قسمت ۳۲: AMA | پلاتو، رژیم کتو و نکات تعطیلات


دکتر.. سیموندز و میشل کندی، NP-C به صورت زنده از دفترشان در رالی، NC پخش می شود تا به سوالات بینندگانی که قبل و در طول نمایش ارسال شده بودند پاسخ دهند. دریابید که چگونه رژیم خود را در طول تعطیلات در مسیر درست نگه دارید، چگونه از مرحله صاف شدن عبور کنید و موارد دیگر.

یک مدل خوش شانس وارد شد و یک کارت هدیه ۲۵ دلاری هدف گرفت. هر دوشنبه برای شانس برنده شدن گوش کنید!

آن زمان از سال است که سیستم ایمنی خود را تقویت می کنید. فقط یک یادآوری است که ما همچنان در حال خدمت هستیم پک آفیس ویژه متاژنیکسکه شامل ایمنی فعالو ویتامین d3 و فلز روی به قیمت کاهش یافته ۵۵.۰۰ دلار (هزینه ۷۸.۰۰ دلار در صورت خرید جداگانه.)

دکتر Symonds Hold Metagenics

س: چگونه در تعطیلات روی کاهش وزن متمرکز می شوید؟

پاسخ: واقعاً برای بسیاری از مردم زمان سختی است که در این زمان از سال در مسیر باقی بمانند. فصل تعطیلات، که هوای خنک‌تر، گردهمایی‌های بیشتر در داخل خانه و تعطیلات متمرکز بر غذا را به همراه دارد، می‌تواند باعث شود هر کسی تمرکز خود را روی اهداف کاهش وزن خود از دست بدهد. این بحث را با بیمارانی که در این فصل از سال متحمل رنج زیادی شده اند داریم.

ما همیشه به بیماران توصیه می کنیم که برنامه داشته باشند و آماده باشند. به یاد داشته باشید، جشن گرفتن و لذت بردن از غذاهای خاصی که معمولاً در یک روز معمولی نمی‌خورید، اشکالی ندارد. غذاهایی را که به اشتراک می گذارید برنامه ریزی کنید و به آنها پایبند باشید. با این حال، مهم است که روز بعد به سرعت به رژیم غذایی معمول خود بازگردید. به عبارت دیگر، اجازه ندهید یک روز تبدیل به ماه یا یک فصل کامل از مسیر منحرف شود. یک وعده غذایی دلپذیر مانند شام شکرگزاری یا شام کریسمس تأثیر مضری نخواهد داشت، اما فصل غذا خوردن عواقب خود را خواهد داشت.

اگر میزبان یک گردهمایی هستید، توصیه می‌کنیم غذاهای کتو درست کنید یا حتی اگر مهمان هستید آن‌ها را بیاورید. فقط ابتدا با میزبان تماس بگیرید، اما متوجه می‌شویم که اگر بخواهید غذاهای عالی برای به اشتراک گذاشتن بیاورید، برای اکثر آنها اصلاً مهم نیست.

اگر به دستور العمل های عالی کتو نیاز دارید، به اینستاگرام محبوب دکتر سیموندز، The Casual Keto Doctor نگاهی بیندازید.

اگر در این مدت نیاز به پشتیبانی بیشتری دارید، لطفا با دفتر ما تماس بگیرید. ارائه دهندگان خدمات با تجربه ما اینجا هستند تا شما را در تعطیلات و در هر زمانی از سال راهنمایی کنند. هدف از درمان، شیطان جلوه دادن غذا یا ایجاد رابطه منفی با غذا نیست. در عوض، ما دوست داریم بیماران را تشویق کنیم و به آنها بیاموزیم که چگونه با موفقیت در این زمان های چالش برانگیز مانور دهند و برای غوطه وری برنامه ریزی کنند. ما می خواهیم شما از زندگی لذت ببرید و به روشی شاد و سالم وزن کم کنید. همه چیز در مورد تعادل است!

س: من حدود ۳ تا ۴ پوند در ماه از دست می دهم و اخیراً شروع به رسیدن به فلات کرده ام. هیچ چیز در رژیم غذایی یا سطح فعالیت من تغییر نکرده است. برای هک چیکار کنم؟

پاسخ: بدن شما با روال فعلی شما سازگار شده است، بنابراین زمان آن رسیده است که شرایط را کمی تغییر دهید تا از فلات عبور کنید. این مهم است که بدانید کاری که در حال حاضر انجام می دهید اشتباه یا بد نیست، بلکه به شما کمک می کند وزن فعلی خود را حفظ کنید. بنابراین، اگر هنوز در سطح نگهداری نیستید، وقت آن است که چیزی را در رژیم غذایی، سطح فعالیت یا داروی خود تغییر دهید.

این یک سازگاری بیولوژیکی است که اتفاق می افتد و بدن شما می خواهد از کاهش وزن اضافی شما جلوگیری کند. اینجاست که تغییرات سبک زندگی و داروهای کاهش وزن می‌توانند بیشترین سود را داشته باشند. روزه گرفتن، روزه داری متناوب، خوردن غذای کمتر یا حتی خوردن بیشتر با ثابت ماندن می تواند کمک کننده باشد.

حتی تغییر از ورزش با شدت بالا به پیاده روی سریع می تواند به کاهش وزن کمک کند. این تنظیمات می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

س: میان وعده های سالم مهمانی و جایگزین های پاپ کورن هنگام تماشای فیلم چیست؟

پاسخ: ما عاشق غذاهایی مانند گوش ماهی پیچیده شده با بیکن، پروتئین، گوشت، پنیر و غذاهای سبزیجات هستیم. گرسنه جایی نروید و سعی کنید قبل از خروج از خانه کمی غذا بخورید. از میزبان بپرسید که آیا می توانید یک غذا یا دیپ دوستدار کتو همراه داشته باشید.

سینی گوشت و پنیر

تنقلات شور و ترد عبارتند از کوئست چیپس و پنیر ویسپس.

س: وقتی برای اولین بار رژیم کتو را شروع کردم، گرفتگی معده و یبوست داشتم. آیا می توان از این اجتناب کرد؟

پاسخ: ما کاملاً درک می کنیم که سدیم و منیزیم نجات دهنده هستند! به یاد داشته باشید که هر تغییری در رژیم غذایی معمولاً نوعی تغییر در روده شما ایجاد می کند و فقط به کتو محدود نمی شود.

رژیم کتو از بسیاری جهات عالی است، اما مهم است که روی بالا نگه داشتن سطح سدیم و منیزیم خود تمرکز کنید. نمک صورتی یا دریایی را به غذاها اضافه کنید و از غذاهای شور مانند زیتون، پنیر و ترشی لذت ببرید. حفظ سطح سدیم به آب این امکان را می دهد که سدیم موجود در روده را ردیابی کند و به عملکرد و حرکت روده سالم کمک کند.

ما همچنین سیترات منیزیم معدنی را برای عملکرد سالم روده و جلوگیری از یبوست توصیه می کنیم. منیزیم به جذب آب به روده شما کمک می کند. شیر منیزیا نیز یک گزینه عالی برای مصرف منظم برای جلوگیری از یبوست است. مطمئن شوید که مقدار زیادی آب نیز بنوشید، حداقل ۱۰۰ اونس در روز.

س: من میوه دوست دارم اما می دانم که برای کاهش وزن خوب نیست. آیا میوه ای بهتر از سایرین وجود دارد؟

پاسخ: توت ها یک انتخاب عالی هستند! زغال اخته، تمشک، توت فرنگی و شاه توت گزینه های میوه ای عالی هستند که قند کمی دارند. فقط دقت کنید که به آنها شکر اضافه نکنید! و تا زمانی که در خوردن آنها زیاده روی نکنید، آنها را توصیه می کنیم.

سیب های سبز، سیب های مادربزرگ اسمیت یا انواع کمتر شیرین سیب گزینه های قابل قبولی هستند. همچنین، اگر یک وعده از میوه مورد علاقه خود را بلافاصله بعد از تمرین میل کنید، اشکالی ندارد. پس از ورزش، گلیکوژن عضلانی معمولاً کاهش می یابد و کتوز تحت تأثیر قرار نمی گیرد. بنابراین، می توانید از میوه یا درست قبل یا بعد از تمرین لذت ببرید.

س: تیم شما تا کی می ماند؟ آنها در کاری که انجام می دهند بسیار عالی هستند.

پاسخ: از شما بابت نظر و سوال خوب شما متشکرم! ما واقعاً فکر نمی کنیم که تیم ثابت دیگری مانند تیم ما پیدا کنید. در حال حاضر آموزش های زیادی در سراسر کشور ارائه نمی شود، اما ما از تجربه و تعاملات بالینی خود برای ادامه رشد استفاده می کنیم. ما عاشق شرکت در کنفرانس هایی مانند کنفرانس هایی هستیم که توسط انجمن پزشکی چاقی ارائه می شود.

تیم ما به تمرینات خود ادامه می دهد و تا حد امکان به آموزش آنها ادامه می دهد و این واقعا یک تلاش تیمی است. مطلع ماندن و استخدام و آموزش یک تیم مراقبت عالی به ما امکان می دهد بهترین داروی کاهش وزن را ارائه دهیم.

س: آیا می توانید توضیح دهید که چگونه می توان به طور ایمن و موثر رژیم کتو را بدون بازیابی مجدد وزن ادامه داد؟

پاسخ: ما قطعاً توصیه می کنیم که رژیم غذایی کم کربوهیدرات را به عنوان یک سبک زندگی طولانی مدت در نظر بگیرید. اگر تصمیم دارید رژیم کتو را متوقف کنید، مهم است که منظم باشید و به عادات غذایی قبلی خود برنگردید. تعادل منظم، پیگیری غذای خود و افزایش آهسته کربوهیدرات ها برای تعیین آستانه، همگی مفید هستند.

س: نظر شما در مورد کتون های اگزوژن علاوه بر رژیم کم کربوهیدرات/کتو چیست؟

پاسخ: اگرچه ما واقعاً در بازاریابی فعلی آنها، مانند خوردن ماکارونی و سایر غذاهای با گلیسمی بالا، مشترک نیستیم، اما معتقدیم که آنها می توانند در شرایط خاصی مفید باشند. مهم است که کتون های خود را از طریق چربی تولید کنید و فقط به مکمل ها متکی نباشید.

اگر قبلاً رژیم کتو دارید و به طور کلی غذاهای مناسب می خورید، کتون های اگزوژن می توانند مکمل مفیدی برای سبک زندگی کم کربوهیدرات باشند.

س: من برای بازگشت به شیار روزه متناوب تلاش کرده ام. پیشنهادی دارید؟

پاسخ: برای آن برنامه ریزی کنید! ما همچنین عاشق برنامه هایی هستیم که روزه داری متناوب را بسیار آسان می کنند.

سوال: من در سن ۵۳ سالگی ورزش می کنم. مشکل من کاهش وزن و چربی های سرسخت شکم است و احساس نمی کنم وزنم کم می شود.

پاسخ: ما خانم های زیادی داریم که به خصوص در ناحیه شکم لجباز از این مشکل رنج می برند. ما یک رژیم کم کربوهیدرات یا کتو را برای کاهش سطح انسولین توصیه می کنیم که به هدف قرار دادن چربی شکم کمک می کند. ما دریافتیم که ورزش به تنهایی موثرترین راه برای کاهش وزن نیست، به خصوص در این گروه سنی.

رژیم غذایی کلید است! داروها، تغییرات رفتاری و تغییر سبک زندگی واقعاً تفاوت ایجاد می‌کند و راه طولانی را به همراه خواهد داشت.

س: آیا برنامه ای برای گسترش به ویک فارست یا سایر شهرهای کارولینای شمالی دارید؟

پاسخ: در حالی که ما می خواهیم در هر شهر در NC حضور داشته باشیم، در حال حاضر هیچ برنامه فوری برای گسترش به شهرهای دیگر نداریم. مانند بسیاری از شرکت ها، ما با کمبود کارکنان، به ویژه در بخش مراقبت های بهداشتی مواجه هستیم. همچنین مهم است که افراد مناسب را برای تمرین خود استخدام کرده و آموزش دهیم. ممکن است در آینده یک برنامه مجازی ارائه دهیم.




رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/