قلب های سالم قدرت مناسب شهرها


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکاست و زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی عروقی و داشتن قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی علت اصلی مرگ و میر بیماری های مزمن در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود1به تناسب اندام قلبی عروقی نقش مهمی در کاهش مرگ و میرهای ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه خطر بیماری های عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی را نیز کاهش می دهد.2به

با فکر کردن در مورد آمادگی قلبی عروقی ، شباهت قابل توجهی به تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. در چند ماه کوتاه ، خانه من به آبگرمکن جدید ، سیستم AC و ارتقاء عایق قابل توجه نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند ، مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. من می توانم بر لذت کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد تمرکز کنم.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و عروق در تأمین اکسیژن در سراسر بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند یک آبگرمکن یا یک سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش زیادی لازم باشد ، اما قطعاً ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامت و کیفیت زندگی ما مفید است. به طور روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را در محل کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری دهد تا با نوه هایمان یک آداب معاشرت داشته باشیم ، یا ما را وادار کند تا نیم مایل بیشتر سفر کنیم تا به اسکله شهر برسیم.

10 برتر:٪ یا ساکنانی که از دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ ظرفیت قلب و عروق ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب را به حداقل شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی می گویند که مقدار توصیه شده 150 دقیقه در هفته را رعایت می کنند. مدیسون ، WI شهر پیشرو در رتبه بندی آمادگی جسمانی 2020 آمریکا با تقریبا 65 درصد است و لاردو ، TX در پایین ترین مکان قرار دارد و تنها 34 درصد از مردم سطح فعالیت توصیه شده را گزارش می کنند. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت تمرین خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی با هر فرد است. با این حال ، منابع و سیاستهای زیست محیطی جامعه به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت ظرفیت قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها برای همه ساکنان فرصت های بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می کنند. طبق داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، CA در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از یک پارک قرار دارند. شاخص تناسب اندام همچنین امکانات تفریحی خاصی را شامل می شود ، از زمین های بازی پارک (رانندگی مدیسون با 6.9 در هر 10000 نفر) تا استخرهای عمومی (اداره شده توسط کلیولند ، OH ، با 11 در 100000 نفر). مقیاس بزرگتر سیاست های جامع خیابانی که زیرساخت های ایمن و زیبایی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فراهم می کند می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور در حال شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های قوی در خیابان های کامل مانند نیواورلئان ، لس آنجلس ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس هستند. لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

در نهایت ، من تصمیم به بهبود در خانه گرفتم ، با این حال ، من از منابع دولت محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی در طول راه حمایت کردم ، که تصمیم من را آسان تر کرد. ارتقاء تناسب اندام قلب و عروق برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و اجتماعی در نظر گرفته شود ، همچنین حفظ تناسب خانه ها. در زیر سطح یک شهر مناسب قلب هر ساکن قرار دارد تا ارتعاش خود را هدایت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را بررسی کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکترا ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

استناد

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP و همکاران. آمار بیماریهای قلبی و سکته مغزی – بروزرسانی 2020: گزارشی از نماد خارجی انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش آمادگی قلبی تنفسی ، ورزش منظم و فعالیت بدنی در شیوه زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. نوامبر-دسامبر 2018 ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 نوامبر 13. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید