“همانطور که در TikTok دیده می شود” جدید “همانطور که در تلویزیون دیده می شود” است



نیویورک (AP) – در کنار Twizzlers و Sour Patch ، بچه های It’Sugar اشیاء تصادفی هستند – اسباب بازی های گیج کننده ، شبیه میوه …

نیویورک (AP) – در کنار Twizzlers و Sour Patch ، بچه ها در It’Sugar اشیاء تصادفی هستند – اسباب بازی های گیج کننده ، آب نبات های ژله ای شکل میوه ای نرم – که در قفسه های فروشگاه های آب نبات جای خود را به دست آورده اند زیرا در TikTok ویروسی شده اند.

یک جریان ویدئویی در سال گذشته نشان داد که مردم در حال گاز گرفتن پوشش پلاستیکی لثه های میوه بودند و ژله مصنوعی را از دهان آنها بیرون می ریختند. کارکنان فروشگاه از شرکت خواسته اند که موجودی خود را ذخیره کند ، و gummies آنقدر خوب عمل کردند که It’Sugar تصمیم گرفت TikTok را بخشی از استراتژی فروش خود کند. این زنجیره در حال حاضر دارای علائم با لوگوی برنامه در فروشگاه ها است و محصولات TikTok 5 تا 10 درصد از فروش هفتگی را به خود اختصاص می دهند.

کریس لیندستد ، معاون رئیس بازاریابی It’Sugar ، که حدود 100 مکان دارد ، می گوید: “این عدد دیوانه کننده است.”

TikTok ، برنامه ای که بیشتر برای ویدیوهای رقص با 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان شناخته شده است ، به یک پدیده خرید تبدیل شده است. شرکت های زنجیره ای ملی که امیدوارند جوان ترین کاربران TikTok را به فروشگاه های خود بیاورند ، بخش هایی از TikTok را راه اندازی کردند که یادآور فروشگاه های “As Seen On TV” بود که محصولات فروش شده در تبلیغات تجاری را به فروش می رساند.

در Barnes & Noble ، جداول با #BookTok ، هشتگی که کتاب TikTok را توصیه می کند ، نشان می دهد که بروشورها را به لیست پرفروش ها می برد. آمازون قسمتی از سایت خود را دارد که آن را “اینترنت معروف” می نامد ، با لیست محصولات که هر کسی که در TikTok وقت صرف کرده است می تواند آنها را تشخیص دهد.

هشتگ #TikTokMadeMeBuyIt بیش از 5 میلیارد بازدید در TikTok داشت و این برنامه یک کیسه از محصولات را به یک موفقیت شگفت انگیز تبدیل کرد: ساقچه ، کیف دستی ، محصولات تمیز کننده ، حتی پنیر فتا. ویدئوهای حاوی دستور پخت ماکارونی فتا ، پنیر سفید نمکی را در اوایل امسال از یخچال های سوپر مارکت خارج کرد.

شکستن کد آنچه که احساس بعدی TikTok می شود سخت است. چگونه TikTok تصمیم می گیرد چه کسی می تواند آنچه را تا حد زیادی یک راز است ببیند. شرکتها غالباً شگفت زده می شوند و تمایل پیدا می کنند که پس از شروع به کار محصول خود وارد بازار شوند ، به نویسندگان چیزهای رایگان می دهند ، آنها را استخدام می کنند تا در تبلیغات تجاری ظاهر شوند یا تبلیغات تجاری را در TikTok خریداری می کنند.

جنی کمپبل ، مدیر بازاریابی کیت اسپید ، با یادآوری زمانی که جستجوهای “قلبی” در وب سایت کیت اسپید در اوایل سال جاری ظاهر شد ، گفت: “ابتدا کمی خراش بود.”

معلوم شد که مجرم یک کلیپ 60 ثانیه ای در TikTok است که توسط Nathalie Covarrubias 22 ساله ارسال شده است. او در یک اتومبیل پارک شده ثبت نام کرد و در مورد یک کیف صورتی صورتی رنگ به تازگی خریده بود. دیگران ویدیوی او را کپی کردند و TikToks را به تنهایی با خرید کیف یا آزمایش انواع مختلف لباس ارسال کردند. کیف 300 دلاری شکل قلب فروخته شده است.

کوواروبیاس ، گریمور اهل سالیناس ، کالیفرنیا ، که برای ارسال این وجه دستمزد دریافت نکرده است ، می گوید: “من نمی توانستم باور کنم ، زیرا سعی نمی کردم کیف را تبلیغ کنم.” “من بسیار هیجان زده و خوشحال بودم که کیفم چقدر منحصر به فرد بود.”

کیت اسپید اقلام رایگان Covarrubias را در ازای ارسال یک TikTok دیگر هنگام بازگشت کیف در فروشگاه ها ارسال کرد. (این ویدئو به عنوان یک تبلیغ مشخص شد.) این کیفی که ظاهراً محدود به روز ولنتاین بود را به کیفی تبدیل کرد که در طول سال در رنگ ها و پارچه های مختلف مانند خز مصنوعی فروخته می شد.

هانا بن شبت ، بنیانگذار Gen Z Planet گفت ، TikTok یک انگیزه قوی برای خرید Gen Z است زیرا سازندگان بر خلاف اینستاگرام ، که در آن هدف ارسال کاملترین سلفی است ، واقعی به نظر می رسند. شرکت مشاوره ای وی بر نسلی متولد شده در اواخر دهه 1990 تا 2016 متمرکز است ، گروهی که عملاً در TikTok زندگی می کنند.

او گفت کاربران به توصیه ها اعتماد دارند ، او گفت: “این یک شخص واقعی است که برای من یک داستان واقعی تعریف می کند.”

اینستاگرام ، یوتیوب و سایر پلتفرم ها قبل از اینکه بازاریابان به فروش بالقوه خود پی ببرند ، افراد را با دوستان یا فیلم های خنده دار به طور تصادفی متصل می کردند. برای TikTok ، از دست دادن جنبه اصالت ، زیرا تبلیغات بیشتر و روش های خرید از برنامه می تواند خطری باشد. کالین کمپبل ، استادیار بازاریابی در دانشگاه سن دیه گو گفت: اگر تبلیغات “آشکار یا ناجور است ، بیشتر مشکل ساز است.”

اینفلوئنسرهایی که برای خرید مارک پول دریافت می کنند ، در ارائه کالاهای خود به پیروان خود بهتر می شوند و به آنها می گویند که با وجود اینکه پولی دریافت می کنند ، اما کالایی را پیشنهاد می کنند که واقعاً دوست دارند. او می گوید: “آنها احساس می کنند که دوست ما هستند ، حتی اگر آنها نباشند.”

چانا مایرز ، 21 ساله باریستا از گودیر ، آریزونا ، پس از تماشای چندین فیلم TikTok از زنان که می گفت باندهای ضربدری دور کمر به آنها ظاهر برجسته تری می بخشد ، یک جفت شلوار چسبان Aerie 50 دلاری خرید. مایرز می گوید: “خنده دار است ، من خریدهای مذهبی در Aerie انجام می دهم و تا زمانی که آن را در TikTok ندیده بودم ، نمی دانستم که وجود دارد.”

پس از اینکه این شلوارهای استری Aerie در TikTok در سال 2020 رواج یافت ، خرده فروش نوجوان طرح مشابهی را برای شورت ، دامن تنیس و شلوار بیکینی توسعه داد ، که همه آنها را می توانید با جستجوی “TikTok” در وب سایت Aerie پیدا کنید. او نمی گوید که تعداد زیادی از شلوارهای فروخته شده است.

TikTok ، به همراه دیگر شرکت های فناوری مانند Snapchat ، آماده می شود تا فیس بوک را به عنوان یک مرکز خرید اجتماعی به چالش بکشد. به گفته eMarketer ، خرید از سایت های رسانه های اجتماعی ، که به تجارت اجتماعی معروف است ، 37 میلیارد دلار در ایالات متحده است ، که بیشتر آن از اینستاگرام و شرکت اصلی آن فیس بوک است. پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال 2025 دو برابر شود و به 80 میلیارد دلار برسد.

ماه گذشته ، TikTok شروع به آزمایش راهی برای مارک ها کرد تا فروشگاه را در برنامه نصب کنند و کاربران را برای بررسی سایت های خود ارسال کنند. اما TikTok موارد بیشتری را در آینده پیشنهاد کرده است. سرانجام ، ممکن است بیشتر شبیه Douyin ، برنامه خواهر TikTok در چین باشد ، جایی که محصولات را می توان بدون خروج از برنامه خرید و فروش کرد – درست مانند شما در فیس بوک و اینستاگرام.

سندی هاوکینز ، مدیرعامل TikTok ، که با برندها همکاری می کند تا تبلیغات درون برنامه ای را خریداری کند و به آنها کمک می کند ، می گوید: “طی یک سال گذشته ، ما شاهد تجربه جدیدی از خرید مادام العمر بوده ایم که توسط جامعه TikTok هدایت شده است.” افزایش فروش “ما هیجان زده هستیم که به صحبت های جامعه خود گوش دهیم و راه حل هایی برای کمک به آنها در کشف ، تعامل و خرید محصولات مورد علاقه خود ایجاد کنیم.”

این شامل The Pink Stuff است ، یک محصول تمیز کننده انگلیسی که سال گذشته در ایالات متحده در دسترس نبود. همه چیز تغییر کرد وقتی فیلم هایی از افرادی که از آن برای تمیز کردن گلدان های زنگ زده و صفحات روغنی استفاده می کردند در TikTok ویروسی شد و این برند را مجبور کرد از اقیانوس اطلس عبور کند. به گفته سال پسه ، رئیس و مدیر ارشد اجرایی The Pink Stuff US ، این دستگاه در ماه ژانویه در آمازون در ایالات متحده راه اندازی شد و 1.3 میلیون حمام به فروش می رسد و از فروشگاه های بزرگ که مایل به ذخیره آنها هستند تماس می گیرد.

او گفت: “من هرگز چنین چیزی ندیده ام.”

____

جوزف پیسانی را در توییتر @ josephpisani دنبال کنید

حق چاپ © 2021 آسوشیتدپرس. همه حقوق محفوظ است. این مطالب نمی تواند منتشر ، پخش ، نوشته یا توزیع مجدد شود.

دیدگاهتان را بنویسید