کاهش وزن. *آه کشیدن

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و حتی اگر بخواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، این کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای همه وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که شما زیبا به نظر می رسید و احساس اعتماد به نفس می کنید ، این یک انگیزه عالی برای کنار گذاشتن پوندهای ناخواسته است ، اما کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به چند طریق رفاه شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را از بین می برد.
  • تنش کمر را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد قوی برای سلامتی بهتر شروع کنید ؛ و به نوبه خود ، احساس قدرتمندتر ، مطمئن تر و کنترل شده تری خواهید داشت.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه برای برنامه ریزی دوره خود وقت بگذارید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود به موفقیت می رسید – که به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و به راحتی با خودتان حرکت کنید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • به تغذیه خود توجه داشته باشید.کاهش وزن شامل چیزی فراتر از تمرین است. آنچه می خورید با ورزش کمک می کند تا کالری بسوزانید. هنگام خرید به خواندن برچسب ها عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این موارد در بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان شده است. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر را امتحان کنید. مقدار زیادی آب بنوشید – و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را با پروتئین ها و کربوهیدرات های پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا تغذیه کنید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیتهایی که از آنها لذت خواهید برد ، شروع کنید و روالی را ایجاد کنید که از آن پیروی خواهید کرد. لازم نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به این نوع تمرینات عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی افزایش ضربان قلب و افزایش سوخت و ساز بدن برای سوزاندن کالری است. در ابتدا اغراق نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. وقتی عضلات خود را کار می کنید ، خواهید دید که استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Greater Corpus Christi در اختیار شماست تا در سفر به شما کمک کند. علاوه بر تمرینات شخصی ، باشگاه های ما تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و اردوی آموزشی ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.