذاهای پخته شده مورد علاقه خود را با یک قطره کره نارگیل یا ماست پر کنید! حتی می توانید دو عدد چاشنی شکلات اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

سیب زمینی ها را پوست گرفته و به نصف برش دهید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! در یخ منجمد کنید یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی تمیز کنید و یک تکه کرفس برش نازک اضافه کنید!

نمونه ای از راهنمای خرد کردن شیرینی های مورد علاقه هالووین

وقتی سعی می کنید خوردن آب نبات را جزء رژیم غذایی سالم خود قرار دهید ، نام بازی کنترل قسمت است. البته مصرف چند تکه M + M رنگی در سلامت کلی شما تغییری ایجاد نمی کند. این واقعا در مورد تعادل است.

بنابراین وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین انتخاب ها را جمع بندی کردیم و اندازه قسمت های پیشنهادی را برای هر کدام به اشتراک گذاشتیم. لذت بردن!

سایز سرگرم کننده Baby Ruth Bar

2 بار تفریح ​​180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

کیت اندازه سرگرم کننده Kat Bar

2 بار سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

چرخاننده های اندازه سرگرم کننده

4 تکه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

تکه های ذرت با آب نبات

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

بازی های مفرح

کیسه سرگرم کننده دو بعدی 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

سرگرمی اندازه Twix

2 بار سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات Starburst

8 قطعه 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

اسنک سایز ترش بچه ها

یک بسته (تقریباً قطعات) 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

فنجان های ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

درمان برنج Krispy

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن ذرت کارامل

یک اونس وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

4 نکته پاداش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که شیرینی ها و غذاهای لذیذ در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهند. اما اگر خوردن کمی آب نبات شادی را برای شما به ارمغان می آورد ، راه هایی برای سالم نگه داشتن آن بدون قربانی کردن اهداف خود وجود دارد! نکته اصلی این است که اندازه بخش را تحت کنترل نگه دارید.

علاوه بر توجه به اندازه مناسب سهم ، در اینجا نکات دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه در نظر بگیرید. زیرا چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند در هالووین خوش بگذراند؟

اجازه ندهید یک درمان (یا آشفتگی) پیشرفت شما را از مسیر خارج کند

بدانید که “یک روز غذای بد” ماههای پیشرفتی را که در سفر سلامتی خود به دست آورده اید از بین نخواهد برد. اگر بیش از حد غذا می خورید ، می دانید که فردا شروع جدیدی است و می توانید پس از پایان تعطیلات ، روال معمول خود را شروع کنید.

میان وعده های غنی از پروتئین را پر کنید

قبل از شرکت در مهمانی های هالووین یا ترفندهای درمانی ، یک وعده غذایی سرشار از پروتئین و مواد مغذی بخورید تا از خوردن بیهوش هنگام مواجهه با کیک آب نبات جلوگیری کنید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به تغذیه خود بگیرید.

از وسوسه بعد از هالووین دوری کنید

بعد از ترفند یا درمان ، شیرینی های زیادی را که در خانه باقی مانده است نگهداری نکنید. به دنبال سازمانی باشید که به سربازان یا پناهگاه ها آب نبات اهدا کند و در حالی که از سلامت شما حمایت می کند ، کار خوبی انجام دهد.

شیرینی های شیرین را با درمان های سالمتر هالووین عوض کنید

اگر در مهمانی هالووین میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک غذای غنی از مواد مغذی به همراه داشته باشید تا همه خوشمزه ها متعادل شوند.

درباره آن: چگونه یک میان وعده بد خوب برای هالووین درست کنیم

راه سالم برای درمان خود در این هالووین

هالووین تعطیلاتی پر از شکر و سرشار از لذت است. برخلاف آنچه تصور می کنید ، هنگام لذت بردن از تعطیلات نیازی به رفتن “بدون آب نبات” نیست. احترام گذاشتن به اندازه مناسب ، بارگیری پروتئین ، اهدای آب نبات باقیمانده و ارائه مبادله های غنی از مواد مغذی (خوشمزه) همگی راه هایی برای حفظ سنت تعطیلات بدون پیشرفت کامل در سفر سلامتی است.

من بیشتر می خواهم دستور العمل های عجیب و غریب خوشمزه و شیرینی های سالم؟ ثبت نام برای FitOn PROبه

دیدگاهتان را بنویسید