سیاستمداران بی خانمان بایدن را با “مجبور کردن” شرکت های هواپیمایی به واکسیناسیون مجبور می کنند


دو جمهوری خواه در مجلس نمایندگان بایدن را متهم کردند که خطوط هوایی ایالات متحده را مجبور به واکسیناسیون کارکنان در برابر COVID-19 یا اخراج آنها در اواخر امسال کرده است ، و این امر به دستور واکسیناسیون “ضعیف طراحی شده” رئیس جمهور انجامیده است.

سم گریوز ، یکی از اعضای ارشد کمیته حمل و نقل و زیرساخت مجلس در نامه ای به روزنامه پست ، روز پنجشنبه از بایدن خواست رئیس جمهور بایدن را بازنگری کند که به گفته وی منجر به اخراج صدها کارگر می شود. ماه به هزینه مالیات دهندگان ”

آنها می نویسند: “این حکم یکجانبه و مدت خودسرانه فقط باعث اختلال در خطوط هوایی و افزایش احتمال لغو پروازها می شود و برنامه های تعطیلات هزاران آمریکایی را که بسیاری از آنها از ابتدای همه گیری خانواده خود را ندیده اند ، برهم می زند.” بایدن درباره مبالغه در مقام اجرایی.

“علیرغم شواهد علمی مبنی بر اینکه سفرهای هوایی بسیار ایمن است ، دولت شما تصمیم می گیرد تا ارعاب را ترغیب کند و کارکنان واکسینه نشده را اخراج کند ، در حالی که مجوز رایگان برای سایر وسایل حمل و نقل مانند حمل و نقل عمومی را دریافت می کند ، که 70 میلیارد دلار از COVID به عنوان حمایت از کنگره دریافت کرده است.” ”دو ادامه داد

هرزه. سام گریوز گفت که این دستور باعث ایجاد مشکل در “عملیات هواپیمایی” می شود.
CQ-Roll Call، Inc. توسط Getty Images

این اقدامات پیامی نادرست به مردم آمریکا می رساند که امنیت پروازهای هوایی نسبت به سایر فعالیت ها ، از جمله حمل و نقل عمومی یا سایر روش های حمل و نقل ، که صحت ندارد ، کمتر است. “

نمایندگان کنگره استفاده دولت از قراردادهای هواپیمایی غیرنظامی غیرنظامی را در خروج آشفته از افغانستان “به عنوان وسیله ای برای اجبار حامل های هوایی” محکوم کردند و آن را “توهین آمیز” خواندند.

آنها می نویسند: “پس از انجام وظایف خود به طرز تحسین برانگیز و حرفه ای ، همین قرارداد اکنون با شرمساری همان کارمندان را تهدید به فسخ می کند.”

رئیس جمهور جو بایدن پس از بازدید از سایت Clayco Corporation برای مرکز داده مایکروسافت در Elk Grove Village ، Illinois ، پنجشنبه ، 7 اکتبر 2021 ، در مورد واکسیناسیون علیه COVID-19 صحبت می کند.
سم گریوز نماینده از جو بایدن ، رئیس جمهور درخواست می کند تا بررسی کند که آیا کارکنان خطوط هوایی مأموریت دریافت واکسن COVID-19 را ندارند.
سوزان والش / AP

این نامه یک ماه پس از آنکه بایدن حکم واکسیناسیون مربوط به نیروی کار را صادر کرد و از همه کارفرمایان با بیش از 100 کارمند درخواست کرد واکسن یا آزمایش های هفتگی را سفارش دهند. کارمندان فدرال نیز تحت تأثیر این دستورالعمل هستند ، اما گزینه آزمایش هفتگی به آنها پیشنهاد نشده است.

خطوط هوایی به سرعت در ماه سپتامبر کار خود را آغاز کردند و خطوط هوایی یونایتد در آگوست دستور خود را صادر کرد. نزدیک به 600 نفر از 67000 کارمند یونایتد هفته گذشته در صورت عدم رعایت مهلت 27 سپتامبر برای واکسیناسیون ، با اخراج مواجه شدند.

به گفته مدیران شرکت حدود 2000 کارمند یونایتد به دلایل مذهبی یا پزشکی اخراج شده اند.

یک هواپیمای مسافربری Southwest Airlines روز سه شنبه 14 سپتامبر 2021 در دنور از باند فرودگاه بین المللی دنور برخاست.
Southwest به گروه خطوط هوایی دیگر پیوست که قبلاً واکسن را اعمال کرده اند.
آ؟

در نامه خود ، قانونگذاران از جفری زینتس ، هماهنگ کننده واکنش کووید -19 کاخ سفید ، انتقاد کردند که از خطوط هوایی خواسته است “به عنوان یک مدل” از یونایتد در مورد آنچه دولت انتظار دارد تا قبل از دسامبر به آنها تحمیل کند ، نگاه کنند.

آنها افزودند: “تصمیم دولت مبنی بر هدف قرار دادن کارکنان شرکت هواپیمایی برای واکسن COVID-19 و تشویق اخراج آنها در صورت عدم رعایت هیچگونه مبنایی در اساسنامه مربوط به COVID که توسط کنگره تصویب شده است.”

این هفته ، Southwest جدیدترین شرکت هواپیمایی بزرگ بود که از دستور دولت بایدن پیروی کرد و به رقیبان American Airlines ، Alaska Airlines و JetBlue پیوست.

خطوط هوایی دلتا
اگر دلتا واکسینه نشود ، 200 دلار به برنامه های مراقبت های بهداشتی کارکنان اضافه می کند.
استیون سن / AP

کارکنان باید قبل از 8 دسامبر واکسینه شوند یا باید اخراج شوند. شرکت هواپیمایی جنوب حدود 56000 کارمند دارد.

متناوباً ، دلتا اعلام کرده است که قصد دارد ماهانه 200 دلار هزینه اضافی برای خدمات درمانی شرکت برای کارکنان واکسینه نشده از ماه نوامبر اعمال کند.

خطوط هوایی آلاسکا و خطوط هوایی آمریکایی به همراه دلتا گفتند که کارکنان واکسینه نشده در صورت ابتلا به COVID-19 و از دست دادن شغل مجبور به تحمل بیماری خود خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید