نیویورک از شما کمک می خواهد بهبود طراحی و قوانین غذاخوری در فضای باز


تا کنون نزدیک به 12000 رستوران در برنامه رستوران های باز شهر شرکت کرده اند ، ابتکار حرکت خیابان های باز که به رستوران ها و کافه ها اجازه می دهد از فضای خیابان برای امکانات غذاخوری در فضای باز استفاده کنند. در حالی که به نظر می رسد اکثر نیویورکی ها تغییرات چشم انداز شهری ما را با آغوش باز پذیرفته اند – یک نظرسنجی نشان داد که دو سوم نیویورکی ها معتقدند که شهر “حق داشت خیابان های اتومبیل خود را ببندد و آنها را برای عابران پیاده و رستوران ها باز کند” – بسیاری از من فکر می کنم هنوز فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. و با وجود خیابانهای باز و شاخه های مختلف آن که قرار است به بخشهای دائمی چشم انداز نیویورک تبدیل شوند ، شهر دقیقاً بر روی آن کار می کند.

دپارتمان شهرسازی (DCP) و وزارت حمل و نقل (DOT) این هفته اعلام کردند که یک فرایند مشارکت عمومی را برای بهبود پروژه ها و قوانین مربوط به محوطه سازی دائمی در فضای باز آغاز می کنند.

هانک گاتمن ، کمیسر DOT گفت: “رستوران های باز نه تنها به نجات صنعت رستوران های مشهور جهان در نیویورک کمک کرد ، بلکه نشان داد که چگونه می توانیم چشم انداز خیابان را به صورت پویا تصور کنیم.” “توسعه دستورالعمل های طراحی تضمین می کند که این برنامه اضطراری می تواند با قرار دادن رستوران ها در جوامع ما به یک قسمت دائمی شهر ما تبدیل شود تا این برنامه به شکوفایی خود ادامه دهد.”

در حالی که رستوران های باز فوراً توسط شهردار بیل دی بلاسیو در سال 2020 به تصویب رسید ، در بحبوحه همه گیری – شهردار گفت که این برنامه به نجات حدود 100000 شغل کمک کرده است – شهر و قانونگذار اکنون درگیر کار پیچیده تری برای انجام دائمی آن هستند. این شامل تغییر در منطقه بندی است ، که بسیاری از رستوران داران از آن حمایت می کنند (در حال حاضر تحت بازبینی عمومی است) ، که محدودیت های جغرافیایی را در مورد محل قرارگیری کافه های پیاده رو برطرف می کند.

همانطور که DOT ​​می گوید ، سهم مردم در تلاش برای تعیین چگونگی “ادغام بهترین تنظیمات جدید در محیط پیچیده خیابان نیویورک” است. این اطلاعات طی 6 ماه آینده از طریق میزگردهای شخصی و از راه دور ارائه می شود – برنامه این رویدادها در وب سایت DOT و در NYC Engage فهرست خواهد شد – که با راه اندازی دستورالعمل های جدید طراحی تا بهار 2022 به پایان می رسد.

یدانیس رودریگز ، عضو شورا ، رئیس کمیته حمل و نقل گفت: “موفقیت این برنامه باید ما را تشویق کند تا به کاوش و گسترش ابتکارات که به نیویورکی ها به خیابان ها می آیند ادامه دهیم.” “امیدوارم از طریق این روند مشارکت عمومی بتوانیم به بحث در مورد نحوه بهبود برنامه رستوران های باز ادامه دهیم. ما باید مطمئن شویم که دسترسی لازم را به مشاغل کوچک واقع در محله های بیرونی داریم. “

بیشتر بخوانید: شهردار بعدی نیویورک چگونه برنامه خیابان باز ما را بهبود می بخشد؟

البته ، در حال حاضر مجموعه ای از قوانین برای غذا خوردن در فضای باز وجود دارد – باید مسیر مشخصی برای پیاده روی برای پیاده روی وجود داشته باشد ، هیچ سازه ای نمی تواند پیچ ​​خورده یا در پیاده رو حفاری شود ، هیچ ساختاری نمی تواند درختی را بپوشاند یا لمس کند ، می توانید انجام دهید شیرهای آتش نشانی یا علائم خیابان و غیره را مسدود نکنید. برخی از مردم محلی از تأثیر ساختارهای بیرونی بر مسائل مربوط به کیفیت زندگی در محله های خود شکایت کرده اند و DOT می گوید مقررات جدید شامل قوانین بیشتری و بودجه جدیدی برای اجرا خواهد بود.

در میان مناطق اصلی که شهر به دنبال بازخورد است ، نحوه ترویج بهتر تعاملات ایمن بین میزها ، رانندگان ، دوچرخه سواران و عابران پیاده است. آنها همچنین می خواهند انطباق ADA را افزایش داده و تعداد سکوها و سطح شیب دار را افزایش دهند.

همچنین به دنبال بهبود انواع سازه های مجاز است – در حال حاضر ، فروشگاه های آنجا می توانند طیف وسیعی از سبک ها را پوشش دهند ، انواع عناصر طراحی را در بر بگیرند ، شامل موارد اضافی ناامن ، مانند “عرشه سقف” ، و برخی از آنها واقعاً چشم نواز هستند. به نگاهی به برخی از ساختارهای ناهار خوری در فضای باز شهر می تواند راهی برای ایجاد ظاهر یا استاندارد متحدتر برای آنها باشد.

اندرو ریگی ، مدیر اجرایی اتحادیه مهمان نوازی نیویورک می گوید ، در نهایت ، این امر مربوط به یافتن تعادل قوانین است که برای خیابان های شهر “استاندارد ، پایدار و دگرگون کننده” باشد. از آنجا که این چیزی نیست که هیچ کس در صنعت بخواهد آن را از دست بدهد: “من از منظر یک رستوران می دانم که این غذا بسیار محبوب است و بسیار مهم است.” “و اندازه گیری از افرادی که در فضای باز در پنج محله غذا می خورند بسیار محبوب است.”

دیدگاهتان را بنویسید