نکات آبرسانی تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، او اینجا است. گرما.

ما خورشید تگزاس خود را دوست داریم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستانها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان ، زمانی که عرق کردن زیاد طول نمی کشد. بنابراین بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما در اهمیت هیدراته ماندن ، چه تابستان باشد و چه نباشیم ، کاملاً آگاه هستیم ، اما این اصل باید تکرار شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما ضروری است.

آبرسانی به معنای رفع تشنگی شماست. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه ما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را شامل می شود. همانطور که رودخانه از حیات یک چشم انداز خشک پشتیبانی می کند ، آب برای تأمین مواد مغذی اصلی بدن ، حرکت اجسام در سیستم ما و محافظت از اندام های حیاتی ما عمل می کند.

حال در نظر بگیرید که این امر در هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند باعث کم آبی بدن شما شود. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به تدریج بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. ممکن است طعم این نوشیدنی ها عالی باشد ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کند. در واقع ، قند و نمک در برخی از نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب معمولی

    آیا شما اهل نوشیدن آب نیستید؟ من گرفتم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، آهک ، انواع توت ها یا خیار – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده – ترک کنید.

  2. از غذاهای سرشار از آب لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای حفظ آب بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، خربزه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های سالم هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایع را پر کنید.
    چه در خارج از منزل کار کنید و چه در حال انجام یک ورزش هستید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در اتاق های آب و هوایی تحت کنترل Corpus Christi تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایعات و الکترولیت های بدن شما را قبل از اینکه بدانید ، تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در تهویه مطبوع هستید. و این فقط یک محصول جانبی از گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن شما به اندازه کافی مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح نداشته باشد. علائم را بیابید تا بتوانید بلافاصله کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • ادرار نمی کند

اگر هر کدام از این علائم را دارید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را تامین کنید. اگر آنها جدی هستند ، لطفا با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید ، در امان باشید – و شما را در سالن های ورزشی Corpus Christi ما ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید