طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


پاییز آمده است و برخی از بهترین سبزیجات سبز نیز آمده اند!

دریافت محصولات محلی و فصلی اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در تازه ترین و خوش طعم ترین آنها خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره و برگدار ، مانند فصل های سرد رشد. به پنیر سوئیسی ، اسفناج و کلم فکر کنید. این سبزیجات قدرت دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، برای کمک به جذب متابولیسم آهن و پروتئین. سبز همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر است. مصرف بیشتر پتاسیم می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار که توسط متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، جستجو می کنند ، که می تواند بر سلول های سالم تأثیر بگذارد و آنها را بی ضرر کند.

مانند همه سبزیجات نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال ، کلم تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد ، در حالی که 133٪ ویتامین A و 134٪ نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند. chard فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا سرخ کرد. کلم پیچ یک یادداشت روستایی و ثابت به سوپ ها و خورش ها می افزاید. اعضای خانواده کاسنی ، مانند فلفل دلمه ای یا کبابی را می توان به سالاد اضافه کرد. مراقب باشید ، با این حال ، سبزی های کاسنی تمایل به تلخی دارند ، بنابراین برای تضاد به فویل شیرین یا نمکی مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل می کنید ، حتماً سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول خود فراتر بروید.

و اگر سبزیجات برگ دار فنجان چای ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم شما نیستند ، جوانه بروکسل سبزیجات فوق العاده سالم پاییزی هستند که نصف بشقاب شما را با آن پر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید