ملی پلاس، یک تحول جدید در مشتری مداری ملی


ملی پلاس، یک تحول جدید در مشتری مداری ملی

بر اساس این گزارش، دستاوردهای دنیای فناوری اطلاعات و ایجاد زیرساخت‌های جدید، تغییرات گسترده‌ای را در نحوه اداره کسب‌وکار و افزایش بهره‌وری از طریق تجهیزات هوشمند ایجاد کرده است.

از سوی دیگر با ظهور خدمات بانکداری دیجیتال و امکان دریافت خدمات بانکی به صورت آفلاین و بدون محدودیت زمانی و مکانی، بازنگری در نقش شعب بانک ها و تبدیل آن از محل ارائه خدمات به مکان ضروری شده است. ارتباط با مشتریان

ملی پلاس نمونه ای از رویکرد نوین و نوآورانه در نظام بانکی است که کلیه عملیات بانکی این شعب بر مبنای بانکداری دیجیتال و همچنین خدمات و مشاوره در حوزه های بانکی، اقتصادی، مالیاتی، ارزی و بورسی انجام می شود. مشتری.

ایده راه‌اندازی ملی پلاس یکی از آن ایده‌های ارزشمندی است که می‌تواند صنعت بانکداری کشور را فراتر از تصور متحول کند، چرا که بانک را از یک سرویس‌محور به نسخه‌ای هدایت می‌کند و اگر این مهم از نظر کارشناسان ملی پلاس مهم باشد. گروه اگر درست انجام شود بدون شک تاثیر مثبت آن زیاد خواهد بود و با پیشرفت بانکداری مدرن هزینه های مربوط به عنصر انسانی و تبلیغات پایین می آید.

اهمیت ایجاد و گسترش شعب نشنال پلاس در این است که اگر نقاط ضعف و قوت خدمات الکترونیک در این شعب شناسایی شود، با ایجاد بستر مناسب در سامانه های مختلف الکترونیکی، از ازدحام غیرضروری در شعب کاسته می شود. استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک نیز توسط تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان توسعه یافته است.

همچنین به منظور تطبیق تعداد نیروی انسانی، فضای جدید این شعب و امکانات آنها با استانداردهای روز دنیا، حدود دو سال است که شعب بانک های درجه یک دنیا مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گرفته اند. که علاوه بر شکل و شمایل فعلی در اختیار کارکنان و مشتریان قرار می گیرد. فضای بسیار متنوع، استفاده از رنگ‌های شاد، تناسب فضاها همگی بر اساس استانداردهای بین‌المللی است که باعث می‌شود مشتریان در محیطی دوستانه از خدمات الکترونیک و مشاوره استفاده کنند.

از سوی دیگر یکی از اهداف ملی پلاس، راهنمایی مشتریان برای انجام عملیات بانکی به صورت الکترونیکی و استفاده از سامانه های آفلاین است. بررسی الکترونیکی حضوری عملیات بانکی به منظور کاهش هرچه سریعتر عملیات مستقیم شعب، همواره در دستور کار شعب ملی پلاس است. نکته حائز اهمیت دیگر آموزش مستمر کارشناسان و تازگی همکاران در زمینه خدمات عدم حضور در امور بانکی جهت راهنمایی و مشاوره مشتریان می باشد. ضمن اینکه همکاری با شرکت های دانش بنیان یک مطالبه روزمره است که به نفع آنهاست و بانک می تواند از حضور آنها برای بهبود سیستم بانکداری دیجیتال در شعب استفاده کند.
?
می توان ادعا کرد که ایده نشنال پلاس صنعت بانکداری کشور را متعجب و مبهوت کرده است که بانک های خصوصی کشور هر روز ایده های جدیدی برای جلب رضایت مشتریان دارند. بدیهی است با توجه به بازدیدهای صورت گرفته توسط سایر بانک ها از شعب ملی پلاس و با توجه به تمایل آنها به افتتاح این شعبه ها، برای پیشی گرفتن از رقبا، سبد محصولات و خدمات بانکداری الکترونیک و آفلاین باید در سریع ترین زمان ممکن توسعه یابد. . مشتری می تواند خدمات بانکداری دیجیتال را از صفر تا صد دریافت کند.

به عبارت دیگر مهمترین سیاست و استراتژی شعب نشنال پلاس ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. ارائه این شعب و خدمات آن به همکاران و سپس شبکه بانکی و مشتریان محترم و ایجاد حس رضایت و احساس خوشایند از ورود به این شعبه چه برای مشتریان بانک ملی و چه سایر بانک ها.

همچنین پیگیری تکمیل خدمات ارائه شده توسط دستگاه ها و اپلیکیشن های بانکی جهت رفاه حال مشتریان، ارائه خدمات مشاوره ای و اخذ خروجی های این مشاوره ها، افزایش تعامل با بانک، همکاری با شرکت های نوظهور و شرکت های نوظهور و نوظهور، جهت گیری به سمت اقتصاد دیجیتال با هدف همکاری و تسهیل خدمات بانکی برای آنها، ایجاد مرکز بیندیش و کشف بازارهای ناشناخته در بانکداری دیجیتال از دیگر راهکارهای شعب نشنال پلاس است.

این شعبه دارای امکانات و امکانات ویژه ای است و فضا و چیدمان آن بسیار زیبا می باشد، اما جدای از آن بهره برداری از امکانات و ارائه خدمات قابل ارائه به مشتریان مستلزم تلاش کادری ماهر، کارآمد، مشتاق و پرتلاش در این واحد است. تجربه خوشایند و ماندگ با حضور در شعبه های ملی پلاس در ذهن مشتری ماندگار خواهد بود.