نمره دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری


شهری با مسیرهای دوچرخه سواری ایمن

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری کووید -19 می تواند گذار سختی را ایجاد کرده باشد. بدون گزینه های معمولی برای رفتن به رستوران ها ، کنسرت ها یا رویدادهای ورزشی ، بیایید خانه جدید خود را با چالش هایی بشناسیم. وقتی شوهرم و من در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو از دور رقابت خارج شده بودیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری بسیار متصل در شهر به ما راهی عالی برای کشف شهر جدید و دور شدن ایمن از راه دور داده است. ما با دوچرخه سریعتر از قبل از خواب بیدار شدیم و یکی از دلایل اصلی ما برای ادامه این حرکت این بود که “آسان” بود. ما با تردد خودروها در خطوط فقط برای دوچرخه مبارزه نمی کنیم. ما هرگز در مناطقی که خطوط دوچرخه به طور ناگهانی به پایان می رسید دویدیم ، بنابراین خوشبختانه هرگز مجبور نشدیم با تردد وسایل نقلیه ادغام شویم. من دوست ندارم دوچرخه سواری کنم در حالی که اتومبیل ها با سرعت حرکت می کنند ، و توجه چندانی به دیگران در جاده ها ندارم ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو نسبتاً از این امر محافظت شده است. بزرگترین شکایت من این بود که گاهی آنها وجود داشتند دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانم چنین چیزی را بگویم)!

در دوران پزشکی ، من دوچرخه ام را به کلاس می بردم ، اما فقط مجبور بودم یک مایل در خیابان های بدون جمعیت (اگرچه هیچ مسیر دوچرخه وجود نداشت) پیاده روی کنم. از آن زمان ، ما دوچرخه سواری را برای کار در نظر گرفتیم ، اما موانع متعددی وجود داشت ، از جمله عوامل اجتماعی ، مانند عدم اتصال زیرساخت (خطوط دوچرخه سواری که به یکدیگر متصل می شوند و نیازی به اتصال ناگهانی با تردد وسایل نقلیه ندارند). نداشتن دوچرخه محافظت شده خطوط و پیاده روها و نور ضعیف و همچنین عوامل شخصی مانند عدم دسترسی به دوش هنگام رسیدن به محل کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از ساکنان دوچرخه سواری می کنند یا فقط در اطراف رفت و آمد می کنند ، و اکنون دلیل آن را می فهمم: زیرساخت های شهر آن را سبک و دلپذیر می کند. این باعث شد بیشتر در مورد آنچه باید انجام شود فکر کنم تا مردم شهرهای دیگر بتوانند بدون نگرانی در جوامع خود از مزایای دوچرخه سواری استفاده کنند.

دوچرخه سواری در محل کار یا مدرسه مزایای زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی که می تواند خطر بیماریهای مزمن را کاهش دهد
    • رد پای کم کربن
    • اجتناب از ترافیک
    • خطر پایین ابتلا به COVID-19 با وسایل نقلیه عمومی
    • بهبود روحیه و دانش
    • به مردم کمک کنید تا توصیه های کالج پزشکی ورزشی آمریکا را برای 150 دقیقه فعالیت بدنی در هفته رعایت کنند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا دوچرخه سواری هزینه کمتری نسبت به داشتن و رانندگی خودرو دارد

علیرغم مزایا ، موانع دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد ، از جمله اتصال به زیرساخت ها ، نداشتن مسیرهای محافظت شده از دوچرخه یا پیاده روها و نور ضعیف. اتصال زیرساخت ها یکی از موانع اصلی دوچرخه سواری در شهرهای ایالات متحده است. سیاست های جامع خیابان می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب فعالیت روزانه راحت تر و ایمن تر است. خیابانهای کامل طوری طراحی شده اند که ایمنی ، راحتی و حق تقدم را برای واکرها و دوچرخه سواران در اولویت قرار دهند تا به ایجاد جوامع قابل سکونت کمک کرده و اولویت را برای ایمنی و سلامت عمومی قائل شوند. از بین بردن موانع اضافی برای دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه ، عدم جدا شدن از وسایل نقلیه ، تقاطع های چالش برانگیز ، و مسیرهای دوچرخه سواری پوشیده از برف و یخ راه هایی برای احساس راحتی بیشتر مردم در دوچرخه سواری است.

نقشه نمره دوچرخه ایالات متحده 2020اگرچه انتخاب نهایی برای فعال بودن یا دوچرخه سواری بر عهده هر فرد است ، اما اطمینان از دسترسی ایمن ، به هم پیوسته و روشن به دوچرخه باید بر عهده جامعه باشد و سیاست های جامعه می تواند به دوچرخه سواران در اولویت بندی هنگام برنامه ریزی زیرساخت ها کمک کند. به ACSM American Fitness Index اتصال زیرساخت ها را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها Bike Score است®به مینیاپولیس ، MN رتبه 1 را در امتیاز دوچرخه دارد®، به دنبال آن پورتلند ، OR ، شیکاگو ، IL ، دنور ، CO و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی باعث شد این شهرها به بالای لیست برسند؟ اول ، آنها زیرساختی به هم پیوسته با خطوط دوچرخه مشخص دارند که اغلب از تردد خودروها جدا می شوند. مینیاپولیس در سال 2016 یک سیاست کامل در خیابان اجرا کرد ، که اول از همه عابران پیاده را اولویت می دهد ، پس از آن استفاده از دوچرخه و ترانزیت و در نهایت استفاده از وسایل نقلیه موتوری. مینیاپولیس دارای شبکه ای رو به رشد از دوچرخه است که افراد در هر سنی را تشویق می کند تا در طول سال ، هم برای ورزش و هم برای رفت و آمد ، دوچرخه سواری کنند. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت جاده ای مشابهی را برای دوچرخه اتخاذ کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از شهرها دارای خطوط دوچرخه ایمن و متصل به هم نیستند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD ، پزشک ورزشی در میدان کلینیک مایو در مینیاپولیس ، MN است. او در آگوست 2021 به عنوان هیات علمی به گروه پزشکی فیزیکی و توانبخشی در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید